Grrrrrr!

Discussie in 'De lounge' gestart door loetje, 15 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Het is toch ongelooflijk.....

Al maanden liggen de winkels vol met Sinterklaas spul, inclusief chocolade sigaretjes. En nu is de beste man vandaag in het land gekomen en hier in het dorp geen chocolade sigaretje meer te vinden :evil: "Sorry mevrouw, die zijn uitverkocht....." :rolleyes: zucht....Ik vertik het elk jaar weer om in september al dat soort dingen in te slaan, vind het gewoon belachelijk om dat zo vroeg te doen. Maar begin er nu toch over na te denken om dat volgend jaar dan toch maar anders te gaan doen, en toch deze dingetjes maar eerder in huis te gaan halen...

Hoe bedoel je "gedwongen door de commercie?"

(M'n zoontje hoopte heel erg op chocolade sigaretjes in zijn schoen, jammer genoeg heeft zwarte piet die dus niet in zijn zak vanacht. Wel een ander kadootje waar hij ook blij mee zal zijn, maar toch baal ik...)

2. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Nou ja zeg, dat is toevallig ! Ook ik wilde vandaag wat strooigoed kopen, maar de schappen waren bijna leeg ! Tsja, Assendelft is maar een achtergesteld dorp met die winkels wahahahaha !

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik heb dr geen moeite mee hoor dat het al in September in de winkels ligt, ik ging afgelopen augustus met het vliegtuig op vakantie en had zakken vol met chocolade kruidnootjes mee genomen, heeeeeeeeeeeeerlijk ... die grieken vonden het trouwens ook heerlijk hihihihih ....

Voor mij part verkopen ze die lekkernijen het hele jaar door,,, No problemo :)

4. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Deen had nog wel aardig wat strooigoed liggen, mss daar eens proberen? Tja, en Assendelft doet zijn best om groot te worden, maar wil wat dat betreft nog niet echt lukken :)

Chantal, echt moeite heb ik er niet mee hoor, dat het al zo vroeg in de winkels ligt, alleen bedenk ik me dan nog niet wat ik in huis moet hebben voor als het zover is. Het zou gewoon fijn zijn dat het ook nog in de winkels ligt wanneer je het echt nodig hebt :evil:

5. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Belachelijk inderdaad!
    Ik wilde vandaag zwarte pietenschmink kopen.... ook niet meer te krijgen, zucht :(

6. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Pardon?! :p

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0

*proest*

8. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hahahaha ja tis wat he ieder jaar schuift alles een beetje op

9. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Whahahahahahaaaa, ja lekker zinnetje hè :) 8)

Maarre het andere kadootje uit "zwarte piet zijn zak" werd erg enthousiast ontvangen hier hoor, gelukkig ;)

10. :):) Ik rol hier bijna uit de zetel. :) :)

Deel Deze Pagina