dankjulliewel meiden! ik ga het ook langzaam geloven.. morgenochtend wil ik kijken of de test in vergelijking met de ochtendtest van 23-7 donkerder is. Als dat zo is ga ik een vreugdedansje doen en echt geloven
volgens mij is het ook gewoon keihard raak hoor!!! doe je morgen ochtend een foto plaatsen?? ben erg benieuwd??
@isis meid volgens mij ben je egt wel zwanger! Zo'n streep komt er tog niet zomaar uit het niets! Dus voorzichtig ook een felicitatie van mij.. Ben erg benieuwd naar je test van morgenochtend..!
goedemorgen meiden! de test van vanochtend lijkt wat donkerder dan van 2 dagen terug..Niet enorm veel, maar wel wat. Wat vinden jullie? sorry voor m 'n gemiep, maar ben bang dat ik mezelf blij maak met een dode mug.. Volgens mij moet ik er gewoon maar vertrouwen in hebben
zover ik het zie op de foto is hij inderdaad donkerder oooooh wat spannend isis!! ik hoop dat het een plakbeebje is voor je!!
nu na wat langer wachten is de test helemaal duidelijker ik ben zwanger!!! jeeej!!! en o wat is het eng.. maar het begin is er weer! nooit durven dromen dat het zo snel zou gaan
Hij is idd donkerder isis :d gefeliciteerd meid! heb nog geen tijd gehad om bij te lezen en nu eigenlijk ook niet haha dus ik reageer zo snel mogelijk weer. fijne avond!
waauww gefeliciteed Isis! echt super en wat fijn dat het alweer zo snel raak is! Ik mag op rood dames ben ongesteld geworden van t weekend.... op naar de volgende ronde...
nog steeds geen ongi :S morgen ochtend weer testen mijn vriend vind het onzin die zegt negatief is negatief, je zal vast van de week ongesteld worden naja daar word ik een beetje moedeloos van maar heb nog 1 test in huis dus die ga ik morgen ook gebruiken ook
@ miffy ; die onzekerheid is vervelend ja! succes met testen morgen! ik hoop dat ie duidelijkheid geeft!
het liefst zou ik nu al testen! maar ben bang dat hij dan zowiezo negatief blijft maar misschien toch maar doen kan er echt niet meer tegen!!
balen miffy! het vrouwenlichaam is maar een raar iets he.. liefde, ook balen zeg! succes volgende ronde! thnx meiden voor de felicitaties en ben blij dat jullie ook zien dat de test donkerder is
aah miffy! zou er gestoord van worden! Wacht nog een paar dagen af.. test dan opnieuw... zo maak je je zelf heleeemaal gek.. iedere dag testen..