Wie gaat er nog meer voor een 1e beepje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Monique3, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noukie89

noukie89 Niet meer actief

ff aangepast

ik was de topic kwijt en ik maar zoeken

2. Mimuutje

Mimuutje Actief lid

9 nov 2010
    437
    0
    16
    Roosendaal
    haha ja dan kon je lang zoeken, ik had gelukkig abbo op dit topic

3. noukie89

ja ik ook maar heb nog nooit een abbo gehad dus snapte er nog niet veel van :D nu nog steeds niet

4. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Bij gebruikersinstellingen kan je zien als er iets nieuw geplaatst is in een topic waarop je een abbo hebt :)

5. Mimuutje

Mimuutje Actief lid

9 nov 2010
    437
    0
    16
    Roosendaal
    yup, super handig dus!
    En om een abbo te nemen, kijk je boven het bovenste bericht in de grijze balk, daar staat "onderwerp tools" daar klik je op en dan op abboneren op dit onderwerp.

6. Kimmytje

Yeaps, en in principe van zodra je iets post ergens heb je automatisch een abbo (althans, dat is zo bij mij)...

Ik ga dan bovenaan (waar mimuutje zegt) wel de emailnotificaties uitschakelen want dat vind ik vervelend...

7. noukie89

nou ik dacht altijd dat het onhandig was maar het valt mee dus ga gelijk wat abbo's nemen ;)

8. Shawty85

Shawty85 Lid

5 jul 2011
    98
    0
    0
    @kimmytje @mimuutje

Dank je wel.. Hoop ook zeker dat het snel op gang gaat komen.. of dat het gwn ineens raak is..!:p

9. Mimuutje

Mimuutje Actief lid

9 nov 2010
    437
    0
    16
    Roosendaal
    Ja ik hoop het ook voor je ! :)

10. Mimuutje

Mimuutje Actief lid

9 nov 2010
    437
    0
    16
    Roosendaal
    automatisch ja? dat doet ie bij mij niet, ligt dat niet erges aan je instellingen dan?

11. Kimmytje

Geen idee, het was me gewoon opgevallen dat eens ik ergens iets gepost heb, automatisch een abbo heb...
    Zal eens kijken of ik ergens in mijn instellingen iets kan terugvinden daarover...

@ Noukie, als je trouwens een topic "beu" bent kan je het abbo ook altijd opheffen in de lijst gebruikersinstellingen. Kan soms ook handig zijn :)

12. Mimuutje

Mimuutje Actief lid

9 nov 2010
    437
    0
    16
    Roosendaal
    Ik heb eens eventjes zitten kijken, maar je kunt die optie wijzigen.
    bij: Gebruikersinstellingen -> instellingen & Opties -> opties wijzigen
    -> en dan bij berichten & notificaties ->abboneren op ondewerpen en dan moet ie daar staan op niet abboneren.

13. L4dy

L4dy Actief lid

27 jun 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat kun je dan zoal als je een abbo ergens op hebt?

14. Kimmytje

Ah ok :) Al stoort het mij niet echt hoor, als ik ergens iets post weet ik graag wat er daarna nog volgt, ben ik het beu, annuleer ik het gewoon :)

15. Kimmytje

Als je dan gebruikersinstellingen aanklikt, krijg je die topics te zien waarop je een abbo hebt, en dan weet je direct of er nieuwe berichten staan...

16. Mimuutje

Mimuutje Actief lid

9 nov 2010
    437
    0
    16
    Roosendaal
    ja dat is ook zo :D, was gewoon ff nieuwschierig geworden dus ging het even uitzoeken haha.

17. Kimmytje

Ik was er ook op aan het zoeken mar kon het niet vinden, dus bedankt voor de info, moest ik het ooit willen veranderen :)

18. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    net terug uit het ziekenhuis
    ze hebben een vaginale echo gemaakt omdat ze soms kunnen zien of je dan al endometriose heb
    niks op te zien, wel me eiblaasjes die zagen er goed uit
    maar verder nog geen diagnose
    ze hebben bloedgeprikt omdat hier soms een stofje in zit die ook duid op endometriose
    als ik een 100% zekere diagnose wil word het een kijkoperatie omdat het niet op een andere manier vast te stellen is

19. Niqi79

Niqi79 Actief lid

7 jun 2011
    307
    0
    16
    Noord Brabant
    Fijn dat er in ieder geval via de echo niets bijzonders te zien was en dat je eiblaasjes er goed uitzagen! In ieder geval alvast een beetje positief nieuws...Nou maar hopen dat de bloeduitslag ook goed is!! Zal voor je duimen!

20. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg

Fijn dat het er netjes uitzag, shit dat je nog niet weet wat er aan de hand is nu..

Wat ga je er mee doen miffy?

Deel Deze Pagina