Ik ga ook wachten.. hoop maandag niet ongi te worden.. dan komt vriendlief de 16de savonds thuis.. hopelijk nog niet ongi. Dan testen.. wachten geblazen dus/./
eerst as maandag afwachten miffy... Heb net even gekeken wannee rik een innesteling zou hebben (gehad) als mijn cyclus netjes 28 dagen zou zijn.. en dat was zaterdag.. zaterdag voor het eerst last gehad van steken rechts of links in mijn zij, echter wel terhoogte van mijn navel, naar beneden toe... Weet niet waa rje normaal die steken voelt? Weet iemand dat?
@ miffy wat lief zeg dat je vriendd testjes hebt gehaald! haha ik zouhelemaal verbaasd zijn als mijn lieve vriendje daar mee thuis komt!! haha
zooo heerlijk dagje gewerkt!! en dan kom je thuis en dan moet ik eerst even gezellig 4 pagina's bij lezen! wat kan iedereen lekker kletsen zeg? moeten jullie niet te werk overdag?? ps ik ben ook 22 word augustus 23 en vriendlief word over 2 weken 24!! @ kimmy grappig dat we gelijk lopen ik hoop ook dat we allebei straks een positive test in onze handen hebben en dat dat kleintje blijft zitten
@ Liefde, idd! Laat ons hopen voor een goede plakbeeb! @ Miffy, das idd heel lief, mijn man zou dat ook nog durven denk ik. Maar die weet dat ik een hardekop ben en wacht tot als ik zeker overtijd ben Net naar de kapper geweest, ben blij met mijn nieuwe coupe, lekker opgeknipt Mijn mannetje is ook keurig geknipt, we kunnen er dus weer even tegen
@kimmytje dat is altijd leuk, naar de kapper gaan ik moet ook nog steeds, maar kom er steeds niet aan toe
Het was weer veel te lang geleden, ik heb enorm lang haar en het zat echt vol met knopen... Nu dus niet meer, me= happy
ik probeer mijn haar ook weer lang te laten worden, na jaren een bob-line gehad te hebben maar begint nu echt weer uit moddel te raken gelukkig geen last van knopen daar heb ik te stijl haar voor geniet van je nieuwe knooploze haartjes
miffy, inderdaad wat lief van je vriend! Dat zie ik de mijne nog niet zo snel doen.. Vind het wel knap van jullie dat jullie allemaal zo goed zijn in wachten met testen tot nod of na nod.. meestal ben ik daar niet zo goed in. Ben dan ook blij dat we op vakantie gegaan en neem gewoon geen testjes mee, dan moet ik wel hier zo even kijken bij de tenniswedstrijd van vriendlief..heb ik vandaag een posi ovutest, heeft hij 2 wedstrijden en is ie moe maar denk dat ik m nog wel kan overhalen wij vrijen ook alleen als we beide zin hebben, hebben dan ook geen schema of iets dergelijks. Het moet wel leuk blijven natuurlijk. Zal mezelf ook nog even in de nod-lijst zetten. Tot morgen dames, fijne avond! (vind het nu al een gezellig groepje )
NOD JULI 2011 1. Lilipower (ronde 1) 2. 3. Mawaikee (ronde 2) 4. 5. Niqi79 (ronde 1) 6. L4dy (ronde 1) 7. Mimuutje (ronde 2) Ranniej20 (ronde -1) 8. 9. 10. 11. Vlinder89 (ronde1) Bjanc (ronde1) 12. 13. 14. 15. 16. 17. jane83 (ronde 7) 18. 19. Monique3 (ronde 1) 20. Isis957 (rond 1 na MA) 21. Kimmytje (ronde 3) liefde88 (ronde 3) 22. 23. Miffy (ronde 3) 24. 25. 26. 27.noukie89(ronde 2) 28. 29. 30. Vlindertjuuh (ronde 13) 31. Deb27 (ronde 10) Datumloos: KZH (ronde 2) Satire (ronde 1) Heb mezelf er ook even bijgezet
@isis ook op vakantie kun je testjes kopen hoor hihihihihi nee moet je niet door hoor wanneer ga je op vakantie en waarheen??
haha miffy, breng me nou niet op slechte ideeen.. Donderdag vertrekken we en we gaan naar Griekenland Heerlijk even 8 dagen ontspannen, alles vergeten van hier en alles een plekje geven wat er gebeurt is. Het is tenslotte nog maar 2 weken geleden.. Nog meer meiden die op vakantie gaan?
heerlijk!! mag ik mee in je koffer?? ik zal heel lief zijn Geniet ervan en probeer inderdaad lekker te ontspannen wij gaan zelf pas in oktober op vakantie, dan heb ik mijn studie klaar
Heerlijk idee vakantie! Wij hebben eind augustus vakantie maar gaan waarschijnlijk niet weg. Als we weg gaan is het laste minute. Vorig jaar mei zijn we getrouwd en de dag na onze bruiloft zijn we naar schiphol gereden hebben een laste minute gepakt en de volgende dag zaten we op Cyprus was echt leuk en spannend om dat zo een keer te doen! Isis waar gaan jullie heenin Griekenland?? X
Ik heb stijl héél licht golvend haar, als ik het te lang niet knip, begint het te knopen... Maar goed, ik zie er weer sexy uit nu Thx! Over je vakantie, naar waar ga je?
Lang haar, kent het! Heb mijn haar ook erg lang en met wassen etc elke dag weer een ramp maar toch hou ik ervan dus en krijg zo vaak complimenten over mijn mooie haar dat ik die moeite maar doe haha... Miffy wat voor studie ben je aan het doen?!