Wie gaat er nog meer voor een 1e beepje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Monique3, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Ik duim ook voor iedereen hier! Veel succes met wachten voor diegenen die hun ei al gehad hebben en veel klusplezier voor diegenen die op hun ei aan het wachten zijn :)

Ivm het "jaloers" zijn. Heb ik ook weleens last van hoor, al gun ik het iedereen van harte.
    Ik heb 5 mensen rondom mij die zwanger zijn en dat pikt soms wel eens...

Liefs

2. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

6 apr 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL
    wat is het rustig hier vandaag!
    nou wou ff melden ben vandaag toch weer ongesteld geworden:(
    van de week ff naar de ha bellen hij wou alvast de zaad van mijn man onderzoeken als het deze keer niet was gelukt.

3. Meis2301

Meis2301 Lid

21 jun 2011
    11
    0
    0
    hallo dames
    wat leuk een forum met allemaal meiden wie voor de eerste gaan!! spannend...ik ben sinds vorig jaar november gestopt met de pil, de eerste maanden nog wel veilig gedaan, vorige maand overtijd geweest helaas een miskraam dus weer afwachten...
    succes allemaal...

4. mrdam

mrdam Actief lid

16 mei 2011
    141
    0
    0
    hallo hier weer even een berichtje nog steeds geen ongi na 8maanden we wachten het nog maar even af anders van de week maar weer afspraak maken bij de ha het zou nu toch wel moeten komen denk ik na kuurtje primolut 19mei.

5. Roosje1488

Roosje1488 Nieuw lid

3 jul 2011
    1
    0
    0
    Zorgbegeleider
    Drachten
    Heeey... wij gaan ook voor onze eerste beepje...spannend hoor. Ben nu 6 maanden gestopt met de pil..

gr.

6. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    shit zeg:x:$ had het zo gehoopt voor jullie!!!
    ben benieuwd wat de ha gaat zeggen en of jullie meteen de mmm ingaan of gaat daar nog het een en ander aan vooraf met wachttijden etc?....word het zaad meteen deze week getest?

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @mrdam
    wat vervelend dat die ongi maar niet komen wil
    hoop dat ze je snel kunnen helpen

@deb27
    wat rot dat je ongesteld bent geworden
    ben benieuwd hoe of wat er nu allemaal gaat gebeuren voor jullie
    duim dat het allemaal mee valt en jullie snel een positieve test mogen vasthouden

even een update over mezelf:
    aanstaande donderdag moet ik naar de gynocoloog om te kijken of ik endometriose heb
    sinds ik die afspraak heb gemaakt zie ik er heel erg tegen op
    sindsdien zit ik alles behalve lekker in mijn vel en heb ik bijna constant buikpijn :S
    vandaag homeopatish middel gekregen voor de stress
    moet het morgen ochtend in nemen dus hoop wat rust te vinden
    slaap zo slecht op het moment, dan ik lekker prikkelbaar ben
    zeker toen ik hoorde dat een vriendin abortus heeft laten plegen omdat ze eerst nog lekker op vakantie wou :S:S:S

maja ga nu eindelijk proberen te slapen :)

8. noukie89

noukie89 Niet meer actief

wtf:$

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Hallo, wij gaan ook voor de eerste. We zitten nu in ronde 3. Als je toch eenmaal besloten heb er voor te gaan is elke ronde te veel :) Ik ben er toch meer bezig dan ik van mezelf had verwacht.

10. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @noukid89
    zo ongeveer was mijn reactie ook
    ik ben zelf geen voorstander van abortus
    en zeker niet om een vakantie......
    als je hier leest hoeveel mensen de mmm inmoeten voor een kindje
    heb ook gezegd dat ik der voorlopig niet hoef te spreken

11. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    :$:$:$ Oh my god...

12. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is ontpillen toch irritant...buikpijn, rugpijn...moe...blegh.

