Ga eerst ff kijken op me werk in de speeltuin of het een beetje netjes gaat en verder slenteren langs de kleedjes op de vrijmarkt en verder beetje bank hangen en niks doen
de tv gaat wel aan maar meer voor onze visite. Onze dochter is jarig dus dat gaan we natuurlijk vieren.
Wij gaan denk ik rond een uur of 11/12 richting het park. Voor de kinderen een rondje kermis en voor de buurvrouw een rondje rommelmarkt. Na zo'n 2 uur zijn we daar wel klaar mee en gaan we naar huis, lekker borrelen en verder zien we het wel.
Ik weet niet hoor maar er is iig al 10.000 politieagenten daar op de been..tis al aardig vol ik wil er niet tussen staan en toch niets zien!
Lekker naar de Efteling.. Troonswisseling zal de komende weken nog wel 100x herhaald worden, en hebben daar ook een dvd recorder voor, dus lekker opnemen en daarna terugkijken en de saaie dingen doorspoelen
denk dus dat de meeste in de ochtend gaan en in de middag voor de buis ??? succes mensen , voor diegene die gaan staan morgen !!! en lekker veel verkopen !!!
Ik wilde na de abdicatie even naar de vrijmarkt hier in het dorp, even lekker snuffelen en daarna weer op tijd thuis zijn voor de inhuldiging. Maar helaas, die vrijmarkt zie ik niet gebeuren, ben ziek. Dus morgen zal de tv mijn beste vriend zijn.
Wij gaan 's morgens even een rondje dorp, kindervrijmarkt en kinderspelletjes. 'middags nog even naar het park, waar muziek is en springkussens e.d. En daarna door naar vrienden waar we gaan eten!
Naar vrienden voor de buis zitten en een rondje lopen bij hun in de buurt. Hopelijk leuke 2ehands spulletjes kopen!