Ik! Meestal voor servies, laatst nog wat pannen gekocht. Van die oude, niet-kapot-te-krijgen exemplaren. Soms ook wel kleding trouwens.
Ik. Helaas is degene hier in de stad heel duur en met maar weinig interessant aanbod. Bij een andere kringloop heb ik weleens heel mooi speelgoed weggehaald. Maar ik slaag meestal beter op de rommel/vrijmarkt, goedkoper en betere kwaliteit. Bij de kringloop zijn het toch vaak echt wel oude dingen die ik zelf ook niet in huis wil.
3 keer per week, of nou ja, niet echt kringloopwinkels hier, maar charity shops. 2dehands winkels ten bate van het goede doel. Ik koop er heel veel om weer door te verkopen op ebay/facebook/gumtree. Vorige week nog 9 kilo meccano voor 5£ terwijl dat op Ebay minimaal 15£ per kilo doet. Ook dure merkkleding koop ik daar, net voor kerst een Vera Wang trouwjurk gekocht voor 100£ die ik weer verkocht heb voor 800£
Ik vind het fewoon leuk om te snuffelen en soms kom ik wel eens wat tegen wat ik wil kopen. Ben er een tijdje zelfs verslaafd aan geweest dat ij elke week ging haha
Ik ben dol op kringlopen. Koop er meubels en huisinrichting zoals tafels, stoelen, kasten, vazen, schilderijen etc. Tegen mijn principe zelfs een geweldige set designerbanken gekocht voor 400 euro. Kleding voor mij zelf koop ik ook wel eens bij de kringloop, gewoon omdat ik het een kick vind om voor weinig iets 'hips' te scoren. Voor de kleine koop ik nog niets bij de kringloop, maar kan me indenken om later speelgoed te kopen daar, zoals puzzels ofzo.
Ik maar eigenlijk alleen om spullen te brengen toevallig vandaag de voetbaltaart van mijn zoon gebracht.
Ik heb er wel eens kleine dingetjes en prulletjes gekocht, wat kleertjes voor de kleine, dat waren ech mooie kleertjes voor 50 cent of een euro. En een keer waren we op zoek naar een klein tafeltje voor naast de massagestoel, vinden we toevallig precies wat we zochten, en dat voor 2 euro of 2,50 ofzo, nog nooit zo blij ergens mee geweest 😊😊
Ja hier! Laatst nog dvdtjes van Sesamstraat, op mp vroegen ze er de hoofdprijs voor. Onze eettafel en stoelen komen er ook vandaan, puntgaaf! Voor het hele setje waren we 150 kwijt. Volgens een bevriende meubelmaker zou de set minstens 2000 euro kosten. Mijn vader kwam laatst aanzetten met een heel oud hobbelpaardje voor Benjamin. Opnieuw geschuurd en gelakt, maar het hoofd is nog precies hetzelfde. Vind het geweldig dat hij speelt met iets dat al generaties oud is Ben eigenlijk nog op zoek naar een leuk bureautje en een buffetkast.
Absoluut! Dvd's en speelgoed voornamelijk. Het aanbod van autootjes is enorm. Heb voor mijn zoontje al een paar mooie trucks/brandweerauto/nog grotere truck-hijskraan weet ik veel wat gescoord. Voor een paar euro, geweldig! Voor sinterklaas vorig jaar mooie dingen gevonden. En af en toe kleding, maar daar ben ik wel kritisch in. Oja, de kast in de huiskamer, ook kringloop, opgeknapt door vriend. Niet zozeer omdat we nieuw niet kunnen betalen, gewoon uit principe. Al die spullen die nog prima een ronde mee kunnen....ik bespaar het geld liever voor iets anders En het is ook gewoon leuk:wat zou er deze keer nu weer staan....
Ja! Vnl om te brengen eigenlijk. En ik heb een passie voor kandelaartjes, spiegels etc. Echt oude zooi die verkeerd geprijsd is. En ik koop graag houten speelgoed, puzzels en boekjes voor zoonlief. Kleding slaag ik soms in.
ik vind het super leuk om bij de kringloop rond te neuzen. heb er van de week nog een paar glazen potten gekocht (voor de pasta) speelgoed koop ik er ook vaak. moet wel zeggen dat ik bevoorrecht ben met denk wel 8 kringloop winkels in een omtrek van 5 km heerlijk lekker rond kijken daar
Ja hoor. Regelmatig. Meestal voor speelgoed. Pas nog een hele stapel disneyboekjes gekocht voor bijna niets. Spellen van oa nijntje, electro enz. Sommigen niet eens gebruikt en dst voor 1 euro. Vorig jaar een dora laptop op de kop getikt voor 2,50 is nu nog in de winkel te koop a 35 eurie.
Ik vind het heerlijk om er rond te snuffelen, maar ik koop eigenlijk nooit iets, ja heel soms een boek..
Ja, regelmatig. We kopen er sowieso altijd onze fietsen! Verder: kleding, schoenen, boeken, serviesgoed, bloempotten, vazen, schilderijlijsten, lampen, noem maar op.