Wie gaat er nog meer voor een 1e beepje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Monique3, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @monique
    mijn HA dacht altijd dat ik me aanstelde
    en vond dat ik eerst maar pijnstillers moest proberen en een zwaardere pil enz
    maar wou me nooit doorverwijzen
    dus ik had het een beetje opgegeven......
    nu ik gestopt ben met de pil en de risico's van endometriose ken
    heb ik me gewoon een beetje aangesteld en geregeld dat ik toch eindelijk doorverwezen werd

2. pink lady

pink lady Lid

7 jun 2011
    15
    0
    0
    verzorgende_ig in en een woonzorgcentrum
    Drenthe
    wat voelen jullie dan tijdens je eisprong?

spannend allemaal hoor en leuk om met anderen te praten die in het zelfde schuitje zitten:)

3. Monique3

Monique3 Lid

29 jun 2011
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Evaa, weltrusten meis...

@Miffy, heel goed van je. Wel erg dat je je klachten eerst nog meer moet aandikken maar goed, zo gaat dat tegenwoordig.
    Ik hoop voor je dat je er nu wat wijzer van wordt!

@Pinklady, ik heb dan echt enorme steken bij mijn eierstokken, soms echt niet normaal...

4. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    @Monique, helaas denk ik niet dat de hoofdpijn daar van komt. Ik ben in januari onderuit gegaan en heb daar toen een hersenschudding aan over gehouden, helaas nog steeds last van en nu onder controle van neuroloog. ben benieuwd...

@all, ik ben er al veel langer klaar voor, maar heb moeten wachten tot mijn vriend er ook wat meer klaar voor was...al denk ik niet dat alle mannen er echt 100% klaar voor zijn...die van mij in ieder geval niet, al vind hij ons nichtje helemaal geweldig, ze is nu bijna 5 weken oud....erg leuk om te zien hoe hij met haar om gaat!!

gezellig dat er zoveel meiden zijn die voor hun eerste gaan!
    vind het erg spannend...heb vanmorgen een test gedaan maar was helaas negatief...opzich ook wel beter want moest voor een mri heen en dan is het beter om niet zwanger te zijn.
    heb nu wat last van mijn baarmoeder en mijn (.)(.) dus ongi zal er wel aankomen vannacht of morgen....

slaap lekker alvast liefs

5. pink lady

pink lady Lid

7 jun 2011
    15
    0
    0
    verzorgende_ig in en een woonzorgcentrum
    Drenthe
    @monique3, voor vandaag weer genoeg geklust haha:) maar blijven het wel nog ff om de dag doen voor de zekerheid.

ik vind het ook wel mooi geweest voor vandaag, slaap lekker allemaal

6. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @monique
    baalde er ook van dat ik me nog meer moest aanstellen
    maar ik kon echt 2a3 dagen per maand niks
    en ze wouden maar niks doen
    en ben zoooooooo erg bang voor onvruchtbaarheid
    dat ik nu echt dacht ik wil weten hoe of wat!!

7. Monique3

Monique3 Lid

29 jun 2011
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Deb, wat vervelend...

Voor de dames die hun bedje opzoeken, weltrusten...

8. Monique3

Monique3 Lid

29 jun 2011
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik mijn bedje ook maar op zoek...

Trusten

9. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Hoi allemaal!
    Ik ga ook voor eerste beepje, deze maand ook 1ste ronde. Succes allemaal!

10. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    ik heb de vervelende eigenschap om overal heel erg over na te denken haha.. al mijn acties zijn altijd prima overdacht. (is het verantwoord, wat doet het met anderen, is het haalbaar etc etc)
    Ik had allerlei redenen om nog even te wachten, en mijn man ook..
    maar toen moest ik wegens ziekte mijn opleiding en werk staken.
    Ik ben toen heel anders tegen het leven aan gaan kijken, en wat meer op mn gevoel af gegaan..
    en mijn gevoel zegt, dat ik heel graag moeder wil worden.
    mijn man vond het toen ook een goed moment om de stap te nemen.

@miffy ; haha ik vind het een leuke manier van hem om je te laten weten dat ie er klaar voor is!

@deb27 ; Ja dat was hier ook zo, mijn man voelde het gewoon niet.. maar opeens was het er (nadat ik hem heel vaak mee nam naar een bevriend stel met 2 kids, om "gewoon even een bakkie te doen"! Afgelopen vakantie liep ie zelfs naar een kraampje toe om een mini winnie de pooh badjasje te kopen!
    Jammer! maar inderdaad toch ook wel een beetje beter.. een MRI lijkt me niet echt gezond als je zwanger bent..
    hopen op succes in de volgende ronde!

11. Lilipower

Lilipower Niet meer actief

Hallo dames,

Ook wij gaan voor de eerste! wordt een heel verhaal ;)
    In april laatste pil genomen, veel klachten/overtijd en testje gedaan... positief!
    helaas volgende dag 's avonds ongesteld... toen besloten gelijk met de pil te stoppen. (we wilde eerst wachten tot nieuwe huis in jan) Op 24 juni 2011 getrouwd!
    Ik ben 26 en mijn vriend is 34.

"Eerste" ronde beetje rustig aan gedaan en kwam uit op 33 dagen.

