als de pijn weg blijft ga ik van het weekend ook alsnog testen en als ik zo weinig blijf bloedverlies hou
Ahh wat balen nou miffy! wel raar dat het nog niet echt doorzet nu heb je dus nog geen duidelijkheid, nog even geduld hebben dus @isis Ik weet niet of je menstruatie perse met helderbloed moet zijn of zo, denk dat het bij iedereen verschillend is. Bij mij begint het soms met een beetje bruin en daarna heel veel rood en eindigt het weer met bruin.
Hallo allemaal, Ik heb zitten lezen in dit onderwerp en zou heel graag met jullie mee willen kletsen Kort over mezelf; Mijn naam is Catharina en ik ben 26 jaar. Mijn vriend en ik wonen samen en we zijn beiden enorm toe aan een eerste kindje. We willen pas in december beginnen want zowel mijn vriend als ik verwachten dan een vast contract voor onbepaalde tijd te krijgen. Daarnaast hebben wij een lange vakantie gepland staan naar Azie in november/ december. Ik wil zo graag een kindje, maar moet eerlijk zeggen dat het me heel moeilijk lijkt om op mijn werk te moeten vertellen dat ik zwanger ben (daar kan ik me nu al druk om maken). Ik ben accountmanager en ik heb nog nooit meegemaakt dat er iemand zwanger was op mijn werk. Daarnaast heeft mijn manager eens gezegd " je bent toch niet zwanger he". Het was als grapje bedoeld toen ik zei dat ik hem iets moest vertellen, maar het zorgt er wel voor dat ik, mocht het zover zijn, geen idee heb hoe ik het moet vertellen. Herkennen jullie dit..? Ik hou al een paar maanden mijn temperatuur bij om mijn eisprong te detecteren. Vandaag is mijn temperatuur gestegen, omdat ik al ver ben in de cyclus, verwacht ik dat het een lange cyclus gaat worden. Als ik heel eerlijk ben denk ik dat ik stiekem al in november voor het eerst wil gaan proberen kan bijna niet wachten
Welkom Catharina Gezellig dat je hier mee komt kletsen! Leuk dat jullie over een paar maandjes willen beginnen ik hoop voor je dat het dan snel raak mag zijn!
welkom catherina, wat leuk dat jullie er voor willen gaan! hopelijk gaat dat gauw lukken! Wel knap dat je probeert nog een paar maanden te wachten.. weet niet of ik dat zou kunnen Veel geluk!
Welkom Catharina! En veel succes, hopelijk snel op roze Bij mij en mijn man was het ook zo, eigenlijk zouden we begin juni stoppen met de pil (was begin van het jaar zo afgesproken) maar uiteindelijk hebben we de pil buitengegooid in maart, we konden niet meer wachten Wat je werk betreft, daar moet je je niets van aantrekken hoor! Ik werk ook zo, showroom manager, helemaal alleen! Ook wat lichte boekhouding, administratie enzoverder hoort daarbij. Ik weet dat het moeilijk zal worden maar daar lig ik niet van wakker! Voor alles is een oplossing hoor meid @ Miffy, vreemd die menstruatie... Ik heb dat ook zo gehad deze maand, was wel 2 dagen te vroeg maar brak niet door. Testen blijven wel negatief dus ik ga er gewoon van uit dat ik niet zwanger ben, ik denk dat dat het beste is, die manier kan je zeker niet teleurgesteld worden Hier blijven mijn ovulatietestjes negatief, snap het niet? Of is dat normaal? Zal het eerder vanaf morgen/overmorgen positief gaan worden? xoxox
@catharina Ik ben nu met de 2e echte ronde bezig, vorige maand was me vriend van huis toen ik me eisprong had, en de 1e maand was voor het ontpillen dus die reken ik niet mee. @kimmytje Raar dat ze nog negatief zijn, misschien is deze cyclus gewoon wat langer? en krijg je je eisprong ook pas wat later. Hopelijk komt ie snel!
