Vanmiddag naar een waanzinnig mooie kringloop geweest op Zaamslag (Zeeuws-Vlaanderen) en daarna ook nog even naar een andere. Opbrengst: servies, een zilveren schaaltje, kanten doilies en een kruidenrek
De kringloop die wij hier hebben is echt té kansloos voor woorden. Echt enorme zooi wat je niet eens gratis wilt hebben.
Ben vandaag naar een rommelmarkt geweest, dus geen kringloop. Heb een heel leuk rood met witte handtas gekocht, een originele tommy Hilfiger voor het bedrag van 0,50 cent
Hier geen kringloopwinkels maar charity shops inderdaad. Pas een hele mooie oude schatkist gekocht voor 20 pond, verkocht voor 110. Vind het heerlijk om af en toe even te neuzen
Helaas is de Kringloop hier niet zo geweldig, wel kopen we veel spullen via Marktplaats, meubelen en alles eigenlijk. Ook al is het tweedehands dan is het vaak nog prima. Aangezien we een grote liefhebber van koloniaalse meubelen zijn is bijna onze hele inboedel tweedehands en je ziet het er dus totaal niet aan! Hoe goedkoper ik iets kan vinden dat goed is, hoe leuker ik het vindt
Laatst nog servies wat op mp voor 80 a 90 euro per set (kop + schotel) voor 1,25 gescoord Heb er inmiddels een kast vol van! Verder boeken, en mijn mooiste rode galajurk heb ik tweedehands gekocht, een Vanilla jasje in perfecte staat en een hele zwaremotorbroek van dik leer (mijn toenmalige vriend keek naar het merk en vroeg me stomverbaasd hoe ik dat als student zijnde kon betalen!) voor een schijntje! En dan zwijg ik over mijn tv-kast die een hele woonkamerwand in beslag neemt voor 75 euro waarvan de waarde ver over de 1000 euro ligt. Inderdaad ook veel ouwe meuk en compleet afgedragen kleding met gaten overigens. Vraag me echt af of iemand dat serieus koopt....
ja wij! vriendlief en ik hebben deze "hobby" opgedaan uit pure noodzaak en sindsdien vinden we het echt heerlijk om nieuwe kringloopwinkels te zoeken en daar rond te lopen. We hebben er al vele dingen vandaan gehaald. Vinden het ook leuk de grotere dingen (zoals een eettafel die we nodig hebben) het liefst zo lelijk mogelijk te kopen voor een heel laag bedrag en hem dan om te zetten naar onze eigen hand. De muur boven ons bed was al een hele tijd kaal en leeg. Voor een euro of 5 hebben we enorm veel foto lijstjes gescoord die allemaal leuk bij elkaar passen. Nu dus een hele toffe foto-muur boven het bed Super leuk!
De kringloopwinkels hier vind ik te duur! Dus het meeste haal ik van mp. Toch kan ik het niet laten er af en toe rond te snuffelen.
Ik heb gisteren weer fijn gescoord in een kringloopwinkel! Ik heb een schilderij gekocht voor 5 euro van een redelijk bekende schilder. Ik verwacht dat dat dit me tussen de 200-400 euro op de veiling gaat opleveren. Leuk, leuk, leuk !