Ja het kan vanalles zijn helaas , maar een beetje hoop hebben is goed! hoeveel dagen zit je nu na je ei?
ik dacht vorige donderdag avond/vrijdag ochtend mij ei gevoeld te hebben dus een weekje ongeveer, of 6 a 7 dpo zoals ze dat noemen maar dat weet ik niet zeker daarom zit ik ook te denken om ovulatie testen te kopen mocht het deze maand niet raak zijn
Hoop idd dat ons nieuw bed lekker zal slapen, het vorige was niet echt wat het moest zijn... Maar het slecht slapen lag nu toch meer aan het om de 5 minuten opstaan om naar toilet te gaan... Op vakantie ga ik sowieso lekker uitslapen en genieten @ Miffy, hopelijk is het raak hoor. Maar hou je niet te hard vast aan "kwaaltjes" want die kunnen je weleens voor de gek houden heb ik zelf al ondervonden... Ik wil ook!
@kimmytje ik hou me ook te veel vast aan die kwaaltjes hoewel het wel de eerste ronde is dat ik er last van heb vorige rondes had ik er geen last van toen heb ik niet eens bewust me eisprong gevoelt maar ja nog even wachten komt vanzelf wel duidelijkheid
Voila, zo is dat Bij mij is het net omgekeerd, vorige ronde veel "kwaaltjes" en nu zogoed als niets...
Hai Dames, Hier nog hetzelfde. Vanochtend op het werk wel erg misselijk en ontzettend moe, heb echt de hele dag zitten gapen... Nog geen test gedaan... Ik durf nog niet hihi..
@miffy hier bijna dezelfde klachten! ook zo'n vervelend zeurend gevoel in mijn onderbuik. Misselijk en geen trek de hele dag door. Heb geen rugpijn ofzoo.. Zullen we dan toch op roze komen ?? ik hoop het zoooo! @monique vervelend he al die kwaaltjes.. knap dat je nog niet hebt getest,, je hoeft nog maar 4 dagjes te wachtennn! ik wil eigenlijk ook testen maar weet dan toch dat ie negatief is mag pas volgende week donderdag testen
had gister trouwens zo'n vervelend zeurderig gevoel in me buik. Het leek wel op ongesteldheidskrampen maar er is nog niks.. komt dit iemand bekend voor?
@KZH stond bij mij in de beschrijving ook idd geen streepje of een licht streepje negatief.. Moet maar eerst beter lezen voordat ik ga juichen haha..! Maar zijn al lekker aan het 'oefenen' @Miffy ben echt benieuwd of het wat moois voor je is of dat je gewoon ziek bent! @Monique spannend hoor! Wanneer wil je een test gaan doen of ga je echt wachten op je NOD? @liefde88 bij komt dit niet bekend voor.. misschien andere meiden?! @Kimmytje wens je alvast een hele fijne vakantie! Geniet er lekker van en hoop dat je met goed nieuws terug komt! Hier verder een rustig dagje. Lekker gewerkt en verder eigenlijk geen dingen om hier te melden.. Saai hé haha! X
Had ik vorige maand ook, van na mijn eisprong tot aan ongi... Had dit niet eerder gehad dus dacht ik dat het raak was... Laat je niet gek maken meid, das de enige raad die ik kan geven
Thx! En ik hoop idd ook met roze nieuws naar huis te komen! Ook op vakantie blijf ik voor iedereen duimen! xoxox
@ranniej ik ben ook heel erg benieuwd!! ik heb namelijk met me vriend net besloten als het deze ronde niet raak is ga ik die kijkoperatie doen voor endometriose dus wil nog meer dat het raak is want ik zie er wel tegen op maar ja nog even wachten @liefde88 ik heb ook absoluut geen trek moet moeite doen om te eten, het viel ze op stage ook al op aangezien we daar altijd met ze allen warm eten zat er echt tegen aan te hikken had met een luier verschonen ook al meer moeite dan normaal :O wie weet, wie weet helaas moeten we nog even wachten ik heb wel besloten echt te wachten tot zondag de 24ste de dag na mijn nod met testen want ik word vaak pas eind van de dag ongi en als het er zondag nog niet is dan ga ik samen met mijn vriend testen hij wou er opeens toch ook heel graag bij zijn, want hij is er van overtuigd dat het deze maand raak is we zullen zien.....
welkom socoldasice!!! @kimmytje hoe is je bed?? en morgen gaan jullie op vakantie toch?? fijne vakantie!! geniet ervan hoop dat je rose terug mag komen
Hey! Ons bed is HEERLIJK dank je Ben nu nog op het werk, de laatste uurtjes aan het aftellen tot 15u. Vannacht vertrekken we, kan niet wachten, en idd, ik hoop roze terug te komen! Ik duim voor je hoor meid!