Ik moet net tanken en daarna lekker een croissantje in het winkeltje halen. Afijn, klaar met tanken, naast mij staat nog een auto met gastank en dus de slang vastgeklemt in de tank (serieus, dat is slecht voor je rug joh!) In ieder geval, ik mijn broodje gehaald, kom buiten en zie mevrouw naast me in de auto stappen en ze rijdt weg, MET de slang dus nog aan de auto! Hele slang losgerukt, ik toeteren en toen had ze het pas door. Echt geniaal hoe ze daar stom stond te kijken!
Volgens mij zit er een beveiliging in dat enkel de slang loslaat van de pomp, dus veel schade zal er niet zijn. De eigenaar van de pomp had ook grote lol.
Hahah ik heb dit ooit een keer bij iemand anders gezien die reed weg met de slang erachter aan en mijn vader toeten haha mevrouw had het pas heel laat door Maar ik moet bekennen mij is dit ook bijna een x gebeurd Wij gingen tanken en mijn vriend deed daar altijd pinnen via automaat buiten alleen die pomp deed het blijkbaar niet maar wat ik toen niet wist was dat mijn vriend de slang al in de tank had gedaan. toen hij erachter kwam dat de pomp zelf het niet deed vroeg hij of ik met de auto naar een andere pomp wilde rijden dus ik doe dat met de slang slang vloog er gelukkig uit maar ik was wel geschrokken was alleen beetje gebogen de slang meer ook niet haha tja kon ik toch niet weten
Haha, grappig. Ik wilde een keer gaan tanken, hadden net een nieuwe auto en ik wist niet hoe ik de tankdop open moest krijgen. Heb echt iedereen gevraagd of ze mij wilde helpen want anders kon ik niet verder rijden. Wat volde ik me dom zeg.
ik heb dit ook een keer mee gemaakt toen ik jong was, en me vader me kwam ophalen. Ik zag hem al aankomen rijden, en dacht wat zijn dat toch van vuur spetters. Maar het was de slang die over de grond heen stuiterde. Maar hij heb hem wel netjes terug gebracht.
Wij zagen dat laatst ook serieus! Ik dacht dat dat helemaal niet kon, dus mijn gezicht was denk ik nog het aller mooiste
nee schade zal wel meevallen, dat koppeling stuk zit er op voor als dat soort dingen gebeuren en sluit automatisch af bij het breken. Die kan je er ook zo weer opzetten maar dat moet allemaal weer gecontroleerd worden.
een auto voor ons heeft het ook eens gehad.een stuk minder gelachen.Een ander eman stond daar te roken en de benzine spoot in het rond.Het was echt paniek maar het goed afgelopen.Voor het zelfd geld zat ik hier dus niet...