Ik ben vandaag 3 weken en 4dagen zwanger en ik ben uitgerekend op 17 november 2013!!! Dit is mijn eerste kindje en ik vind het super spannend! Het lijkt mij leuk om deze 9maanden met jullie te delen Wie nog meer uitgerekend van 16nov - 30 nov 2013!
Onze bevallingslijst!!! ----------------------------------------------------------------------------- 16: 17: SuusD, 23 jaar, 1e kindje en het is een meisje/jongen! 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: ----------------------------------------------------------------------------- Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (qoute en dan jezelf erbij zetten) -----------------------------------------------------------------------------
haha het is hier wel heel rustig he Suus!! Ik wil me ook wel hier melden.. maar dan moet je een dagje erbij plakken.. ik ben volgens berekeningen 15 november uitgerekend!
Onze bevallingslijst!!! ----------------------------------------------------------------------------- 15: lise87 16: 17: SuusD, 23 jaar, 1e kindje en het is een meisje/jongen! 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: ----------------------------------------------------------------------------- Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (qoute en dan jezelf erbij zetten) -----------------------------------------------------------------------------
Wat is je leeftijd lise en is dit je eerste kindje ? en kan je al helemaal geloven dat je zwanger bent?
Haha, ik kan het nog niet helemaal geloven nee! Dit is mijn eerste kindje. In januari heb ik tijdens de 10 weken echo te horen gekregen dat het hartje niet meer klopte.. Een week later een curetage gehad. Toen dacht ik echt: dit trek ik allemaal niet nog een keer!! Nu de eerste ronde is het al weer raak dus ik ben voorzichtig toch weer blij aan het worden! Voor de lijst: 25 jr, 1e kindje, borstvoeding
Hoi dames, wij komen alle drie uit het zelfde NOD forum, gezellig! Mijn uitgerekende datum is een gok, heb alleen mijn eisprong gevoeld. Denk op 15 of 16 nov uitgerekend te zijn, dus kom gezellig hier kletsen, goed? Zet mij dus maar op 16 nov. Mijn verhaal lijkt op die van Lise. In januari een miskraam gehad bij ongeveer 8 weken. Op de echo die ik kreeg vanwege hard bloeden en buikpijn was al geen vruchtje meer te zien. Gelukkig geen curettage gehad. Sindsdien ook niet meer ongesteld geweest. Ik vind het nu wel super eng! Ben heel blij, maar durf het nog niet zo goed, bang voor weer teleurstelling... Wij slepen elkaar er wel doorheen hihi in ieder geval tot de eerste echo en een kloppend hartje te zien!
Onze bevallingslijst!!! ---------------------------------------------------------------------------------- 15: lise87, 25 jaar, borstvoeding, 1e kindje en is een meisje/jongen! 16: Kukel, 28 jaar, borstvoeding, 1e kindje en is een meisje/jongen! 17: SuusD, 23 jaar, borstvoeding, 1e kindje en het is een meisje/jongen! ( Intake 3 april - Eerste echo 22 april ) 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: ---------------------------------------------------------------------------------- Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (qoute en dan jezelf erbij zetten) ----------------------------------------------------------------------------------
@Lise Jeetje vervelend van de 10weken echo maar inderdaad nu weer raak en nu blijven plakken beeb! @Kukel leuk dat je erbij komt ik kon het in het NOD topic niet bijhouden hahaha Ga jij ook borsvoeding geven? we helpen elkaar erdoorheen we willen een hartje horen!!! Wanneer hebben jullie intake en eerste echo? Ik heb net gebeld intake 3 april en 1e echo 22april met 10 weken
Haha dat snap ik, waren met heel veel en ik kwam ook pas heel laat instromen. Ik wil ook borstvoeding gaan geven. Verder heb ik nog niks geregeld, maar zal ik snel gaan doen. Ik mag dit keer eerder voor echo hadden ze me al beloofd.
kukel wat fijn dat je eerder mag ze hebben tegen mij ook gezegt als ik me ongerust voel dat ik ook eerder mag volgends de vrouw van de praktijk ben ik al 4 weken zwanger ... maar al die calcutators zeggen van niet... laatste ongi was 8 feb Anja leuk dat je ook komt gluren
Ja die datum kan nog vaker af gaan wijken denk ik. Pas op de echo kunnen ze meten en weet je het precies hoe ver je bent. De dagen na je eisprong kan ook een calculator niet zien Anja: hopelijk blijft het niet bij gluren voor je
Hoi meiden, Ik kreeg net een berichtje van Kukel of ik ook zin heb om met jullie mee te kletsen! Maarre volgens mijn berekeningen is mn uitgerekende datum 14 November. 25 Maart heb ik een afspraak staan met de vk en dan hoor ik vast meer! Mag ik wel met jullie meekletsen? Komen allemaal uit het NOD forum 1-15 maart..
@Kukel, als jij ook 4 weken en 1 dag bent.. Dan ben ik toch ook de 16e uitgerekend? Of jij de 14e Haha! Ik zal nog eens narekenen