Even volledig naast de kwestie maar wilde het toch even delen... Ik heb me ingeschreven om weer naar school te gaan! Vanaf september begin ik met avondklassen Spaans!
Ja hé Meid! Hoe is het met jou? Ik geloof dat je de muren oploopt van zenuwen niet? Zoals ik in mijn vorige post al schreef, een streep is een streep dus ik heb er een goed oog in! xox
ja lijkt me superleuk! Hier ene kant veel zenuwen, andere kant..als het goed is moet de natuur z'n werk doen en duren de weken nog lang genoeg straks. Het vervelende is dat ik de ene x wel denk dat de testjes (heel langzaam) wat donkerder worden..maar dan weer niet. Weet ook niet of per se de testjes iedere dag/2dagen echt donkerder moeten worden en weet eigenlijk zelfs niet precies hoever ik voor of na nod zit. Heb gister en eergisteren wat bruinverlies gehad en verder niks, terwijl normaal een ongi echt bij mij losbreekt oftewel, schiet mij maar lek, ik snap er helemaal niks meer van!
Komt wel goed meid Vrijdag is niet veraf meer en dan zul je het weten, ben ik zeker van! Ik leef met je mee hoor, en ik gun het je van harte xox
@isis balen dat ze niet gewoon donkerder worden! Normaal gesproken verdubbeld hcg om de 2 dagen, dus dan zou die eigenlijk wel wat donkerder moeten worden, maar bij sommige mensen stijgt het hcg weer heel traag! dus het wil nog helemaal niks zeggen helaas.. Hopelijk kan de gyn je duidelijkheid geven! @miffy Bij jou is er dus ook nog steeds geen duidelijkheid pfff om gek van te worden he! Maar waarschijnlijk gaat de gyn wel bloed bij je prikken ivm de operatie dus hopelijk weet je dan snel of het raak is of niet! @Kimmytje Leuk joh! spaans vind ik echt een mooie taal. Zou ik zelf ook voor kiezen als ik iets zou willen leren.
@kimmytje voordeel is als ik aangeef dat ik die kijkoperatie wil maar ik niet zeker weet of ik wel/niet zwanger ben moeten ze wel bloedprikken want anders mogen ze niet opereren geloof ik want dat kan kwaad voor een eventuele baby wat leuk dat je naar school gaat!!! je vriend kwam ook uit spanje toch?? @mimuutje ik denk inderdaad wel dat hij bloed gaat/moet prikken ivm risico's bij een eventuele zwangerschap, dus dan heb ik zowiezo duidelijkheid
@ isis ; dat zou wel echt balen zijn, als het van de MA komt :< hopen dat het toch niet zo is! en je gewoon lekker zwanger bent! Hopen dat er snel een eind komt aan die onduidelijkheid! @ miffy ; bij jou blijft het ook raadselachtig! hopen dat jij ook snel duidelijkheid krijgt! Allebei succes bij de gyn! @ kimmytje ; Leuk spaans! vind dat zo'n mooie taal! en erg handig want volgens mij had je een spaanse vriend?
Hoi dames! Welja, ik ben ook blij met mijn keuze Ik vind Spaans een heel mooie taal en bovendien is mijn man afkomstig van Colombia en spreekt hij en zijn familie dus Spaans. Mijn man heeft Nederlands geleerd dus nu is het mijn beurt vind ik @ Miffy, das goed! Dan heb je sowieso duidelijkheid volgende week!
@ kimmytje ; Oh colombia, wist dat het iets met spaans was inderdaad, is wel leuk/fijn als je elkaars moedertaal spreekt!
vandaag toch ongesteld geworden vanochtend kwam het opeens tevoorschijn nog niet veel bloedverlies gehad of klachten maar dat zal nog wel komen aangezien ik altijd vrij heftig ongesteld ben qua pijn in ieder geval
miffy wat balen meid!! dikke knuf ook van hier! Meiden, weten jullie of menstruatie ook alleen bruinverlies kan zijn? Of moet daar perse rood bij zitten? ik snap namelijk helemaal niks meer van mijn lichaam. Verloor ma en di met vlagen kleine beetjes bruin. Gisteren eind van de middag opeens best veel bruin/donkerrood slijm en sindsdien weer kleine beetje bruin. Vanochtend wel weer heel erg misselijk wakker geworden. Krijg weer overal pukkeltjes en m'n buik is opgezet.. Dit had ik met m'n zwangerschap op.. Wil duidelijkheid!
Isis, geen idee meid! Wat vreemd! Kan je niet even met je gyné of HA bellen? Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt hoor! Mja, das normaal ten laatste morgen niet? xoxox
hmm, begint je ms altijd zo miffy? Bij mij barst het namelijk altijd in 1x los.. kimmy, ja ik heb gelukkig morgen afspraak bij de gyn. Ik hoop echt dat ze me duidelijkheid kan geven..want wordt hier gek van.
Ik heb dus precies hetzelfde gehad als wat je nu omschrijft.. het duurde alleen maar 2 dagen alles bij elkaar.. ik werd toen ook helemaal gek(nu 2 weken geleden) want wist ook niet of het nou mn ongi was heb me er nu maar bij neergelegd dat het mn ongi was, maar als ik dit zo lees begrijp ik er niets meer van! En je had nog wel een 2de streepje! En zelfde geldt ook voor miffy, begrijp daar ook niets van.. jullie hadden allebei meerdere malen een 2de streepje, dat hebben we zelf mogen zien, dus hoe kan dit..!? Ik was er bijna van overtuigd dat jullie zwanger zijn..:x
ja ik hoop dat m'n gyn daar morgen antwoord op kan geven! Ik hoop natuurlijk heel erg dat het gewoon een innestelingsbloeding is..mja geen idee hoe dat zit.. heb wel een paar dagen geleden steken gevoeld.. Anyway..ik probeer het van me af te zetten en hoop op duidelijkheid morgen. Als ik weet dat dit m'n ongi is, kunnen we tenminste door! Shawty, ben jij kortgeleden gestopt met anticonceptie? Zie namelijk 1 rondje in je handtekening staan? Meestal doet je ongi dan ook erg raar als het nog aan t 'ontpillen' is..
nee eigenlijk niet begint rood en eindigt bruin en de eerste 2 dagen verga ik van de pijn geen pijn en zeer weinig bloedverlies en dus bruinig maar ik denk misschien ontpillen??? ik weet het anders ook niet, kijk het nog even aan