nou meiden met al dat geklets zijn we in deel 2 beland. dar we hier maar weer.gezellig mogen verder kletsen!
1 - 15 Augustus 2013 Mama's Bevallingslijst♥ 25 juli 2012 Rose1982, 30 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fles 30 juli 2013 Nynke1980, 32 jaar, 2e kindje, thuis, borstvoeding 31 juli 2013 Lelie84, 28 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, borstvoeding. Mixje, 31 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, zm borstvoeding, verassing! 1 augustus 2013 BabyR, 25 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding Anja44, 32 jaar, 2e kindje Marloes82, 30 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding Truebabylove, ? jaar, ? kindje, ?, ? Annamama, 3e kindje 2 augustus 2013 Hazel, ? jaar, 2e kindje 2dewolk, ? jaar, 2e kindje Babystew, 22 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding, verrassing! 3 augustus 2013 Mooo, ? jaar, 2e kindje Senna82, 30 jaar, 1e kindje, thuis, bv Juf85, 27 jaar, 2e kindje, zh, bv Peony84, 28 jaar, 1e kindje, thuis, borstvoeding, verrassing 4 augustus 2013 Heppiepeppie, 23 jaar, 1e kindje Minime81, 31 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fles Eef27, 27 jaar, 1ste kindje, bv, l.eeuw.arden Brademarie, 32 jaar, 2e kindje, fv, zh, omgeving den haag Lolliebol, 25 jaar , 1e kindje anne19791980 32jaar, 2ekindje, ziekenhuis, flesvoeding verrassing! 5 augustus 2013 Mamaloe1973 , 39 jaar, 4e kindje Summer1987, ?, 1e kindje, ? Marszie, 23 jaar, 1ste kindje Almah, 31 jaar, 2de kindje, thuis/ziekenhuis?, bv,verrassing! 6 augustus 2013 bijoux , 28 jaar , 3e kindje , ziekenhuis , bv angelique1603,25 jaar, 1e kindje, thuis, bv 7 augustus 2013 Kim11, 23 jaar, 2e kindje, thuis/zh?, flesvoeding, am.ster.dam SM1990, 23 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, flesvoeding, D.en He.lder 8 augustus 2013 19susanne87, 25 jaar, 3e kindje, ziekenhuis, kolf Danitcha, 35 jaar, 1e kindje, zh, fles Suusje83 29 jaar, 2e kindje Lotte1986, 24 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding (omg, V.e.n.l.o.)Verrassing Gigi85, 27 jaar, 1e kindje, ziekenhuis 9 augustus 2013 10 augustus 2013 Love84, 28 jaar, 2e kindje, thuis, borstvoeding Luvv, 31 jaar, 3e kindje, ZH, FV Redhead, 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, borstvoeding 11 augustus 2013 Tilaena, 35 jaar, eerste kindje, zh, fles 12 augustus 2013 PCOmama, 30 jaar, 2e kindje, ZH, BV, Almere Krullie88, 24 jaar, 1e kindje, ZH, BV Cappuccino, 26jaar, 1e kindje, zh/thuis, bv verrassing! 13 augustus 2013 Smurffin, 25 jaar, 1e kindje, zh/thuis, bv Kortekol, ? jaar, ? kind 14 augustus 2013 15 augustus 2013 marjanna, 29 jaar, 2e kindje, zh 16 augustus 2013 Niki86, 26 jaar, 2e kindje, bv Nog onbekend Lelie84, 28 jaar, 1e kindje Lunap, 29 jaar, 1e kindje Leonizzie, ? jaar, 2e kindje Mams123, 24 jaar, 1e kindje, zh/thuis?, kolven/fles (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Afspraken 16-01: niki86, vk, termijnecho 21-01: Cappucinno, echo en intake 21-01: Lotte1986, intake vk + echo 22-01: Tilaena intake Erasmus mc oa echo 22-01: MiniMe81, intake vk 25-01: Danitcha, combinatietest 28-01: niki86, combinatietest 28-01: Kim11, combinatietest 29-01: Luvv, combinatietest 29-01: Danitcha, intake vk 31-01: Rose, vk controle 31-01: Gigi85, vk, echo 31-01: Peony84, vk controle 05-02: Rose, geslachtsbepaling jan koning 07-02: Mixje, controle 08-02: Marszie, controle 08-02: Kim11, geslachtsbepaling Drs. Papa 09-02: MiniMe81, geslachtsbepaling Lommel 11-02: niki86, vk, controle 12-02: Kim11, vk, controle 14-02: AlmaH, vk, controle 15-02: niki86, geslachtsbepaling\ 18-02:anne19791980 gyn controle 06-03: MiniMe81, 20-weken echo 06-03: Rose, 20-weken echo 11-03: MiniMe81, controle gyn Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft.
