Degene die abortus laat plegen ivm vakantie,.. tja ik ga er vanuit dat hier iedereen zijn mond daar van open valt. Ik hoop juist zwanger op vakantie te kunnen En mbt financiele zekerheid, tja lastig. Mijn huidige contract loopt tot eind volgend jaar dus voorlopig zit ik goed. Maar stel dat ik pas tegen die tijd zwanger ben, tja dan zou ik me daar ook onzeker over voelen. Maar vaak lijkt het toch wel weer goed te komen. Als je niet alle spulletjes nieuw wilt hebben, valt er vast veel te besparen.
zwanger op vakantie? Kotsend steunend en kreunend met een beetje pech... daarbij, stel er gebeurt wat... miskraam of whatever.. nee moet er niet aan denekn.. ligt er natuurlijk ook aan waar je na toe gaat...
Heej meiden, Ook wij gaan voor ons eerste wondertje.. ben bijna 22 ( best jong vind ik zelf) maar er wel helemaal klaar voor. Manlief twijfelt af en toe wel, maar las net dat daar meer mannen last van hebben. Moet nog een paar dagen wachten tot NOD dus erg spannend.. dacht vorige week echt dat ik al zwanger was maar nu denk ik juist weer van niet Wij hebben het niemand verteld en zodra ik zwanger ben zal ik het ook pas gaan vertellen als we weten dat het allemaal goed zit. mijn moeder had moeilijke zwangerschappen behalve dan de laatste 2 zwangerschappen dus wil haar niet weer ongeruster laten zijn als nodig. Hebben jullie hier ervaring mee?? dan bedoel ik dat je moeder moeilijke zwangerschappen had met veel mk en een overleden kindje??? sowieso zijn moeilijke zwangerschappen erfelijk??? of is dat een hele rare vraag?? Hoe bedoel je weer lekker onzeker Vind het super om alles te lezen dus schrijf in overvloed
Wij gaan van de zomer op vakantie met vrienden.. vriendin is dan 6 maanden zwanger dus ja ben heel benieuwd wat dat gaat brengen, maar ze heeft nu nog steeds nergens last van gehad.. dus komt vast helemaal goed. Oja we gaan btw naar zuid- frankrijk
Dat is wel waar, maar dat betekent voor mij iig dat het gelukt is en dan ben ik toch blij. Een zwangerschap valt toch niet te plannen. Er kan altijd iets misgaan, dan zou ik 9 mnd nergens meer heen kunnen? We gaan niet naar de middle-of-nowhere, maar naar Z-Fr.
Dankje Kimmy Eerst ronde nog maar heb de pil 1 jaar geslikt tot vorig jaar maar was voor mij een regelrechte ramp. dus gauw gestopt. voelde me na 3 weken weer geweldig en vooral helemaal mezelf en jij hoeveelste rondje zit jij??
@ vlinder: goede vraag ja, ik heb zelf geen idee of je ook last zou kunnen hebben van moeilijke zwangerschappen, het is te hopen van niet ! in ieder geval super veel succes en plezier met zwanger worden
ja baalde ook erg maar is nu weer gezakt op naar ronde 13 zullen we maar zeggen. dankjewel is lief van je. hij gaat eerst in de praktijk het zaad onderzoeken we bellen morgen even op hoe en wat want hij had 2 opties meenemen in een potje of een dag van te voren gemeenschap hebben en bij mij weg halen kan die gelijk andere dingen testen. en aan de hand wat daar uitkomt word er gekeken of we gelijk de mmm ingaan of dat we het nog even proberen. hoe is het met jou?
ook geen idee of het erfelijk is, moeilijke zwangerschappen.. Wat vakantie betreft... zuidfrankrijk is idd niet de andere kant van de wereld. Hoop dat je geen last krijgt van zwangerschapskwaaltjes... Dan kun je lekker genieten van de vakantie die hopelijk jullie laatste vakantie met jullie 2en mag zijn! De keren er na met een kleintje! Heb al paar dagen last van steken links en rechts in mijn buik, en rommelende darmen.. maar die steken zitten terhoogte van mijn navel,.. wat zal het zijn? zou het gerelateerd kunnen zijn aan een zwangerschap? menstruatie? of gewoon niets? zucht.. hahha
He allemaal Ook mijn vriend en ik gaan voor ons eerste kindje.. zijn niet de enige zie ik Wel erg spannend allemaal, ik ben eind maart gestopt met de pil en ben sindsdien steeds gewoon netjes ´op tijd´ ongesteld geworden, op zich wel fijn Ik vroeg me af of er ook meerdere zijn die over 4 weken op vakantie gaan (en dus nog niet zwanger zijn) en zich ook een beetje zorgen maken of het nu ineens lukt? beetje stom misschien maar wij gaan over 4 weken met vrienden op vakantie naar zuid frankrijk en ik kan me er best wel druk over maken om straks maar 3 weken zwanger te zijn bijvoorbeeld en dan best ver van huis te zijn.. ben ik hierin de enige? groetjes
volgens mij bij iedereen wel...... ik heb mezelf er ook heel boos omgemaakt dacht dat het een vriendin was en ze kent mijn situatie en dan hoor je dit
is het misschien leuk om een lijstje te maken wanneer iedereen zijn nod heeft?? kunnen we dan flink duimen voor wat positieve testen
ja is ook niet echt normaal er zijn zoveel mensen waar het niet makkelijk bij gaat om zwanger te worden en bij zo iemand lukt het en laat het weg halen kan er ook boos om worden sorry. wat had je ervan gezegd tegen der?
Ik ben op vakantie een dikke week na mijn eisprong en heb mijn NOD als ik in Frankrijk ben... Mijn ouders gaan mee en die weten wel dat we aan het proberen zijn maar toch... Het zal spannend worden Ik ga wel aanstaande zondag naar Phantasialand en vraag me af of het kwaad kan een 2-tal dagen na de eventuele bevruchting?