Als je je eisprong hebt gaat je temp ongeveer 0,5 omhoog. Dan blijft hij hoog tot aan je menstruatie. Soms gaat je temp al 1 à 2 dagen ervoor omlaag. Als je zwanger bent blijft je temp hoog. Idd elke dag voor het opstaan en om de zelfde tijd tempen. Klopt idd als je dit meerdere cyclussen doet je vaak een patroon ziet. Bij mij is het alleen deze mnd afwijkend, heb ineens op dag 14 al een hogere temp ipv dag 16 wat tot nu toe zo was. Ben blij dat ik op tijd ben begonnen met klussen 😊 Succes bij de dokter!!
succes met testen dit weekend! I keep my fingers crossed.. En anders succes maandag bij de dokter.. @caroline1978; gelukkig maar dat je temperatuurt en goed geklust hebt! zo zie je maar dat het elke maand kan verschillen..nog even wachten tot je mag testen dus..spannend hoor!
Test gedaan niet zwanger. Zit nu op dag 32.. Geen sporen van ongesteldheid te vinden nog .. Vreemd.. Sorry meiden maar ik ga een ander kletsplekje zoeken het is mij veel te stil hier...
Snap ik, ik ben druk geweest dit weekend, weinig gekeken hier!! En daarbij is het voor mij nu 12 (lange...) dagen wachten. Wat raar dat je cyclus nu langer duurt maar de test niet positief is, gezien je vorige cyclussen korter waren... Miss over 2 dagen nog een keer testen of een andere test die je al voor 4 dagen eerder kan gebruiken?? Welk gevoel heb je eigenlijk, dat je ongesteld gaat worden of voel je je anders? Ik voel altijd duidelijk dat ik ongesteld ga worden namelijk...
ja wellicht is je hcg nog gewoon laag..ken genoeg verhalen dat mensen pas een week later positief testen Probeer het over 2dgn gewoon nog eens als je nog niet ongesteld geworden bent..wie weet
nou vind het redelijk spannend zo'n eerste cyclus na de HSG..mag over een week testen..dus nog even geduld En bij jou een klus-avond gezien je banner @beschuitje; weet je al iets??
@Pumpkin: erg he dat wachten... Ik heb de eisprong nu ergens ja...alleen is vriendlief niet thuis. Hij is weekend weg, dus gisteren hebben we het nog gedaan en dan zondag weer. Kan even niet anders. Ik heb niet altijd een regelmatige cyclus zit tussen 27 en 31 dagen in. Dus het kan een beetje wisselen wanneer de eisprong komt. Ik test nu niks dus ben benieuwd.
wij zijn 17 januari met onse 6 de hormoonkuur begonnen en heb gisteren de eitjes laten springen je mag mij wel toegoefen op msn moniquehulst@live.nl
Dag Dames, Ik ook me hier ook maar eens aansluiten. Wij zijn inmiddels ruim een jaar bezig en ik ben in Oktober zwanger geweest deze zwangerschap heeft helaas alleen niet langer dan 5 weken geduurd. Nu zijn we door de huisarts doorgestuurd: Bij de eerste inwendige echo konden ze me rechter eierstok niet vinden dus moest in het begin van mij cyclus terug komen voor een tweede echo. Deze keer zagen ze ook mijn rechter eierstok en er zaten 6 eitjes in en in mijn andere eierstok 8. Vervolgens voor bloedonderzoek geweest en mijn man voor zaadonderzoek. Gister ook hiervan de uitslag gekregen bloedonderzoeken helemaal prima alleen mijn man heeft minder dan 20 mil zaadcellen op 1 ml. Dus nu weer terug komen dan wordt nogmaal een zaadonderzek gedaan en ik krijg een vloedstoed in me baarmoeder en eierstokken ingespoten om te kijken of ze toegankelijk zijn. Na alle uitslagen gaat het zoekenhuis berekeningen maken of hun vinden dat ze ons moeten helpen of dat we nog een jaar door moeten proberen :x.
@Steffy: wanneer krijg je de uitslagen van de 2e zaadtest? Fijn dat ze in ieder geval iets doen, wij hebben gehoord: oefen nog maar door... (ben al zwanger geweest) Succes!!
@ Mineraal, mijn man moet woensdag weer naar het ziekenhuis om het vervolgens daar te gaan 'produceren". De uitslag zal +/- pas 2 weken later bekend zijn.
2 weken, dat is lang! bij ons duurde het een week. vind ik ook lang...vraag mij wel eens af hoe dat gaat in zo;n zhuis met dat zaad. Het moet meteen die dag bekeken worden waarom duurt het dan zo lang om de uitslag te krijgen.
@Mineraal, Gisteren met het ziekenhuis gesproken en helaas het wordt nog later mijn man moet morgen heen voor het laatste onderzoek en ik moet volgende week voor mijn rontgenonderzoek. Het duurt zo lang omdat we in een groep van artsen besproken moeten worden dus helaas dat wordt weer afwachten tot 3 April! Wachten duurt lang.........maar goed als ze daarna maar welwillend zijn om ons te helpen vindt ik het goed!
thx, nog niks gespot, wel wat kramp gehad enz. Ga ervanuit dat ik ongi ga worden, kan het altijd meevallen.
Hallo dames, Wij zijn vanaf januari in de MMM gestapt, omdat wij sinds september 2010 bezig zijn voor ons eerste kindje. Er is bij mij twee keer een cyclus gevolgd van net voor mijn eisprong, inclusief samenlevingstest, tot een week later. Uitslagen hiervan waren allen goed. Ook het sperma onderzoek bij mijn man was helemaal goed. Toch zijn wij na 1,5 jaar proberen nog steeds niet zwanger. Vandaar dat ik volgende week woensdag een HSG krijg. Heel spannend en eng, maar ik weet waar ik het voor doe en hoop dat er wat goeds uit voortkomt. Aan iedereen die ook nog bezig is heel veel succes toegewenst.