Ben nu 2,5 weken overtijd al 5 nega testen gehad en dan vind ik zo een onzekere test... Bij alle testen al een donkere teststreep gehad en nu lichte 2 streepjes. De volgende test wel een ander merk en bij volgende urine was negatief
weet je zeker wanneer je eisprong is geweest? Temp je? heb je ovulatiesten gebruikt? Kijk eens na of die ene test gevoeliger is dan de andere. Misschien is je eisprong veel later geweest dan je dacht en heb je met een gevoelige test een positief resultaat et met de volgende negatief omdat ie minder gevoelig is? Hoop voor je dat ie toch positief is! duim, duim, duim...
Oh ik zie een streepje hoor! Je bent denk ik echt zwanger! Voel je je anders? Ik zit nu in m'n cyclus op dag 40, terwijl andere cyclussen eigenlijk rond de 29 zaten. Heb al 3 testen gedaan, maar eigenlijk bijna niks te zien. Ik voel me verder gewoon heel normaal, ben alleen wel wat moe, maar dat zou ook gewoon door mijn werk kunnnen komen. Zometeen even genieten van 2 weken vakantie. Hebben jullie enig idee wat het zou kunnen zijn dat mijn cyclus nu zo lang duurt??? Ik ben 10 maanden van de pil af, ontpillen kan het dus niet meer zijn (daar heb ik sowieso weinig last van gehad)..
Vandaag bloed laten trekken en negatief weer een dikke teleurstelling!! Hopelijk komen ze rap door dan kunnen we op naar ronde 14... Vandaag 21 dagen overtijd!
Dat is raar want dit is toch echt positief. Kan je misschien een ronde overgeslagen hebben (kan je lichaam ineens doen) en dat de test je eisprong laat zien?