Welkom Catharina!!!! gezellig dat je mee komt kletsen @kimmytje ik vind het ook raar, maja zal wel goed zijn ga er gewoon van uit dat ik ongesteld ben en anders bij twijfel kan ik maandag alsnog op bloedonderzoek vragen
Bedankt Kimmytje voor je opbeurende woorden. Ik ben ook benieuwd of ik het vol ga houden om zo lang te wachten. Ben er eigenlijk al maanden mee bezig (temperaturen enzo) en nu ik jullie verhalen lees krijg ik eigenlijk zin om volgende maand te starten.. We zullen het zien.
@ miffy ; he balen meid! je had zoveel klachten die erop konden wijzen dat je zwanger was!! dan komt het nog net iets harder aan als het dan toch niet zo is :< Hoop dat het bloedverlies niet doorzet, en je lichaam gewoon even een foutje maakte!! @ catharina ; welkom!!! Leuk dat jullie voor een kindje gaan! En een lange reis naar Azie,. lijkt me helemaaaal geweldig! waar gaan jullie precies heen? @ kimmytje ; welke testjes gebruik je? ik heb getest met dipsticks, en heb niet 1 keer een posi test gehad, begin dus een beetje te twijfelen aan de betrouwbaarheid van die tests.. @ isis ; veel succes morgen bij de gyn!
Isis, succes vandaag! Het is weer bijna weekend meiden , hebben jullie nog leuke plannen?? Ik heb vanavond n feestje en morgen een bbq alleen is het morgen best wel koud dus hoop niet dat we buiten moeten zitten haha
@ mimuutje ; deze zomer is niet echt een BBQ zomer haha, succes! Hier lekker rustig weekendje, morgen dagje met een vriendin, en voor de rest lekker relaxen met zn tweetjes!
mijn ongesteldheid heeft toch doorgezet maar de pijnlijke klachten blijven weg en dat vind ik echt niet erg!!! zodra mijn ongesteldheid weer weg is weer druk "klussen", dat is toch het leukste van het zwanger proberen te worden
@ miffy ; Het is nu dan in ieder geval duidelijk dat je ongi bent en niet zwanger.. dat is vast een opluchting.. maarja, was natuurlijk leuker geweest als al die kwaaltjes niet voor niks waren! Veel succes en plezier de volgende ronde!
Ik gebruik die van Sensitest, dipsticks... En ik ben nog steeds aan het wachten op een streep. Wanneer zou er een streep moeten komen als ik binnen 2/3 dagen mijn eisprong heb?
Hoooi dames! Heb al een tijdje niet meer gepost maar wel mee gelezen hoor! @Isis succes vandaag! Hoop dat je wat meer duidelijkheid krijgt! @Miffy jammer dat je ongi heeft doorgezet! Succes voor de volgende ronde en dan hopen dat die kwaaltjes voor een wondertje mogen zijn! @Catherina welkom! @Kimmytje ik heb in deze ronde ook met de testjes van sensitest geprobeerd mijn ei te zoeken maar heb deze ook niet gevonden. Alleen maar negatieve testen dus hebben het maar op de gok gedaan haha.. Succes met doortesten! Hier nu aan het afwachten of het raak is! Heb elke dag wel een raar gevoel in mijn onderbuik en ben heel erg moe. Maar denk dat dit er ook mee te maken heeft dat ik echt aan vakantie toe ben en dat ik echt een zonnetje nodig heb want word aardig depri van dit weer! Voor dit weekend eindelijk een x geen plannen! Willen het huis gaan verbouwen en de buiten boel schilderen dus misschien dit weekend een kleine start maken!? X
@ kimmytje ; ik heb andere volgens mij, maar kan het zo even niet terug vinden.. Als je posi test hebt dan volgt de ovulatie na 24 tot 36 uur.. dus dan zou je vandaag of morgen posi moeten testen. denk ik..