Ja als je meer wil bewegen is fietsen wel een goed idee , Wel lief dat je een mama fiets gehad hebt van je zus Spierpijn kun je er wel van krijgen als je allemaal spieren gebruikt die niet zo vaak gebruikt worden
Ik fiets supergraag, als het goed weer is ga ik altijd met de fiets werken en ook andere dingen doe ik dan zoveel mogelijk met de fiets. Ik voel me sinds de namiddag super moe. En zagerig...
ja me zus gebruikte hem nooit, woont in purmerend, durft hem nergens neer te zetten, hij was nog zo goed als nieuw en ik had een lichtelijk verotte omafiets dus ik zei zonde van die fiets!! kun je hem beter aan mij geven dus ze zegt: is goed maar dan wil ik jou fiets nu fietst ze veel meer als eerst, nu ik nog
NOD JULI 2011 1. Lilipower (ronde 1) 2. 3. Mawaikee (ronde 2) 4. 5. Niqi79 (ronde 1) 6. L4dy (ronde 1) shawty85 (ronde1) 7. Mimuutje (ronde 2) Ranniej20 (ronde -1) 8. 9. 10. 11. Vlinder89 (ronde1) Bjanc (ronde1) 12. 13. 14. 15. 16. 17. jane83 (ronde 7) 18. 19. Monique3 (ronde 1) 20. Isis957 (rond 1 na MA) 21. Kimmytje (ronde 3) liefde88 (ronde 3) 22. 23. Miffy (ronde 3) 24. 25. 26. 27.noukie89(ronde 2) 28. 29. 30. Vlindertjuuh (ronde 13) 31. Deb27 (ronde 10) Datumloos: KZH (ronde 2) Satire (ronde 1) Rood is ongi roze is zwanger!! Nou ben me toch een portie ongesteld! jeetje... gisteravond al last van wat krampen, vannacht geworden.. Niet erg, mooie cyclus, 28 dagen! Door naar de volgende ronde!
@bjanc jammer dat je moeder toch geen gelijk had voordeel is wel dat je niet op je vriend hoeft te wachten op naar de volgende ronde!!!
ja zeker op naar de volgende ronde.. nee, moeders had geen gelijk, hahah, ach, maakt ook niet uit. Voel geen verdrietigheid of zo, vol goede moed verder,m waarom zou ik wel geluk hebben en direct raak zijnn? We wachten gewoon weer af!
die kans is zo klein dat je meteen zwanger bent wel mooi datje meteen de eerste ronde op je nod dag ook echt ongi word als dat volgende maand weer zo is heb je een mooie cycles
@Mamaan, welkom. Hopen dat je gauw op roze mag. @Bjanc, dikke knuffel meid. Ik ga nu lekker met mijn mannetje op de bank. Fijne avond allemaal!
sinds vanmiddag steekjes onderinmijn buik vooral links boven mijn schaambot om 7uur kwam ik bij de sportzaal voor zumba werd ik toch opeens misselijk!!! ben nog steeds in vlagen misselijk ging de kat net tonijn geven, ging ik haast over me nek dit heeft me vriend maar overgenomen hij legt daarna ze hand op mijn buik en zegt: zou ik dan toch gelijk hebben?? even zitten rekenen ik zou vandaag mijn innestelling kunnen hebben als ik donderdag inderdaad mijn eitje had zou het dan toch?? of neem me lichaam me keihard in de maling helaas nog even wachten tot de 23ste
he meiden vnv eindelijk beetje bloedverlies en buikpijn en pijnlijke borsten hopen dat het nu doorzet me eerste echte ongi na 8maanden dan kunnen we eindelijk aan de eerste ronde beginnen.
@ Mamaan, welkom, en veel succes! @ Bjanc, jammer! Maar fijn dat je vol positieve moed naar de volgende ronde gaat, hopelijk snel roze hoor! @ Monique, geniet van je mannetje en de bank @ Miffy, spannend hoor meid! Nog even geduld! @ Mrdam, ik duim voor je hoor, hopelijk breekt het door zodat jullie aan de slag kunnen Ik was vandaag ongelooflijk moe, licht hoofdpijn en in een vreselijke mood! xoxox
vakantie stress?? of misschien toch een beebje in de buik?? hopelijk voel je je morgen weer wat beter ik ga nu in ieder geval wel me bedje in ben nog steeds misselijk en vaag hopelijk morgen beter, aangezien ik naar de tandarts moet weltrusten allemaal!!
hoi hoi dames heb even niks van me laten horen wel meegekeken wat veel rood weer mijn vriend gebruikt sinds een aantal weken ginseng van de hema en wat ons opval is dat de productie veel hoger normaal zagen we het bijna niet maar nu lijkt het er als een kanon uit te komen
@ Miffy, vakantiestress heb ik totaal niet Vandaag al wel beter maar nog steeds moe. Ach, valt nog af te wachten allemaal. Natuurlijk hoop ik zwanger te zijn maar heb me de afgelopen maanden te hard vastgeklampt aan "kwaaltjes" dus dat doe ik niet meer... @ Noukie, welcome back Is dat thee dan? Bij mijn man is het 8 van de 10 altijd een kanon maar kan hem dat mss ook laten drinken voor nog wat extra hihi