Bah, heb een baaldag vandaag. Ik heb nog niks gedaan vandaag en ik heb ook nergens zin in. Moet ook nog ongesteld worden. Vanmiddag toen Britt in bed lag ben ik ook lekker naar bed gegaan. Het is toch rotweer. Bah! Denk dat ik zo de chocolade maar ga pakken, dat helpt misschien.... Wat doen jullie als je een baaldag hebt en nergens energie voor hebt?
ik doe dan niks ..... af en toe een baaldag moet kunnen en lekker rustig aan doen geniet van je chocolade kan idd even helpen
Als ik nergens zin in heb, doe ik ook niets hihi. Tenminste, soms moet je wel, maar alles wat uitgesteld kan worden dat schuif ik mooi op Beetje op de bank hangen, misschien filmpje kijken en natuurlijk op het forum ronddwalen
Me verwennen met allemaal lekkere dingetjes... Niet goed, ik ben echt een troosteter! Hoop dat je baaldag snel over is!
Dan ga ik lekker met Alyssa tuttelen, en als ze op bed ligt lekker achter de pc. Heb vandaag ook weinig zin hoor, komt denk ik door het weer! Als de zon schijnt ziet alles er gelijk leuker uit! Wat idd ook helpt is chocolade Ik heb vanmiddag chocolademuffins gebakken, lekkerr!
Ja, komt me bekend voor ! Dat chaggi zijn, had ik vroeger als ik bijna ongi moest worden, en dan kon ik enorm balen als hij dan ook echt zei: Nou ik kan het wel merken, je moet zeker ongesteld worden of niet ?! (ik nog kwaaier ) En een paar dagen later dacht ik; wat ben ik toch onvriendelijk geweest! Alsof je geen zelfbeheersing meer hebt
Oja, chagrijnig doen tegen mijn man kan ik dan ook goed. Met gevolg dat we dan ruzie hebben, dan voel ik me nog rotter.
hmm, ik heb een baalweek! ik ga dan altijd lekker op bed liggen, ik kan dan ook niets zinnigs doen. Katten tegen mijn mannetje, daar ben ik ook goed in. Meestal ziet hij het al in mijn ogen en dan laat hij mij met rust
mijn mannetje blijft ook altijd lief als ik kattig ben, en dan voel ik me later nóg schuldiger Heb ook geen chocolade in huis trouwens, balen! Ben nu in staat om ervoor naar de supermarkt te gaan.
Als ik een baaldag heb doe ik alleen maar het hoognodige (bv naar het toilet gaan ) Verder kat ik dan ook tegen m'n man en ook ik heb er later spijt van! Gelukkig is het al een eeuwigheid geleden dat ik een baaldag had (hahah, ben net zwanger geweest! En wat dacht je van die na-zwangerschapshormonen!)
meestal lekker lang in bad en met een goed boek op de bank en als het lekker weer is even shoppen (kan mijn humeur soms weer helemaal goed maken)