Wie gaat er naar de kringloop

Discussie in 'De lounge' gestart door twee, 6 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    Ja, heerlijk :) Ik vind het heerlijk om er rond te snuffelen en ook om bijzondere dingen op te kop te tikken. Dit kan van alles zijn als het er nog maar goed uit ziet.

2. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik ben er nog nooit geweest. Ik hou niet van 2e hands spullen, vooral als ik diegene niet ken.

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    jahoor ga er regelamtig ff kijken met mijn ma 9 jaar geleden ook onze babykamer weg gehaald echt super mooi was die en massief hout du niet van dat gepreste spul dat ze tegenwoordig allemaal hebben. ik heb hem nu nog. ledikant staat op zolder en de kasten heb ik nu geschilderd voor onze jongen is beter kwaliteit dan je nu in de winkel vind. voor een normale prijs dan. :)

ook koop ik bijna elk jaar een nieuwe tv kast/ salontafel hihihi verfje erover en klaar. en voor de kids nog wel eens kleren.

4. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ja wij, we gaan 1 keer per maand een rondje doen in de omgeving. Vorige week een step gekocht voor dochter, een kruidenrek waar ik al lang naar op zoek was en puzzels.
    Maar kopen daar vaak speelgoed voor dochter, soms kleding, boeken, soms glazen, botervlootje.
    Ook meubels, onze grote kast komt er vandaan, salontafel, badkamerkast.. Eigenlijk best veel. Ook omdat ik het zo zonde vind dat bepaalde dingen anders weggegooid worden. Plus dat ik het leuk vind.

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik dus ook. Ben er wel een paar keer binnen geweest omdat waar ik vroeger woonde een kringloopwinkel op loopafstand zat, maar ik vond het maar een viezige muffe bedoeling om eerlijk te zijn. Wegbrengen stelden ze ook zoveel eisen aan dat ik daar ook geen zin in had. ;)

6. Meral

Meral Fanatiek lid

1 mrt 2014
    1.105
    606
    113
    I like vintage haha.
    Ik snuffel graag in kringloopwinkels.
    Ik spaar vooral kristallen wijnglazen, heb er al heel wat verzameld voor nop in de loop der jaren.
    Maar goed, heb er meer dan genoeg weg gehaald. I like!!!

7. angel229

angel229 Niet meer actief

Vroeger kwam ik er wel eens maar dat was zoveel ouwe troep! Enige waar ik wel eens kijk is de kinderrommelmarkt op de braderie hier. Maar dan ga ik vroeg in de morgen.

8. Frubbel

Frubbel Actief lid

28 sep 2013
    435
    159
    43
    Voordat ik ging samenwonen kwam ongeveer mijn gehele interieur van de kringloop/mp. Had alles in jaren 70 stijl. Van keuken spullen, gasfornuis, banken, stoelen, tafels, kasten, slaapkamer en accessoires, alles was retro :)
    Apperatuur en textiel(beddengoed handoeken ed.) kocht ik wel liever nieuw.

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Neem er regelmatig een kijkje. Ook voor kleding maar voornamelijk kijken of er wat leuks tussen zit.
    Zo heb ik een Quincy zap gescoord voor 7 euro in zeer goede staat.
    Ook regelmatig merkkleding voor weinig. Laatst waren alle broeken 1 euro en had 1 retour en 2 vingino broeken voor samen 3 euro :). En alles wat er hangt is nog mooi en gecontroleerd :)

O en ook niet onbelangrijk mandje voor op de fiets Inc bevestiging voor 5 euro.
    Afstandsbediening van Ziggo digitale tv. Ziggo vertikte een nieuw te verzenden tegen vergoeding. Heel toevallig lag er een bij de kringloop voor 1 euro.

Verder gezelschapsspellen :) monopoly bijv 5 euro

10. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik zie dat jij ook in Tilburg woont, welke kringloop winkel ga je naartoe? La Poubelle?

11. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ik ga nooit maar in onze kringloop winkels hangt/staat alleen maar oude meuk. Dat het gewoon echt af is of echt gedateerd. Wordt niet goed geselecteerd.

Laatst ook.. Een oude fles wasmiddel(niet vintage dus gewoon vieze rommel) snap ik dus echt niet hoe het kan dat dat de selectie doorkomt. En nog 50 cent durven vragen ook voor een vieze oude wasmiddelfles voor een kwart gevuld met wasmiddel. Sindsdien nooit meer geweest..