De 16e heel duidelijk mij ei gevoeld en nu was vandaag of gisteren mijn NOD maar nog geen sporen van de ongesteldheid. zit nu op 14 dagen dpo....l vanmorgen test gedaan en die was echt wit! helaas dus nog even wachten... al wordt ik wel met vlagen af en toe gek. heb zo veel respect voor meiden die al heel lang bezig zijn!

Ik voel me lichamelijk trouwens 100x beter sinds ik gestopt ben met de pil, hebben jullie dit ook?

12. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan ook voor de eerste! Ik heb aan 5 goede vrienden/vriendinnen verteld dat ik gestopt ben met de pil :) De rest vertel ik het waarschijnlijk pas na 13 weken zwangerschap. Dat duurt dus nog wel even.

Mijn lichaam functioneert ook beter zonder pil. Met pil word ik toch sneller misselijk en duizelig, ben ik sneller moe, etc. Het ergste is echter het ontpillen of starten met de pil. Hier heb ik eerder een jaar last van gehad. Maar voornamelijk omdat ik door een erfelijke hormoonafwijking al sinds mijn 16e mijn haar verlies en dit met starten/stoppen van de pil drie keer zo erg wordt. Dus, geen pretje! Maar, het is het allemaal waard :) Dat haar valt er uiteindelijk toch wel uit, dat vind ik geen reden om geen kinderen te nemen.

13. Niqi79

Niqi79 Actief lid

7 jun 2011
    307
    0
    16
    Noord Brabant
    Hallo allemaal,

Wij gaan ook voor een 1e kindje. In april jl. gestopt met de pil en eerst een paar menstruaties afgewacht om te 'ontpillen' en zicht te krijgen op mijn cyclussen. Afgelopen maand wilde we voor de eerste echte ronde gaan maar door allerlei omstandigheden helaas niet op de goede momenten kunnen klussen. De dus kans is erg klein dat het deze maand raak is :(.
    Kijk al uit naar de volgende maand, hopelijk een hele vruchtbare!!

@ Lillipower: nog gefeliciteerd met je huwelijk. Ik ga voor je duimen dat je zwanger bent!
    Ik voel me lichamelijk ook beter zonder pil! En emotioneel ook! Voel me veel blijer!!

Succes allemaal met zwanger worden!!

14. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @lilipower
    nog gefeliciteerd met je trouwen!!
    zou natuurlijk een mooi huwelijksgeschenk zijn als je nu al zwanger bent :)
    ik zal voor je duimen

@satire
    wat vervelend dat je je haar verliest door het stoppen met de pil
    is het heel erg op dit moment??

15. Monique3

Monique3 Lid

29 jun 2011
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Kirsten, welkom hier, gezellig!

Heel veel succes en hou ons op de hoogte..

16. Monique3

Monique3 Lid

29 jun 2011
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, ik had nog niet alles bijgelezen hihi.
    Er zijn veel meer nieuwe meiden, allemaal welkom!!!

17. Monique3

Monique3 Lid

29 jun 2011
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lilipower, ik zal voor je duimen meid dat je een posi test krijgt.

En natuurlijk nog gefeliciteerd met je huwelijk, ik hoop dat jullie een mooie dag hebben gehad.

18. L4dy

L4dy Actief lid

27 jun 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey,

Wij zijn ook bezig met onze 1e beepje :)
    Zitten nu in ronde 1 en mag over 6 dagen ongv testen.
    Een collega van mij weet het, zei is zelf ook bezig om zwanger te raken.En een vriendin van mij weet het zo dat ik af en toe me hart kan luchten en zij is zelf in verwachting en bevalt ws deze week. Ik en me vriend zijn beide 25 jaar.

19. Noa1988

Noa1988 Actief lid

24 jun 2011
    319
    1
    0
    Hoi iedereen,

Mijn vriend en ik gaan ook voor ons eerst kindje. Ik ben 22 en mijn vriend 30. Ik wou er al een tijdje voor gaan maar vriendje lief wou nog even wachten. In april zei hij dat hij het nu toch ook wel erg graag wil. En ben ik dus eind mei gestopt met de pil. Meteen daarna ongesteld geworden en afgelopen zaterdag presies na 4 weken weer. Maar ik voelde me toch anders dan anders en heb dinsdag toch een test gedaan. Zag ik op die test toch 2 streepjes..! De test streep wel wat lichter. Ik ga morgenochtend dus nog een test doen en kijken of de streep donkerder is geworden. Het zou toch wel heel bijzonder zijn dat het meteen de eerste keer raak zou zijn.
    Als het streepje lichter is dan afgelopen dinsdag ben ik waarschijnlijk wel zwanger geweest maar is het niet goed gegaan.
    Pff...morgen, dat duurt nog lang ;)...

Groetjes Noa

20. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    wat een hoop meiden die net begonnen zijn voor een 1e! ;o leuk!

@lilipower ; gefeliciteerd met je huweijk! :)
    het zou natuurlijk super zijn als het raak mocht zijn, zo net na jullie huwelijk!

@satire ; wat vervelend dat je haarverlies hebt als je met de pil stopt/begint!
    heb je een idee hoe dat tijdens zwangerschap zal zijn?

@ niqi79 ; succes voor de volgende ronde! :)

@l4dy ; spannend! hopen dat het roze is :)

Deel Deze Pagina