mijn vriend en ik snappen er niks meer van wij dachten echt dat word op zondag wakker worden en daarna een positieve test in handen helaas...... de test was omo wit!!!! maar ik ben ook nog steeds niet ongesteld dus we zullen nog maar even moeten wachten
ik had ook echt gedacht dat je een positieve test zou hebben, met alle 'klachten'... sommige mensen testen pas een paar dagen na hun nod positief, een vriendin van mij pas na een week na de nod... ik moet wel eerlijk zeggen dat ik een half jaar geleden ook dacht zwanger te zijn met alle klachten die ik had en ook negatief testte en toen een week later ongi werd...je lichaam kan je echt zo ontzettend voor de gek houden, zo frustrerend als je zwanger wilt worden... hoop voor je dat je uit eindelijk wel posi test nog deze week!!
mijn moeder teste ook altijd heel laat positief komt ze nu mee dus het zou zo maar kunnen nog we wachten het nog even af nog langer in spanning pfff
hoi hoi als het goed is zou ik woensdag me eisprong moeten hebben dus zijn al vast begonnen met klussen, hoe vaak deden jullie het voor je eisprong?om de dag of 2,3 dagen achter elkaar?
@ miffy ; bah!! vervelend,. blijf je nog met onduidelijkheid zitten! hopen dat je snel een posi test hebt! (of ongi word, maarja dat liever niet he) @mrdam ; wij klussen om de dag.. maar of dat ook werkt weet ik (nog) niet succes met klussen in ieder geval!! @ hier ; heb een blaasonsteking, en door het proberen de laatste druppels eruit te persen (sorry! ) heb ik nu ontzettende spierpijn en een halve sixpack (die ik normaal echt niet heb haha).. verder wel wat vreemde buikpijn, geen idee of dat eispong buikpijn is.. ovu testen gaan nu even niet door de blaasonsteking..
miffy, meid wat balen! hoe kan dat nou..hopelijk inderdaad een late testen en komt de knaltest nog! ik duim voor je!!! kzh, wat balen een blaasontsteking altijd zo naar.. Heb je er antibiotica voor? Hopelijk is het gauw over! hier niet veel nieuws, wou vanochtend testen, maar zijn onverwacht ergens blijven slapen. twijfel om vanmiddag te testen, maar wil proberen pas morgenochtend te testen. in ieder geval nog steeds geen rood hier
@ isis ; nee ik ben nog niet naar de HA geweest, wou eerst even vitamine c stoot proberen.. maar heeft niet geholpen.. maandag even een cranberrie kuur halen, die schijnen te werken. Ik kan namelijk niet zomaar AB gebruiken omdat ik epilepsie heb.. dan heb ik dikke kans op een aanval., dus alleen als niks werkt, wil ik dat proberen.. Wanneer was je NOD ook al weer? goed dat er geen ongi nog is, en succes met testen morgen!
@miffy Leef egt met je mee meid! Vind het egt bizar dat je ineens weer een negatieve test hebt! Ik was er egt bijna van overtuigd dat je zwanger was.. Hoop het zo voor jullie en duim ook mee!!
@shawty om heel eerlijk te zijn ben ik er ook van overtuigd dat ik zwanger ben heb zo een gevoel ...... en ben niet de enigste blijkt de vrouw van mijn schoonmoeder die weet niet eens dat ik gestopt ben met de pil en die vroeg net aan mij: meid, ben jij soms zwanger?? dus ik zeg nee hoezo? waarop zij antwoorde: nou je geeft me zo een gevoel....... dus ik zat echt van WTF!! dus weet het niet meer morgen ochtend misschien maar opnieuw testen....maar eigenlijk wil ik wachten tot dinsdag of woensdag
sinds begin april, laatste pil op een zaterdag gehad die maandag avond met ik meteen ongesteld daarna 2x na 34 dagen
@KZH, beterschap meid! @Miffy en Isis, spannend hoor! Jij en Isis gewoon morgenochtend weer testen hihi.. Ik denk dat jullie allebei wel zwanger zijn..
Jeetje dat is wel heel erg bizar hoor! Begrijp dat je heeelemaal gek van wordt Hoop het egt voor je meid! Denk stiekem dat het wel al raak is, ook door alles wat je hebt verteld.. mrja het vrouwlijk lichaam kan ons erg voor de gek houden helaas..maar aan de andere kant.. die streepjes komen er tog niet zomaar?? Pff ik leef egt met je mee hoor! Zou gewoon morgen weer even een poging wagen..vind het knap dat je kunt wachten, want ik zou denk ik minstens 3 testen op een dag doen!haha Nou succes meid en hou ons op de hoogte!
@shawty ik wacht zowiezo tot dinsdag morgen op mijn nieuwe/vakantiewerk beginnen en moet er voor mijn doen opeens erg vroeg uit dus dan ook nog moet testen pffff dat red ik niet dinsdag begin ik wat later dus dan doe ik een nieuwe test
hmm, dat is erg naar! bij mij helpt vaak ook een tijd heel veel water achter elkaar drinken.. soms drink ik dan wel iets 3 liter..en moet dan heeeel veel plassen en is het net of alles schoon spoelt. Heb namelijk vaak blaasontsteking gehad.. Ik weet niet precies wanneer m'n nod is..Ik denk gisteren of vandaag..
dames, ik schaam me diep, maar heb toch vanmiddag getest de test is even donker als gisterochtend. Maar denk dat het komt doordat ik nu in de middag test.. Wat ik wel vreemd vind (weet niet of het op de foto te zien is) is dat de controlestreep van de test van gisterochtend een stuk donkerder is dan van de andere testen..
ik weet niet of die controle streep iets uitmaakt ook al is die 1ste zichtbaar lichter inderdaad ik duim voor je!!!
@ isis ; jup, ik heb al een hoop water naar binnen gegoten.. ik heb t idee dat het minder aan het worden is! hopen dat het morgen weg gaat!!! Ik zie duidelijk een streep bij de laatste 2 testen!! het moet toch bijna wel zo zijn dat je zwanger bent..