Inderdaad ! Ik denk dat er 95% meuk ligt, maar tussen liggen kleine schatten verstopt. Je moet alleen goed zoeken en als je echt iets waardevols wil scoren moet je ook een beetje verstand hebben van antiek. Er zijn trouwens veel handelaren die kringloopwinkels aflopen om het dubbele te vangen op een vrij-/rommelmarkt. Ik kom altijd overal dezelfde koppen tegen. De oude meuk van bejaarden kan nog veel opleveren.
Ik kom er regelmatig. Onze inrichting is dan ook echt modern met ouderwets. Heerlijk die boekenkasten van oma!! Dat is nog eens degelijke kwaliteit. Je kan ze schuren en in alle kleuren verven die je kan bedenken.
Idd , je moet goed zoeken maar er zitten goede spullen bij. Onlangs is het helemaal opgeknapt binnen en er is goed overzicht binnen. Verder zit er in noord een winkel met 2e hands kleding. Listex heet het volgens mijn. Betaal je kleding per kilo . Verder zitten er nog leuke kringloopwinkels maar dat is echt troep
Ik ga eens in de zoveel tijd met mijn oma naar 3 winkels hier in de buurt. 1 kan ik altijd wel iets vinden voor die meid. Heel veel prentenboeken gekocht toen ze jonger was en spelletjes. Die andere twee vind ik minder en stinkt er ook altijd haha. Ben er dus zeker niet op tegen en ben nu al afentoe aan het kijken voor deze kleine man. Ze hebben zoveel leuk speelgoed voor de allerkleinste. Mijn stiefdochter was toen al wat ouder en dat viel wat tegen. Dus nu kijk ik er voornamelijk voor onze kleine man. Oma houdt van prulletjes om mee te knutselen maakt de mooiste dingen en vind daar echt heel veel. Laatst moesten we trouwens wel een kraan hebben , nergens die maat te vinden in een thermoskraan (noem je dat zo volgens mij wel?) en die lag daar helemaal nieuw voor nog geen 6 euro! Van dat dure merk, kijk daar houdt ik dan wel weer van
Ja hier ook. Ik koop er soms ook wat. Kleren voor mij of de meiden (voor mannen hangt er nauwelijks wat) boeken, tijdschriften en speelgoed.
ik kom er zo nu en dan, en dan kijk ik altijd eerst bij het speelgoed. 1x had ik mazzel, er lag een grote tas met duplo voor 3,50 en houten puzzels, bordspellen en autootjes haalde ik er ook wel eens. zag er nog heel mooi uit en kost daar niks. ik kijk ook altijd even bij de kinderboeken. ook vaak leuke boekjes voor 30 cent ofzo. als ze erop uitgekeken zijn breng ik ze wel weer terug .
Ooooooh jaaaaaaaaa, brings back memories! Veeeeeeeeel kleding daar gescoord tijdens mijn studententijd! Geweldig.
Ik! Ik vind het erg leuk om meer unieke items te vinden, die je niet overal vindt. Dat geldt voor speelgoed, sieraden, meubels, kerstversiering en zeker ook kleding. Ik heb er een aantal goede spullen gevonden, van een antieke kast waar we al 8 jaar dol op zijn, tot heel leuke kleding. Omdat ik nu een tamelijk slank maatje heb, vind ik heel leuke, speciale items ook. En is het een keer een miskoop, kun je die 3 euro echt wel hebben . Het is mijn zoontjes favoriete winkel! Altijd een autootje of dinosaurus voor 20 cent tot een euro cadeau. Het heet voor hen de dino/auto winkel. En voor mij, als ik eens een keer een mindere stemming heb, de -ik geef-mezelf-een-cadeautje-winkel
Deze hangvitrine komt ook van de kringloop en was donker bruin eiken en nu helemaal gepimpt met poederroze.
We hebben er maar eentje redelijk in de buurt, maar ik heb het vermoeden dat zij eerst een selectie maken wat zijzelf op marktplaats zetten. En de rest zetten ze in de winkel. Al die keren dat ik daar was hingen er tien kinderkleertjes in alle maten en echt vaal/verwassen. Een babybadje zonder stop of standaard. Puzzels met een stickertje erop: mist twee stukjes. Vroeger(jaar of 10 geleden) was dat niet zo. Toen heb ik bijv regelmatig bordspelletjes (compleet) gekocht voor weinig. Leuke boeken. prullaria voor in huis. Maar ineens was het aanbod slecht. Jammer hoor
Ja, van kringloop tot rommelmarkten en marktplaats! Ik vind het geweldig! Oud dressoir, ronde salontafel voor 5 euro, eettafel, eetkamerstoelen (al vaak weer verkocht en opnieuw gekocht), oude lampenvoet, accessoires voor in huis, babykamers, kinderbed, speelgoed, tv meubel, kleding. Eigenlijk alles zeg maar!
Heel soms. Wij hebben hier twee kringloopwinkels, ik ga graag naar de goedkoopste en de grootste.. Ik koop er wel eens servies (van die kristallen glazen of high-tea spullen LOVE IT!), boeken, speelgoed en een keer toen we een nieuw huis kregen een kleine glazen bijzettafel.. De meeste spullen zijn oud, erg beschadigd en niet meer mooi. Ik ga vooral voor die kleine spulletjes hihi.
@soffie erg mooi. Brengt me op een idee, ouders hebben dezelfde staat sinds kort op zolder. Welke verf heb je gebruikt?
Bij de kringloopwinkel kun je heel goed terecht voor seniorenbedden, matrassen met vlekken en Duitse bierpullen. Ik ben gek op servies en daarom kom ik er nog weleens, maar ik heb er nog nooit wat fatsoenlijks kunnen vinden..... Gebruikt of oud is in mijn ogen niet negatief, maar de zooi die ze hier hebben is echt te erg!
Hier 2 kringloopwinkels de een is erg mooi en heeft echt verzamelspulletjes maar weet de prijs daarvan ook de ander heeft ouwe troep... daar komen eerst handelaren die de eerste schifting doen... alle ouwe meuk komt daarna in de winkel.. heel jammer want ik breng daar dus niks meer heen.. want ik heb geen zin om de kas van handelaren te spekken