wie gaat er morgen of verder in de week testen ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Crazycat, Feb 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

Feb 3, 2010
    1,116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    zo daarnet naar het ziekenhuis geweest voor bloedafname morgen de uitslag

2. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

Feb 10, 2009
    727
    0
    0
    owww ik word gek! nu 5 dagen over tijd ( banner loopt achter) ik ben noooooit over tijd. op mijn nod begonnen baarmoederkrampen. die heb ik nu 5 dagen. ook een heel klein inimini helder rekbaar slijmpje. verder geen bloed, bruin of rare dingen. getest net en negatief. voor de grap een ovulatie gedaan en die zegt pos. huh? een heel laat eitje of kan het zwanger zijn ? ovulatie testen gven ook wel eens pos aan in zwangerschap. ik snap er niks meer van. en baarmoeder krampen heb ik bijna nooit. allen op nod dag als menstruatie los moet komen verder nooit. wie helpt me? ik weet hte echt niet meer en wordt er zenuwachtig van.............

3. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

Nov 24, 2009
    3,186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gillian2009@ ik kan je vraag niet beantwoorden sorry dat zou ik niet weten, maar hoop echt alsnog dat je over een paar dagen positief test!! zie dat je ook al een tijdje bezig bent wat wordt je hier toch onzeker van he!!!!

Heel veel succes meid!!

4. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

Feb 10, 2009
    727
    0
    0
    ja is zeker balen als je al een tijdje bezig bent. we hopen maar op goede testen en ook voor de rest. iemand die me wel kan helpen met bovenstaande bericht?. pfff

5. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

Feb 3, 2010
    1,116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    vanochtend naar het ziekenhuis geweest voor bloedafname, en wat denk je !!!!!

Is vanmiddag mijn ongi doorgebroken :(:x op naar ronde 3

6. rollebolle

rollebolle Actief lid

Dec 10, 2009
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ook hier weer van dat:(:(:(.stipt op 28 dagen (ben ik op zich wel blij om)
    Vind het jammer maar op naar de volgende ronde!!
    Ben ondertussen al om ovulatietest geweest, we gaan er weer volledig voor. x

7. rollebolle

rollebolle Actief lid

Dec 10, 2009
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    Is er eigenlijk iemand van ons die positief getest heeft?

8. speransa

speransa Actief lid

Oct 30, 2008
    333
    0
    16
    Amsterdam
    Ik heb de hele dag al ongi gevoel ,heb weer getest vanmorgen en weer lichtte streep,morgen nod,volgens mij weer vroege mk :(

Liefs S

P.S gefeliciteerd voor degene die posi hebben getest

9. Chicken1982

Chicken1982 Bekend lid

Feb 3, 2010
    608
    3
    18
    Female
    Hilversum
    hallo,

ik heb ook niet positief getest, maar heb ook nog geen NOD gekregen?
    Weet iemand hoe lang het kan duren, voordat het zin heeft om naar de huisarts te gaan.

10. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

Feb 3, 2010
    1,116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    goede middag dames,

Net de uitslag gekregen van het bloedonderzoek hcg hormoon was 0.

contact gehad met en verloskundige praktijk hier in de buurt, die zeiden dat omdat ik vrijdag licht positief getest had, dat ik toch zwanger ben geweest maar dat het een hele vroege miskraam is geweest dus bij de 4 weken is het misgegaan. (bij de celindeling is het al mis gegaan)

Nu wachten tot de ongi goed doorbreekt en anders maandag opnieuw contact opnemen met de verloskundige praktijk voor een echo om te kijken wat er mis is.

11. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

Feb 10, 2009
    727
    0
    0
    nou weer een poos verder. dit heb ik nog nooit gehad. ik kreeg 5 dagen na mijn nod wat slijm. ik deed voor de grap een ov test en die gaf positief. ik heb dit nog nooit gehad. altijd heb ik een regelmatige cyclus. op dag 4 a nod had ik een test zw test gedaan en die was neg. nu maar wachten. als ik idd mijn ov heb gehad dan krijg ik een week voor mijn ong zere borsten. ben benieuwd........raar. als ik ong wordt baal ik echt want dan moet ik een baarmoederfoto maken wat erg naar blijkt te zijn. en daarna is iui aan de beurt. pffff iemand een baarmoederfoto gehad?

Share This Page