@Kimmytje, nog steeds hetzelfde eigenlijk. Nu af en toe wel krampen in mijn buik maar ook steken aan de zijkanten. Ik wacht het denk ik gewoon maar af, wil wel graag testen maar ben ook bang voor de teleurstelling...
@socoldasice Welkom! hopelijk mag je snel zwanger raken! @de meiden met rare kwaaltjes Hopelijk houd jullie lichaam je niet voor de gek, en betekend het iets moois. Ik blijf voor jullie duimen @kimmytje Alvast veel plezier op je vakantie toegewenst!
@ miffy ; is toch ook wel leuk om samen te testen! Succes met wachten!! @ socoldasice ; welkom! en succes @ kimmytje ; veel plezier op vakantie!! @ monique ; ga je wachten op je NOD? @ hier ; nog steeds aan het wachten op mn LH piek, met een cyclus van 35 zou ik morgen mn eisprong moeten hebben.. dus straks nog even een ovu testje doen.. hoop dat het wel snel gaat komen!!
@ Monique, spannend hé meid! Ik begrijp je wel, ik test ook nooit voor mijn NOD, heb dat 1x gedaan en was te teleurgesteld... Vind ik echt niet leuk. We duimen hé @ Mimuutje & Kzh, bedankt voor de prettige vakantie wensen xoxox
Iedereen alvast een fijn weekend toegewenst! Nog leuke dingen op de planning staan? Degene die nog ff in spanning moeten zitten, heel veel sterkte met wachten! En ik weet niet of er meiden zijn die kunnen klussen deze dagen, veel klus plezier
Ik ben ook zo stom, heb net getest, negatief natuurlijk. Als ik al had willen testen had ik natuurlijk tot de ochtend moeten wachten. Was trouwens wel met de kv test van 2 voor 5 en die testen wel vroeg. Ik ga er nu maar gewoon vanuit dat ik gewoon ongesteld ga worden..
ik ga zoow nog even terug lezen, ben net terug van mijn laatste stage dag voor de zomervakantie pfff moest ver zoeken naar energie ben de hele dag al zo moe en dan ook nog misselijk en dan komt onze (bijna) tienermoeder die elk moment kan bevallen ook nog eens bij me en vraagt me of ik zwanger ben. ze heeft zo een voorgevoel.....hmmmm maar ja nog een weekje wachten ik heb trouwens ook nog steeds vaag gevoel in mijn buik en steken rond mijn schaambot
@mimuutje jij ook alvast fijn weekend wij gaan 2x eten bij schoonfamilie, 1x papa en 1x mama omdat het waarschijnlijk de laatste keer is dat we op dat moment met zijn 6 zijn (mijn vriend en ik, schoonzus met vriend, moeder+aanhangsel of vader met aanhangesel) omdat mijn schoonzus over 3 weken uitgerekend is en zo tegen het einde plant me schoonzus niet te veel meer dus moest dit weekend maar @monique jammer dat je een nega test hebt maar je bent natuurlijk ook wat aan de vroege kant er bestaat nog een kleine kans gewoon lekker je nod afwachten je weet maar nooit
@Miffy spannende beslissing die jij en je vriend hebben gemaakt als je wel ongi word maar hoop natuurlijk dat dit wel zo is..! @Monique jammer dat hij nega was.. Misschien toch over een paar dagen!? Hier lekker aan de klus want weet niet precies wanneer me ei is.. Dus gewoon lekker oefenen haha.. Ooooh Isis en Kimmytje zijn nu lekker op vakantie! *Jaloers!* Fijn weekend allemaal! X
@ranniej het is inderdaad wel spannend maar dan weet ik wel hoe of wat nu maar hopen dat ik geen ongi krijg heb allerlei "kwaaltjes" dus er bestaat een kleine kans
he meiden de 1e echte ongi is nu weer voorbij als het goed is over 7,8 dagen ben ik vruchtbaar dus dan kunnen we eindelijk aan de slag haha . kmoet het echt van me vruchtbare dagen hebben, want om om de dag te klussen werkt niet zo bij ons helaas de laatste tijd heeft hij niet echt puf en de zin om om de dag te klussen helaas.
Hai Meisjes, Vandaag heel licht bloedverlies hier, niet echt veel maar ook weer een paar dagen te 'vroeg', bah. Afwachten of het doorzet, ik denk het wel...