Goedemorgen dames, Ik zat hier al langer aan te denken. En nu heb ik dan ook een topic gemaakt. Dames ik vond t zo gezellig met jullie in de NOD topics. Jammer genoeg zitten we niet allemaal meer in hetzelfde deel, dus daarom dit topic, zodat we elkaar niet hoeven te missen en we de think pink spirit door kunnen voeren. Elkaar steunen, maar ook zekers laten lachen en flink gek doen hier om de druk eraf te proberen te halen. Zo en nu hou ik mn klep. Tis aan jullie om jewel of niet bij te voegen. View attachment 209374 jaja daar istie weer!!! Met aanvulling let op bericht verder op de pagina.....
NOD-lijst: Toekan, 2e ronde, 1e kindje. NOD 26 december 2011 Jeskejes, 14e ronde, 1e kindje. NOD 20 januari 2012. heb de lijst even gepimpt
NOD-lijst: Liefkleintje, 8e ronde, 1e kindje. NOD 11 januari 2012. Jeskejes, 14e ronde, 1e kindje. NOD 20 januari 2012.
Wat leuk! Kleine troost voor mij als ik weeeer niet zwanger ben: dan mag ik ook hier meekletsen! Maar nu eerst nog wachten, zucht. Heb er niet veel hoop op, denk dat ik hier voor het eind van het jaar een bankje kom bezetten.
NOD-lijst: Toekan, 2e ronde, 1e kindje. NOD 26 december 2011 Liefkleintje, 8e ronde, 1e kindje. NOD 11 januari 2012. Jeskejes, 14e ronde, 1e kindje. NOD 20 januari 2012. Liefkleintje we waren samen bezig denk ik!
Ook al ben je zwanger. Gewoon hier mee kletsen!! Dan hier t gekke en dolle en de klussers een schop onder de kont geven. En dan int zwangere topic van Kelly en Jez kletsen zoals zij dat al doen. Alle meiden horen erbij hoor!!!
Goed bezig Toekan! Pimp it up!!! Ik heb personeel aangenomen voor de 'snaaikar'. Zou t wat zijn denken jullie? View attachment 209377
Ja, wil dr ook bij! Veerle, 2e ronde, 1e kindje, NOD 26 december 2011 Ben bang dat ik naar de volgende ronde ga, temp is aan't dalen...
NOD-lijst: Toekan, 2e ronde, 1e kindje. NOD 26 december 2011 Veerle, 2e ronde, 1e kindje, NOD 26 december 2011 Liefkleintje, 8e ronde, 1e kindje. NOD 11 januari 2012. Jeskejes, 14e ronde, 1e kindje. NOD 20 januari 2012. Ik vrees hetzelfde hier Veerle... ben er best wel droevig van
Kom maar hier kletsen of stalken (he Kelly) Bo gewoon op de lijst erbij joh. Jeetje nog steeds geen duidelijkheid bij je? Hoop dat je gewoon laat hcg aanmaakt meid.
Probeer ik ook te doen! Weet je moet ook niet zeuren, is pas ronde 2, maar 't is denk ik toch elke keer weer een telleurstelling als je ongi wordt... Fijne dagen meiden! En ben tevreden met het nieuwe personeelslid! Kan je met de kerst ook werken?
Ik meld me!! 1e ronde na vmk ( 5e totaal.. erbij of niet?? )- nod 31 dec Ik zeg aangenomen die snaaikardame
Die snaaikar 'dame' kan altyd werken.Maar weet niet of ik mn baantje helemaal afgeef hoor haha. Veerle elke x is t een teleurstelling als je ingi wordt. Of je nu net bezig bent of al langer. Je hebt een wens en wilt die graag vervuld hebben.