Ik ga morgen een nachtje met Ies naar een hotel in Beekbergen. We willen ‘s avonds lekker uit eten. Wat is leuk?
Martins in Apeldoorn Pannenkoekenhuis in Hoog Soeren Vroeger, ja ruim 25 jaar geleden, gingen we geregeld eten bij Pinokkio in Apeldoorn. Dat was toen helemaal gericht op kinderen. Vonden we geweldig. Geen idee of dat nog steeds zo is (woon er al even niet meer). O, ik zie dat het nu restaurant Malkenschoten heeft. Daar ben ik nog nooit geweest. Daarnaast zit Malkenschoten/Binky. Misschien leuk voor overdag?! Of heb je al wat om te doen? Genoeg leuks daar in de omgeving.
Beekbergen is ons huis weg van thuis, wij gaan altijd in die omgeving op vakantie. Geen tips, geen kinderen maar hoop dat jullie kunnen genieten. Veel plezier!!
Ah jammer! Bij Martins kan je altijd zo lekker eten. Lunch daar nog steeds weleens. Verder kom ik er niet meer zo heel vaak, dus heb niet echt verder tips. Richting Deventer anders? (Klimbos) Garderen? In Loenen heb je een mini-waterval. Maar qua eten weet ik het zo snel niet. Te lang weg
Wij aten daar ruim 40 jaar geleden ook wel eens, zelfs wel eens een bruiloft gehad daar. Restaurant malkenschoten jaar of 8 geleden geweest, dat was waardeloos.
Als je Apeldoorn in wilt is de Finnegangs heerlijk, is een Ierse pub met heerlijk eten, ook voor de kinderen. In Beekbergen zelf zit een pannenkoekenrestaurant, die is wel erg goed vind ik!
Restaurant Malkenschoten was jaren geleden niet lekker nee, maar volgens mij zitten er nu nieuwe eigenaren op en nu is het eten prima! Laatst nog 2x gegeten daar. Maandag is wel een lastige dag om uit eten te gaan... Geen idee wat er open is.. Maar je hebt een pannenkoekenhuis aan de Deventerstraat in Apeldoorn. Anders misschien nog Orange (is all you can eat) of A1 restaurant in Deventer (ook all you can eat met een speelgedeelte erbij)
Bedankt voor alle reacties! Nou ehhh, het liep een beetje anders. Ik had Ies opgehaald van de BSO om 3 uur en we zaten net een half uurtje in de auto en ik vond haar al wat stilletjes. Dus ik zei: om half 6 heb ik gereserveerd bij ‘De Boskantine. Even volhouden.’ Na een kwartier zag ze zo groen als gras en begon ze te snikken. ‘Ik heb hóóónger en ik hóúú het niet meer!’ Dus ben ik gestopt bij de eerste de beste Mac en heb haar volgepropt Dus morgen zoeken we een leuke stad om te winkelen. Iemand daar ideeën over? Zo’n stad waar alles is: Zeeman, Wibra, Hema, H&M, WE, enz. IS ER OOK EEN PRIMARK in de buurt. Nou zuks dus
Ik ben trouwens 2x eerder in Arnhem geweest en zoek nog steeds een excuus om weer te gaan. Wat een leuke stad is dat!