Wie gaat er naar de kringloop

Discussie in 'De lounge' gestart door twee, 6 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Wie gaat er weleens naar de kringloop, en wat heb je daar gescoord?

2. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik! Meestal voor servies, laatst nog wat pannen gekocht. Van die oude, niet-kapot-te-krijgen exemplaren.

Soms ook wel kleding trouwens.

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik. Helaas is degene hier in de stad heel duur en met maar weinig interessant aanbod. Bij een andere kringloop heb ik weleens heel mooi speelgoed weggehaald. Maar ik slaag meestal beter op de rommel/vrijmarkt, goedkoper en betere kwaliteit. Bij de kringloop zijn het toch vaak echt wel oude dingen die ik zelf ook niet in huis wil.

4. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    3 keer per week, of nou ja, niet echt kringloopwinkels hier, maar charity shops. 2dehands winkels ten bate van het goede doel.

Ik koop er heel veel om weer door te verkopen op ebay/facebook/gumtree. Vorige week nog 9 kilo meccano voor 5£ terwijl dat op Ebay minimaal 15£ per kilo doet. Ook dure merkkleding koop ik daar, net voor kerst een Vera Wang trouwjurk gekocht voor 100£ die ik weer verkocht heb voor 800£

5. doedie1991

doedie1991 Bekend lid

28 mei 2014
    660
    0
    16
    Ik vind het fewoon leuk om te snuffelen en soms kom ik wel eens wat tegen wat ik wil kopen. Ben er een tijdje zelfs verslaafd aan geweest dat ij elke week ging haha

6. unknowable

unknowable Niet meer actief

Ik ben dol op kringlopen. Koop er meubels en huisinrichting zoals tafels, stoelen, kasten, vazen, schilderijen etc. Tegen mijn principe zelfs een geweldige set designerbanken gekocht voor 400 euro.

Kleding voor mij zelf koop ik ook wel eens bij de kringloop, gewoon omdat ik het een kick vind om voor weinig iets 'hips' te scoren.

Voor de kleine koop ik nog niets bij de kringloop, maar kan me indenken om later speelgoed te kopen daar, zoals puzzels ofzo.

7. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik maar eigenlijk alleen om spullen te brengen toevallig vandaag de voetbaltaart van mijn zoon gebracht.

8. Flowerr

Flowerr Bekend lid

20 feb 2014
    670
    124
    43
    Vrouw
    Af en toe doe ik er een rondje maar koop eigenlijk niets.. heel soms haal ik er boeken!

9. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ik heb er wel eens kleine dingetjes en prulletjes gekocht, wat kleertjes voor de kleine, dat waren ech mooie kleertjes voor 50 cent of een euro.
    En een keer waren we op zoek naar een klein tafeltje voor naast de massagestoel, vinden we toevallig precies wat we zochten, en dat voor 2 euro of 2,50 ofzo, nog nooit zo blij ergens mee geweest 😊😊

10. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Ja hier!

Laatst nog dvdtjes van Sesamstraat, op mp vroegen ze er de hoofdprijs voor.

Onze eettafel en stoelen komen er ook vandaan, puntgaaf! Voor het hele setje waren we 150 kwijt. Volgens een bevriende meubelmaker zou de set minstens 2000 euro kosten.:D

Mijn vader kwam laatst aanzetten met een heel oud hobbelpaardje voor Benjamin. Opnieuw geschuurd en gelakt, maar het hoofd is nog precies hetzelfde. Vind het geweldig dat hij speelt met iets dat al generaties oud is:)

Ben eigenlijk nog op zoek naar een leuk bureautje en een buffetkast.

11. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.823
    5.957
    113
    Vrouw
    Absoluut!
    Dvd's en speelgoed voornamelijk.
    Het aanbod van autootjes is enorm. Heb voor mijn zoontje al een paar mooie trucks/brandweerauto/nog grotere truck-hijskraan weet ik veel wat gescoord.
    Voor een paar euro, geweldig!
    Voor sinterklaas vorig jaar mooie dingen gevonden.
    En af en toe kleding, maar daar ben ik wel kritisch in.
    Oja, de kast in de huiskamer, ook kringloop, opgeknapt door vriend.

Niet zozeer omdat we nieuw niet kunnen betalen, gewoon uit principe.
    Al die spullen die nog prima een ronde mee kunnen....ik bespaar het geld liever voor iets anders:D
    En het is ook gewoon leuk:wat zou er deze keer nu weer staan....

12. unknowable

unknowable Niet meer actief

Dit dus, het is gewoon een sport voor mij! :D

13. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja!

Vnl om te brengen eigenlijk.

En ik heb een passie voor kandelaartjes, spiegels etc. Echt oude zooi die verkeerd geprijsd is.:D

En ik koop graag houten speelgoed, puzzels en boekjes voor zoonlief.

Kleding slaag ik soms in.

14. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    ik vind het super leuk om bij de kringloop rond te neuzen.
    heb er van de week nog een paar glazen potten gekocht (voor de pasta)
    speelgoed koop ik er ook vaak.
    moet wel zeggen dat ik bevoorrecht ben met denk wel 8 kringloop winkels in een omtrek van 5 km;)
    heerlijk lekker rond kijken daar

15. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    Ja hoor. Regelmatig. Meestal voor speelgoed. Pas nog een hele stapel disneyboekjes gekocht voor bijna niets. Spellen van oa nijntje, electro enz. Sommigen niet eens gebruikt en dst voor 1 euro.
    Vorig jaar een dora laptop op de kop getikt voor 2,50:D is nu nog in de winkel te koop a 35 eurie.

16. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Houten speelgoed
    leuk service
    meubeltjes
    4 avent flessen voor €2!
    carnavalskleding

17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik vind het heerlijk om er rond te snuffelen, maar ik koop eigenlijk nooit iets, ja heel soms een boek..

18. Minerva

Minerva Niet meer actief

Ja, zo nu en dan :) Ik koop er voornamelijk boeken die niet meer verkocht (mogen) worden.

19. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Kinderboeken vooral prentenboeken.
    Verder wat vintage dingen: krukje, kussen, gebaksbordjes

20. Aylen

Aylen Niet meer actief

Ja, regelmatig. We kopen er sowieso altijd onze fietsen!
    Verder: kleding, schoenen, boeken, serviesgoed, bloempotten, vazen, schilderijlijsten, lampen, noem maar op.

Deel Deze Pagina