Vandaag komen eindelijk de ovutesten binnen :-D We zijn al flink aan het klussen, maar met testen moet het zeker goed komen! :D

13. joo2

joo2 Actief lid

16 feb 2010
    151
    0
    0
    Hallo Dames

Ook wij gaan voor ons eerste kindje, ben al sinds vorig jaar juni gestopt met de pil omdat ik er erg last van had. Nu ben ik dus al een jaar zonder pil.
    Ook mijn vriend is vrachtwagenchauffeur monique erg lastig hé.
    Wij zijn heel benieuwd hoe en wat allemaal vanaf donderdag kan ik een ovulatietest doen dat willen we wel doen om tekijken wat mijn vruchtbare dagen zijn leuk als we zo erover kunnen praten

liefs

14. Delta

Delta Niet meer actief

wtf?! was door de pil heen zwanger geraakt? ja sorry hoor, maar als dat verhaal waar is, dan hoop ik ergens dat ze daarna niet meer zwanger raakt, ik weet dat je dat niemand mag toe wensen, maar dat is haar straf !!! stom mens, gadver...

15. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @evaa
    zover ik weet is het door de pil heen gegaan
    maar inderdaad vind ik dat ook een mooie straf
    ik vind ook dat ze geen kinderen meer hoeft te krijgen
    ze is in ieder geval een vriendin kwijt.....

16. Jasmijn21

Jasmijn21 Lid

15 jun 2011
    16
    0
    0
    Hallo meiden,

Wij gaan ook voor een eerste kindje, niemand weet het en houden het lekker voor ons zelf tot het zover is. Dus leuk om het hier te kunnen delen. Ben 31 maart gestopt met de pil en daarna cyclus gehad van 26-26-28. Ik vermoed dat ik a.s donderdag mn eisprong heb, dus deze week flink "klussen". Ik doe geen testen, raden jullie dat aan? je kan toch het beste de dagen voor je eisprong "klussen" zowiezo woensdag.
    We vinden het wel spannnend, of we het wel moeten doen. Hebben het financieel niet echt breed op het moment. Ook qua werk is het wat onzeker op het moment. Luister je dan naar je gevoel of je verstand. We hebben al 3 rondes gehad en nog niet zwanger. Die wie weet duurt het nog wel even???

Nou dames, veel succes allemaal en hoop dat het voor iedereen snel raak is. X

17. Delta

Delta Niet meer actief

ja indd.. zulke mensen verdienen geen kinderen..

18. Delta

Delta Niet meer actief

@ jasmijn:

tjah niemand wanneer je zwanger wordt.. je hebt in ieder geval een mooie cyclus !
    veel succes en plezier met zwanger worden :)

19. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    wow, dat je dan een abortus doet ivm een vakantie kan ik echt niet bevatten. ik ben niet tegen abortus maar dan ligt het er wel aan wat de reden is...dit is in ieder geval een hele slechte reden.
    wij willen graag volgend jaar een tijdje door australie reizen, maar als we zwanger zijn voor die tijd gaat het niet door of ik moet nog niet al te lang zwanger zijn dan gaan we wel...maar een baby gaat dan echt wel voor hoor...
    merk dat ik nog erg rustig reageer terwijl ik van binnen kan ontploffen...ongelooflijk dat er mensen zijn die er nog zo makkelijk over denken terwijl andere mensen al weet ik veel hoelang bezig zijn om zwanger te raken!!!

ik weet ook niet of mijn contract verlengd word in december dus dat is financieel voor ons wat onzekerheid, maar we blijven gewoon klussen, want je weet maar nooit hoelang het gaat duren en je kunt ook via marktplaats of via via aan spullen komen en de zeeman, henk ten hoor etc hebben ook leuke kleertjes....
    ik ga echt op mijn gevoel af....al is mijn verstand soms erg duidelijk aanwezig..hahahahahaha....

komt vast allemaal wel goed voor ons...

20. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    sommige mensen..
    tis al gezegt.. anderen moeten de mallemolen van het ziekenhuis in.. andere raken zwanger, ongewenst, en laten het weg halen om op vakantie te kunne.. poeh.. is ze een beetje dom of zo?

Niet te snappen..
    Wij hebben er dit jaar ook voor gekozen om in het voorjaar oop vakantie te gaan ipv het na jaar.. zodat we 2de helf 2011 "echt" konden gana klussen.. door malaria pillen enz.. ietsjes langer moeten wachten, maar ach.. dat maakt het voor nu des te spannender... Wil nog meer en liever een baby dan voor de vakantie ;)

Deel Deze Pagina