Even polsen , of er veel mensen heen gaan naar koninginnendag of gaan we voor de buis zitten , en hoe laat gaan jullie dan weer naar huis?
Wij gaan er helemaal niets van meekrijgen aangezien we die dag op vakantie vertrekken. Of het buitenland moet er 5 minuten aandacht aan schenken.. Was ik nou in NL geweest dan had ik het eerst op tv gevolgd en was ik daarna weg geweest.
Gaat deze dag met oranje gebak met mijn kinderen voor de buis hangen. zo iets gebeurt eens inde 30 jaar. In 1980 was ik nog te klein om het te begrijpen. Maar nu ja leuk. Dochter gaat met vaders stad in zo dat ik kan kijken zonder peuter om me heen. Ik ga er een tv dag van maken dus. En ga het volgen op de voet heerlijk. Hou hier echt wel van.
Vanaf een uurtje of 11 even met man en kind hier bij ons naar de vrijmarkt en springkussens enzo en dan even gezellig drankje doen bij de kroeg waar iedereen staat en later op de dag met vriendinnen naar Rotterdam om te feesten 1 nadeel ik moet de dag erna gewoon werken! Dus ben benieuwd hoe ik die dag door ga komen.
met de kids hier vroeg naar de kleedjesmarkt en dan voor de buis! heb het een paar jaar niet gevierd na het apeldoorn drama, maar aangezien Eef het liefst het hele huis nu oranje heeft en het zo leuk vindt gaan we er weer voor!
Zelfde als knap.. Vind het best bijzonder, dus dat wil ik wel op tv volgen.. Echt de hele dag de stad in zie ik niet zitten, ze is nog veel te klein.. Gr. Carlien
Wij wonen in Amsterdam en naar de Dam toe fietsen is ongeveer 10 a 15 minuten. Wij gaan daar wel even kijken! En daarna een drankje drinken en in de avond ergens een hapje eten. En zoals ieder jaar een rondje vondelpark.
Natuurlijk lekker naar buiten! Die troonswisseling is nog 10000000000 keer op televisie te zien. We gaan lekker struinen over de vrijmarkt.
Ik duik de keuken in om oranje gebak te maken en daarna ga ik alles volgen op TV. Ik denk dat ik niet de stad in ga, want veel mensen zullen toch alles op TV volgen, ook al hangen er hier in het centrum grote schermen waarop alles ook te volgen is.
Eerst de stad in...dan feestvieren...dochter is jarig. En in de avond uit eten.. De troonswisseling zien we vast tussendoor wel of anders maar niet
Wij gaan lekker op de vrijmarkt staan. Morgenavond 6 uur gaan we al weg. Party tent erbij snachts Gezellig! De oudste gaat 2 nachten bij opa en oma logeren welke op vakantie zijn bij een attractiepark en de jongste gaat logeren bij de andere opa en oma. Die troonswisseling neem ik wel op. Dat wil mijn oudste ook graag zien. En ik weet zeker dat opa en oma daar niet naar kijken
wij gaan eerst over de vrijmarkt (8uur) bij mijn ouders, daarna naar huis en dan bij ons in het dorp gezellig met heel veel mensen naar de kroning kijken op groot scherm en er is een kindermarkt met muziek.
Wij slapen tijdens Koninginnenacht in een hotelletje. 's Ochtends even wat eten en dan de kleine ophalen bij mijn sm. Daarna met dochterlief wandelen op de rommelmarkt, wellicht zit er nog wat leuks bij. Al heb ik niet al te hoge verwachtingen....vorig jaar waren er veel mensen die kapotte snoeren verkochten e.d. Troonswisseling kijk ik later wel op TV, tijdens 1 van de tienduizend herhalingen.
Ik wil op de rommelmarkt staan als ze beginnen en dan meteen door naar huis. Ik vind het heel bijzonder, we hebben heel lang geen Koning gehad en toen Beatrix koningin werd bestond ik nog niet. Ik wil het dus graag zien! Daarnaast ik heb net 3 weken geleden een nieuwe heup gekregen, dus ik kan toch geen wilde dingen doen Alleen hoe laat begint het? Weet iemand dat?