was net bij mijn ouders.. ze weten dat we een kindje willen maar nog niet dat ikg estopt ben met de pil. Mijn moeder vroeg ernaar, had me voorgenomen niks te zeggen, maar goed, dat is dus niet gelukt. Hhaha. Heb haar dus verteld gestopt te zijn met de pil. Ze vroeg hoe ik me voelde enz, vertelde wat dingetjes.. toen ik weg ging keek ze me knikkend en schudden aan toen ik mijn pa gedag zei, Het leek alsof ze wat zeggen wou. Dit ontkende ze ineerste instantie toen ik er naar vroeg en wilde het later vertellen... heb er op aangedrongen dat ze het zei.. ze zei.. ik weet het niet maar.. volgens mij is het je direct gelukt.. ik zei toen.. ik denk het ook.. maar goed, mijn gevoel kan me voor de gek houden.. ben toen vertrokken naar de winkel.. stel je voor dat ze gelijk heeft.. maandag mag ik testen.. kan nu helemaal niet meer wachten... en het @#$$^%TE^%$^@# is dat mijn vriend dan in hewt buitenland zit.. moet ik dan misschien toch een vervroegde test doen?
Hoi, Hier ook iemand! Ben in januari gestopt met de pil, gelijk mooi regelmatige cyclus. In april/mei een beetje gerommeld met waarschijnlijk een héle vroeg mk en cystes in m'n eileiders maar die zijn weer verdwenen. 4 juni laatste menstruatie gehad dus nu ondertussen al weer verwacht maar niks.... wel moe, zere borsten (vooral 's nachts) en al een week steeds buikpijn. Vorige week vrijdag echt krampen dat ik dacht ok ik wordt ongesteld, maar niks.... gister een test gedaan (predictor) maar negatief... nou zeggen ze wel vaker dat die pas laat positief test, dus volgende week nog maar eens proberen. Heb via internet een van matcam besteld, die komt morgen, misschien is die wat gevoeliger.... Wel heel spannend allemaal hoor!
NOD JULI 2011 1. Lilipower (ronde 1) 2. 3. Mawaikee (ronde 2) 4. 5. Niqi79 (ronde 1) 6. L4dy (ronde 1) 7. Mimuutje (ronde 3) 8. 9. 10. 11. Vlinder89 (ronde1) Bjanc (ronde1) 12. 13. 14. 15. 16. 17. jane83 (ronde 7) 18. 19. Monique3 (ronde 1) 20. 21. Kimmytje (ronde 3) liefde88 (ronde 3) 22. 23. Miffy (ronde 3) 24. 25. 26. 27.noukie89(ronde 2) 28. 29. 30. Vlindertjuuh (ronde 13) 31. Deb27 (ronde 10) Datumloos: KZH (ronde 2) Satire (ronde 1) Ranniej20 (ronde -1)
Hoi allemaal! Ben d'r weer na een heerlijk weekendje weg! Heb echt genoten! Heb mezelf ook maar op de lijst gezet maar heb geen idee welke datum het gaat worden dus dat word spannend, denk wel 1 dezer dagen. Heb nog niet alles bij kunnen lezen want na een dag of 5 zijn er veel nieuwe berichten zeg, leuk! Alle nieuwe meiden Welkom! Alle meiden die NOD hebben gehad, succes volgende ronde! Alle meiden die nog moeten.. Spannend!! Ik ga even aan de lees X
@bjanc wat spannend zeg!! als je moeder zulke dingen zegt moet het toch nog vervelender zijn om te wachten nog even stertke met wachten!! en ik ben heel nieuwschierig @ikkie97 ik denk dat je beter naar de kruidvat kan voor de testen van 2 voor 5 euro die blijken erg goed te zijn, en wat gevoeliger als de meeste testen ik ben vandaag ziek denk dat het door de zenuwen voor morgen komt heb het met me vriend besproken en die zegt ook, als je morgen toch naar de gynocoloog moet om te testen voor endometriose kun je ook wel vragen of we wel kindjes kunnen krijgen dus spannend !!
Sorry, ik denk dat ik aan het slapen was toen ik je die vraag stelde, want als ik nu ga terugkijken begrijp ik helemaal niet wat ik nou juist bedoelde... Hehe, sorry Je hebt juist ingevuld hoor...
@bjanc als je endometriose hebt dan heb je een verminderde kans om vruchtbaar te zijn en meer kans op miskramen enz vandaar dat ik zat te denken, als ik er toch ben kunnen ze daar misschien wel naar kijken
zie je ik ben er niet handig in wie kan me de gebruikshandeleiding geven vond rood gewoon een leuk kleurtje namelijk
@ Alle nieuwe meiden, gezellig! Het wordt hier steeds gezelliger! @L4dy, ik zie dat je 1 dag overtijd bent, heb je al getest? @Bjanc, spannend meid, ik duim zo voor je. Maar moeders hebben meestal wel gelijk toch @Ranniej, gezellig dat je er weer bent meis en fijn dat je zo hebt genoten. Nu lekker voor het ecchie @Miffy, beterschap meis, ik zal voor je duimen morgen. Het zal fijn zijn als je morgen al iets meer duidelijkheid zou kunnen krijgen. @Kimmytje, koppie erbij houden hoor hihi.. @Noukie, we hebben een hekel aan rood hoor, we willen alleen maar roze Hier is het wachten begonnen. Pff, en nu is mijn mannetje ook nog eens weer in het buitenland voor zijn werk. Als het goed is is hij morgenavond weer lekker thuis en hebben we weer een lekker lang weekend samen.
Haha, wie weet of moeders gelijk hebben. Tis wat t is, en tja, kan me geeneens herinneren hoe het was om echt ongesteld te zijn... haast 10 jaar geleden.. dus... we wachten af...
Dank je Monique! Jammer dat hij weer weg is maar weer een leuk vooruitzicht voor het weekend! @bjanc spannend hoor of je moeder gelijk heeft! In de tijd dat ik gestopt was met de pil vond ik het verschil niet zo groot met ongesteld zijn maar dit zal misschien verschillen per persoon.. Er is kermis bij ons in het dorp en Lenny van The voice treedt zometeen op dus ga is even kijken of dat wat is X