Goede avond lieve mama's..... Na lang wikken en wegen hebben we besloten om eind dit jaar voor de 2e te gaan. Dan word mijn spiraal verwijderd. De reden waarom we er zo goed over na moesten denken is... We hebben een prachtige zoon, maar met ASS. Dit is soms erg zwaar. Toch nu hij naar het medisch kinderdagverblijf gaat, gaat het een stuk beter. En durven we het toch aan om voor een 2e te gaan. Zijn er nog meer moeders die dan voor een kindje willen gaan?
hey leeuwtje1981 zoals we er nu over denken willen we in dec stoppen met de pil we hebben een dochter van bijna 9 maanden en uit eerder relatie hebben we alle 2 een zoon ik ben 35 jaar en mn vriend 36 we hebben er voor gekozen om eind dit jaar te stoppen omdat ik er niet veel leeftijds verschil tussen mn dochter en haar brusje wil mocht alles goed gaan en ook mn leeftijd speelt wel mee van onze dochter was ik in de in de 2de maand zwanger maar je weet nooit hoelang het dan gaat duren de andere 2 jongens zijn 14 en 6 lijkt me indd erg zwaar een kindje met ass wel mooi dat het nu beter gaat nu hij naar een speciaal kinderdag verblijf gaat