Ben wel benieuwd!! Ik ga voor de eerste keer. Ben benieuwd of er van jullie al eens iemand geweest is. Hoe is het?? Hoe laat kun je het beste daar zijn? Heb er wel zin in!! Lekker weertje in elk geval!
Ik ga naar Zand!! Ook voor de eerste keer dus ben heel benieuwd! Het wordt wel poepie warm, dus hoop dat ze extra flesjes water rond delen. Heb er zin in!
Leuk leuk! Het wordt echt warm ja, ik neem wel water mee. Maar ze zullen het daar ook wel hebben, . Ben wel benieuwd!
Ik Houdt er rekening mee dat je geen eigen eten en drinken mee mag nemen, max een flesje water van 33 cl mag mee naar binnen. En nee er wordt niks uitgedeeld, moet je zelf kopen. Helaas Ik ga ook voor de eerste keer en kreeg van iemand een tip om een picknick kleed oid mee te nemen om op te zitten. Iemand anders nog tips?
Dat is een goeie tip inderdaad, schrijf het op...picknickkleed!! Ik heb net de plattegrond uitgeprint. Niet dat het een bijzondere plattgegrond is, maar het programma staat er ook op. Dat is wel handig! Verder neem ik mee...zonnebrand, zonnebril, bikini....we hebben trouwens ook een hotel in de buurt geboekt. Ben benieuwd hoe dat gaat! Ben niet echt bekend in Almere, totaal niet eigenlijk
Wij gaan voor het eerst niet, hadden wel kaarten maar de jongste ligt nog steeds iln het ziekenhuis. Met het zonnetje erbij zal het een tipdag zijn. Idd fototoestel, bikini, kleed en zonnebrand mee en meer heb je niet nodig. Veel plezier!
Nee, maar door Zand kan ik nu niet lekker naar het strand daar haha veel plezier voor de mensen die gaan! en drink voldoende!
Ik ga ook! Ben 5 jaar geleden naar de eerste editie geweest. Erg leuke herinneringen aan!! Heb er zin in!!
Ik denk dat je het beste de bus naar Almere centraal of Almere Parkwijk kan nemen en dan met de trein naar het tijdelijke station bij het strand... Volgens mij rijd er geen bus heen...
Wat was het geweldig gisteren!!! Dit was de eerste keer Zand voor ons, maar het is ons zo goed bevallen dat we volgend jaar weer gaan als het dan weer is. Welke artiest vonden jullie het best optreden of het leukst?
Ik ben niet geweest. Nick en Simon waren er ook toch? Hoe waren ze? Misschien volgend jaar toch maar eens heen!
Ben de eerste editie geweest, was toen wel super gaaf. Daarna niet meer geweest. Zou er nog wel een keer heen willen gaan. Eerste jaar ook hotel geboekt in de buurt en vandaar uit met de trein erheen.