Hallo allemaal, Ik heb me zojuist geregistreerd omdat ik gek van mezelf wordt. Ik ben 3 maanden geleden gestopt met de pil. De maand daarna was mijn cyclus meteen goed (28 dagen). de andere twee maanden had ik een cyclus van 27 dagen. Dus allemaal netjes op tijd! Omdat ik uitging van 27 dagen moest ik eigenlijk afgelopen donderdag (7 augustus) ongesteld worden. De hele dag niks gemerkt. Alleen in de avond kreeg ik hele erge last van menstruatiekramp. Dus ik ging er van uit dat ik die nacht ongesteld zou worden. Maar niet dus. Vrijdag ook hele dag menstruatieachtige krampen gehad, maar ook niet ongesteld geworden. Ik ga wel 20x op een dag naar de wc om te checken. Gisteren een test gedaan (kruidvat 2 voor 5) deze was negatief. Ook zelfs geen heeeel licht streepje te zien. Ook deze dag weer last van krampen, steekjes en rommelende darmen. Ook vandaag is er niks. Alleen weer wat lichte krampjes en heel licht misselijk. Tevens weet ik dat ik 26 juli mijn ei had. Heel veel rekbaar slijm en steekjes in mijn buik. Wat denken jullie?
26 juli slijm etc betekent dat op 26 juli de eisprong dichtbij was; nog niet volledig dus! Kan enkele dagen duren dus ik denk dat je te vroeg hebt getest.
Als 26 juli het slijm het ergste was dan zal je eisprong waarschijnlijk de 27e zijn geweest en kun je je menstruatie vandaag of morgen verwachten. Of niet natuurlijk
Oke ik hoop het niet natuurlijk! Wel raar normaal als ik de krampen krijg dan breekt het bloed ook gelijk door en nu al drie dagen niet.
Hier ook, 26e mijn ei (is op 23 juli gemonitoord dat hij zou gaan springen en had 25 en 26 een goede ovulatie test en de 27e niet meer) Nu al 2 dagen overtijd en blijf negatief testen. Heb ook de rommelende buik maar nog geen bloed.... Tja het hoeft niet zo te zijn dat je altijd je cyclus volgt en dat je een goede eisprong hebt gehad wat ook nog eens goed bevrucht wordt! En daarnaast zijn er uitzonderingen op de regel dat er positief getest wordt met de thuistesten voor sommige vrouwen.
Ja ik blijf hoop houden. Menstruatiepijn is ook afgenomen. Heb wel lichte steekjes in mijn buik maar voelt anders dan ongesteldheidpijn. Vind het super raar normaal kun je echt de klok erop zetten. Mja we wachten het af.
Hetzelfde probleem hier had gister ongesteld moeten worden.. Gisteravond nog niet dus ik getest ook 2 voor 5 kruitvat en ook negatief.. Ksnap er niet veek van normaal heb ik hetzelfde als jou als ik menstruatiekrampen krijg word ik ook wel vrij snel ongesteld daarna. Dus blijf toch maar hopen dat de menstruatie wegblijft
je lichaam kan je soms heel goed voor de gek houden... de maand juni in een keer 33 dagen ipv 30.. de maand juli weer netjes 30 dagen... nu a.s. vrijdag zou dag 30 zijn bij mij.. dus even afwachten word het niet vrijdag dan ga ik uit van dag 33... blijven duimen!!
Ik wordt ook er super gek van! Normaal kan ik er echt op vertrouwen. En vooral ook dat de krampen opeens verdwenen zijn. Daarbij droom ik ook heel raar en voel ik me toch anders. Maar het zal wel tussen mijn oren zitten. Laten we maar duimen dat we misschien eind komende week allemaal goed nieuws hebben
Hoi Rdas, ik ben ook sinds vandaag aangemeld omdat wij voor een 2e kindje gaan. Echter vroeg ik me af of je voor de 1e of 2e keer stopt en hoelang je aan de pil bent geweest? Ik was nl met de eerste keer stoppen de eerste 4 maanden ook netjes op dag 27/28 en daarna ging het ineens langer duren. Het kan zo zijn omdat je lichaam eraan is gewend en de pil nog even uit moet werken dat het daarom zo netjes op tijd gaat en dat het nu anders word. Uiteraard hoop ik van niet voor je maar je weet het niet.....hopelijk heb je snel duidelijkheid want zo in spanning zitten is niks en dan kan het zijn dat (als je menstruatie komt) dit het alleen maar uitstelt. Ik duim voor je meid Liefs Lola
Hallo Lola, Bedankt voor je reactie! Het is de eerste keer en ik ben ruim 6 jaar aan de pil geweest. Voor de pil was ik ook regelmatig ongesteld. Ik hoop dan maar niet dat het nog met ontpillen te maken heeft maar waarschijnlijk dus wel. Er zit niks anders op dan afwachten helaas inderdaad verschrikkelijk die onzekerheid. Steeds maar weer naar de wc en die angst voelen en dan weer heel opgelucht zijn als het niet doorgebroken is. Vanmorgen voor de zekerheid tampon gebruikt maar na twee uur zat er ook geen bloed aan. Als ik komende donderdag nog steeds niet ongesteld ben dan ga ik maar weer eens testen. Hopelijk kan ik zo lang wachten. Hopelijk heb jij ook een positief resultaat
Toen ik voor de 1e keer stopte (2012) bleek, zei de huisarts, dat ik door de pil die ik gebruikte zeker 4-6 maanden moest uittrekken om te ontpillen. Echter had ik een 3 fase pil maar was bij ronde 6 (al) zwanger! Dus het zou best ontpillen kunnen zijn al hoop ik het niet voor je. Lief dat je het me ook gunt echter ben ik nog aan de pil en stop binnenkort. Heb nu daarom na de bevalling van me dochter ook een lichte pil genomen. Dus wij gaan straks (denk over 2/3 maanden) weer die spannende tijd in. Wie weet dat het donderdag toch wel succesvol blijkt en ben je gewoon nog te vroeg......sterkte
Lief van je! Dank je wel! Ik hou je wel op de hoogte Ooh dat wordt dan ook spannend voor jou zeg!! Veel succes alvast! Echt leuk!
Dat geef me weer een beetje hoop. Ik heb ook geen innestelingsbloeding gehad dus ik denk toch dat het niks wordt
Oke .. Is het mogelijk dat een bevrucht eitje pas na 12 dagen innestelt? Zie vaker staan tussen 5 en 10 dagen. Want afgelopen donderdag heb ik heel veel kramp en steekjes gehad.. Misschien was dat dan wel de innesteling.