12. Tannie

Tannie Bekend lid

16 nov 2011
    552
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ga er heeeeel af en toe eens kijken en dan weet ik meteen weer waarom ik er verder nooit kom..... alleen maar oude, gedateerde spullen, voornamelijk inboedel van bejaarden. En de prijzen.....daar kan ik bij Ikea heel veel leuks en nieuws voor kopen!

13. Astre

Astre Niet meer actief

Ik ben echt kringloopverslaafd!

Ik ga naar meerdere winkels hier in de buurt. Twee weken geleden heb ik een schilderij voor 5 euro gekocht en deze heb ik net laten taxeren. De schatting is dat deze 200-400 euro op de veiling gaat opbrengen. Afgelopen zaterdag nog een loopband gekocht. Ik heb hem gisteren via mp verkocht met een winst van 125 euro. Leuk meegenomen.

Gisteren voor mezelf nog een heel gaaf jurkje van supertrash gekocht. De kaartjes hingen er nog aan!

Verder ben ik altijd op zoek naar antiek en brocante spullen. Zowel voor mezelf als om (opgeknapt) door te verkopen.

14. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    Ja hoor! Ik ben erg gedreven shopper bij de kringloop...
    Ik bel ze dan ook weer regelmatig om andere zooi weer op te halen :D
    Zo kun je nog eens wat afwisselen... ;)
    Ik haal er van alles vandaan.. van servies tot kleding (moet net iets bij hangen wat ik echt leuk vind hoor..)
    Bureaus voor de meiden, meubels om zelf op te knappen (denk aan bijzettafeltjes oid) of kledingkasten.
    Mooie vazen.. heb een heel leuk oud houten stoeltje lijkt op een klein troontje aangeschaft..staat heel mooi hier met een plant erop..
    Voornamelijk antieke spullen, of brocante.. landelijk..
    Ja ik doe het graag om even een rondje te maken en rond te snuffelen..

15. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ik! koop er meestal boeken of speelgoed heel soms kleding.
    Vind het heerlijk om daar rond te struinen ;)

Wij geven ook regelmatig dingen aan de kringloop, pas nog de kinderwagen en maxicosi en wat speelgoed :)

16. Memorylane

Memorylane Actief lid

27 sep 2013
    328
    0
    16
    Ik ga er graag rond snuffelen. Mooie meubels, vazen, tassen en schilderijtjes etc. heb ik er gehaald.

17. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.823
    5.957
    113
    Vrouw
    #37 Zoe123, 7 aug 2014
    Laatst bewerkt: 7 aug 2014
    Hahaha laat mensen vooral maar denken"oude meuk van bejaarden".
    En ga idd maar lekker naar de Ikea (en ja daar kom ik ook),
    des te meer voor mij :D
    Gebruikt of oud wordt blijkbaar als negatiefs gezien,
    terwijl er juist zoveel bijzonders tussen zit, dat blijkt wel uit de reacties:)

18. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Voorheen kwam ik er nooit, omdat ik niet zo van tweedehandsspul houd, maar nu mijn dochter er is, merk ik hoe duur het leven geworden is en kom ik er soms weleens met wat kleertjes weg. Alleen wat er echt mooi uit ziet. Niet van dat afgedragen spul. En laatst een keer wat speelgoedjes en dvd's van Teletubbies en Zandkasteel meegenomen. Maar voor andere spullen kom ik er eigenlijk niet.

19. Winterkindje

Winterkindje Niet meer actief

Ik!
    Boeken, boeken, nog meer boeken!
    Setje kandelaars, asbakje, setje japanse kopjes (die ik niet meer heb :( ) Vaasje en dat is het wel denk, ja en speelgoed voor de kleine. :D
    Ohja en meubels ook (Eettafel en stoelen, salon tafels, en tv kastje)

20. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik snuffel er ook af en toe. Meestal haal ik wat speelgoed en soms wat kleding, ik kies alleen de echt goede spullen. Laatst voor 50 cent reuzenkwartet van dick bruna gekocht, helemaal compleet en zo goed als nieuw.en een paar maanden terug een hele set aquaplay voor 5 euro. Er staat idd ook een hoop troep maar ach daar moet je een beetje doorheen kijken.

Deel Deze Pagina