hallo, zoals je in mijn banner ziet kan ik morgen testen, donderdag is mijn nod.. maar aangezien ik vorige maand een klein streepje had en na 2 dagen overtijd toch ongesteld ben geworden durf ik aan de ene kant niet meer te testen.. aan de andere kant ben ik zo nieuwsgierig dat ik eigenlijk vandaag al wil testen, help groetjes
mijn banner doet heel raar, nu ben ik opeens weer 2 dagen overtijd? terwijl ik net over 1 dag kon testen,
altijd 28 dagen geweest, vorige maand was ik opeens 2 dagen overtijd.. maar ik moet donderdag ongi worden dus ik begrijp die hele banner opeens niet
ik zou een paar dagen wachten.. ik dacht ook dat ik eerder kon testen maar de kans op een teleurstelling is dan groter..
ja, dat hou ik bij.. vorige maand was eerste dag 8 september en daarvoor 10 augustus dus dan zou ik aankomende donderdag weer ongesteld moeten worden
8sept + 28 dagen is 6 oktober, dus vandaag een dag overtijd niet? pak twee dagen extra (omdat je vorige keer ook na twee dagen alsnog ongesteld werd). dan zou je morgen toch kunnen testen,maar eigenlijk vandaag al, nie?
zo had ik niet gerekend, ik werd altijd de 4 de week op donderdag ongesteld dus zo ging ik het bijhouden, dus de banner klopt wel... oh jee, dan zou ik 1 deze dagen moeten testen denk ik
wanneer kan ik het beste testen? heb wel wat verschijselen gehad, last van me rug, kramp, misselijkheid, last van me voeten ook