Ow, spannend allemaal!! ik duim voor jullie! Ik moet nog twee weken wachten, krijg morgenavond mijn eisprong. (dat weet ik doordat ik Ovitrelle gespoten heb).... Succes meiden!!
Ik verwacht rond aanstaande zaterdag mijn eerste natuurlijke menstruatie, sinds ik half juli met de pil gestopt ben. Heb nu al vanaf maandag of dinsdag zere tepels sinds vanmorgen ik nog pijn in mijn onderrug, ook hebt ik wat dagen wat dikke afscheiding gehad. Dus mijn lichaam is aardig van slag. Wijt nu alles nog maar aan het feit dat we nu nog op vakantie zijn en dat het door de warmte komt, dan is de teleurstelling niet zo groot als mijn menstruatie toch door komt.
Ik ga vanmiddag testen. Ik zit vandaag op dag 39, maar dat zegt op zich nog niet heel veel. Mijn cyclus wisselt nogal, meestal tussen de 30-35 dagen. Maar het kan ook ineens 29 zijn of 40. Het zou wel wat zijn als het nu al raak is, want we hebben lang op onze eerste zoon moeten wachten (na ruim 1,5 jaar zwanger, tussendoor een vmk gehad toen we iets meer dan een jaar bezig waren.) Nu zijn we pas twee rondes echt zonder ac bezig en daarvoor al niet echt voorzihtig geweest. Ik ben benieuwd of het nu al zo snel raak is! Sinds een dag of 4 heb ik al wel 'menstruatiekrampjes' en rugpijn, alsof m'n ongesteldheid er aan zit te komen. Meestal duurt dat maar 1 of 2 dagen, dus ik vind het wel spannend dat het nu langer duurt. Dat was bij de vorige zwangerschappen namelijk ook.
Ik zie m hoor!!!!! Gefeliciteerd meid!!! Ik zou er voor de zekerheid morgen of overmorgen nog een doen maar het streepje is er!
Gefeliciteerd, zie m ook, morgen of overmorgen nog een x testen en dan moet ie duidelijker zijn. Ik ga vrijdag testen, heb volgende wk maandag mn NOD, heb een wk nergens last van gehad maar nu beginnen mn boobies gevoelig te worden. Hoop zo dat t raak is. Iedereen s6 en ik ga duimen voor een positest voor jullie en voor mij.
ze zouden test moeten uitvinden waarbij we niet zo lang moeten wachten! ze vinden zoveel uit waarom dat dan niet
Dank jullie wel! Ik heb er nog één (2 voor 5 ), dus die ga ik donderdag er nog eens tegen aan gooien. Of minimaal woensdag als ik niet kan wachten haha. Ik hou jullie ook in de gaten hoor! Dit is een redelijk goed begin van dit topic, dus hopelijk zet deze trend zich door voor de rest van de week! Ik ga proberen niet te stuiteren...
Gefeliciteerd!! Ik zie t streepje! stuiteren mag! Blijdschap is goed Ik zag wel iets bij mij maar krijg het niet eens op de foto dus is dan lichter dan die van jou. Ik denk dat het bij mij dus een nee is. Ik doe over een paar dagen nog een testje, maar denk dat er geen beeb in zit. (wat ik dan wel heb, mijn temp blijft hoog en die pijntjes? de twijfel blijft)
Wow Myo gefeliciteerd. Een goed begin is het halve werk. Unexpectedmom: een streep is een streep. Zeker in combi met de andere signalen zou het best wel eens kunnen. Ik duim voor je! Hier houden de pijntjes aan. Wordt steeds nieuwsgieriger. Heel misschien toch morgenochtend testen want heb een etentje met vriendinnen en dan vloeit de alcohol altijd rijkelijk. Valt dus gelijk op als ik niet drink. Als de test dan wit is kan ik een wijntje mee drinken.
unexpected mom; je temp blijft hoog na je eisprong, als je ongi wordt dan pas zakt je temp..en de pijntjes kunnen ook van de ongi zijn he, de verschijnselen kunnen erg op elkaar lijken, zwangerschap en ongi, ik trap er ook elke maand weer in! Maar ik hoop dat je nog positief test! Net zoals de rest van de meiden en natuurlijk mezelf niette vergeten!