Ben er weer.. Nou dit is echt geen bandenpijn of groeipijn, geloof me ik moest de pijn wegpuffen, stond krom van de pijn en werd heel erg misselijk en lijkbleek.. Zie er nog niet uit, ben doodmoe. Heb al een kindje hè, dus weet alles van bandenpijn en groeipijn, dit was echt heftig stekende en krampende pijn.... Leken wel weeën . Kreeg een echo uitwendig en zagen gelijk de baby goed in beeld met kloppend hartje . met een echo inwendig de baarmoederhals opgemeten, die was goed van lengte, de gyn. Denkt aan een fikse blaasontsteking dus urine ingeleverd, ook van inwendig een kweek gemaakt en een kweek van de urine. Morgen de snelle urine test uitslagen en volgende week de kweekjes. Als het erger wordt terugkomen.. Het was goed dat ik en gegaan, heb verder geen zichtbaar bloedverlies of pijn bij het plassen. Het was me t dagje wel..
@brademarie, oehh dat klinkt idd heftig. Hoop dat je je snel weer beter voelt en dat het verder een 'onschuldige' blaasontsteking is. Beterschap!!
Ja t was echt heftig.. Ik was op m'n werk toe. Het ineens erger werd en daar weten ze van niks.. Vervolgens een afspraak staan bij de bedrijfsarts waar ik m'n verhaal ging doen dat ik me zo goed voelde om weer volledig terug te keren in functie dus me beter melden.. Een,aal in de auto lag ik krom van de pijn zo heftig.. Heb nog,steeds last dus hopelijk kan ik morgenmiddag beginnen met een kuur.. Ons zoontje is ook al een week flink dag en nacht in de weer doordat hij ziek is dus ik ben net een wandelend spook.. Verder weinig zwangerschapskwaaltjes hihi.. Ach ja.. Ff doorbijten, vooralsnog zag de echo er prima uit! Nu blijf ik vooral rustig zitten en til ons zoontje ff niet op.. Straks lekker warm douchen samen, manlief is in de avonddienst dus moet ff doorbikkelen tot het de bedtijd van T. Die zit nu heerlijk te kledderen met een waterijsje.. Gelukkig zit hij sinds gisteren aan een kuur en die knapt nu eindelijk een klein beetje op..
In het begin heb ik ook ontzettende pijnen gehad, moest het ook weg puffen e.d. dacht dat ik toen een miskraam of wat dan ook zou krijgen, dat was dus niet het geval. Ik heb toen ook urine ingeleverd en er werd niets gevonden. Nu had ik , volgens de arts, last van verstoppingen en harde ontlasting (Sorry)waardoor er die krampen kwamen. Ik weet niet of je een moeilijke stoelgang hebt. Maar die krampen kunnen komen doordat je darm alles steeds weer een stukje voor duwt en er veel moeite mee heeft omdat je bijv. te weinig drinkt, te weinig vezels of wat dan ook, waardoor het niet echt bevorderd wordt en daardoor die pijnen zouden kunnen ontstaan. Bij mij is het overgegaan door lijnzaad yoghurt en cruslie te gaan eten en veel kiwi's en mandarijnen. Daarna nog enkele keer in mildere vorm krampen gehad en daarna geen pijn of wat dan ook gehad. Ik hoop idg dat het niets ernstigs is!! Maar het is geen pretje!
Ik heb ook veel last van mn darmen. Geen obsipatie maar veel lucht en had van de week sochtends zo een erge krampen dat ik bijna flauwviel. Werd bloedheet en het zweet brak me uit. Alleen kan wel makkelijk onderscheiden dat dit mn darmen waren. Als het weeen zouden zijn zou je t nu nog moeten hebben maar lijkt me wel raar met een levend vruchtje. Of je lichaam wil t afstoten ipv dat er wat met t vruchtje zou zijn maar lijkt me sterk!
Nee dit zijn niet mijn darmen.. Heb al heel wat troubles gehad ermee en mis ook een stuk darm, maar dit was echt m'n baarmoeder en/of blaas Ben nog zo belabberd en het wordt nu alleen maar erger.. De pijn niet maar echt kotsmisselijk. Overgeven, slap, volgens mij krijg of heb ik nu ook koorts, zo even opmeten. Tel de uurtjes af dat ik zoonlief lekker zijn bedje in kan leggen en dan duik ik er zelf ook gelijk in! ff dippie.. Komt goed!
@brademarie wat vervelend zeg! ik had dit in het begin ook en rond 7 weken weer.. waren dus wel mn darmen maar de pijn zat ook bij mn baarmoeder heel raar was dat.. ik had zoveel pijn en zweten pff niet normaal.. inmiddels niet meer gehad(ff afkloppen) hopelijk is het bij jou ook iets onschuldigs!!! Voor de meiden met een miskraam jeetje wat erg en vervelend zeg hoop dat jullie snel een gezonde zwangerschap mogen meemaken! Hier eindelijk mn laptop terug dat is een stuk makkelijker reageren als op je telefoon ! Hier erg misselijk.. al weken en meestal 1x per dag braken maar vandaag blijft het maar doorgaan lijkt wel.. ik probeer wel gewon te eten maar oh wat ben ik beroerd... Ik lig ook al paar weken alleen maar op bed hele dagen slapen.. echt niet goed maarja ik ben zo ontzettend moe!!! Maak me best zorgen over de bevalling als ik straks zo weinig conditie heb!