@ ranniej ; spannend!! hopen dat het raak is Heerlijk als je geen plannen hebt! lekker doen waar je zin in hebt.. Hopen dat het weer het toelaat om buiten te klussen
We wachten gewoon af en blijven gewoon lekker klussen Heeft er trouwens nog iemand last van kort van stof zijn rond ei?? Ik lijk dat steeds te hebben...
Bjanc daar heb ik ook last van! Maar las net in een ander topic dat het ook kan komen dan de "zwanger worden" pillen van de etos. Die slik ik maar geen idee of het hier mee te maken heeft.. Dames nemen jullie eigenlijk foliumzuur of o.i.d.?!
ik heb via mn neuroloog 5 ml foliumzuur pillen die al al vanaf februari slik.. heb zo'n hoge dosis vanwege epilepsie
Nog een dingetje; ruik hier alles ook veel sterker en vindt sommige dingen stinken.. Hoop dat ik mezelf niet voor de gek zit te houden want daar ben ik bang voor namelijk! Probeer er niet zoveel mee bezig te zijn maar dit lukt eigenlijk niet zo goed! Edit; zit net even te googlen: opgeblazen gevoel.. Al een paar dagen niet naar de wc geweest. Net wel maar was maar een klein beetje, terwijl ik altijd wel een normale stoelgang had.. Meiden behoed me want ik zit mezelf gek te maken denk ik!
vanmiddag telefonish contact gehad met mijn HA die denkt toch aan een vmk/mk omdat de pijn opeens heel heftig is geworden en in vlagen en doortrekt in mijn rug ben ziek naar huis gegaan omdat ik niks meer kon ook meerdere keren overgegeven enz dit zou dan dus ook de kwaaltjes verklaren die ik had hij wou bloed laten prikken om dit zeker te weten maar dit lukte vandaag niet meer en vind het zelf ook niet nodig @ranniejj ik slik sinds deze ronde foliumzuur omdat ik niet had verwacht dat het eerder raak zou zijn en vond het wel even lekker geen pil te hoeven slikken
Jeetje Miffy heftig als dit zo zou zijn... Ga je helemaal geen bloed laten prikken!? Hoop dat je je snel wat beter voelt meis! X
nee denk het niet heb het papiertje ervoor hier wel liggen maar ik zie het nut er niet van in...... ik ging niet van een zwangerschap uit en eigenlijk wil ik het ook niet weten ik zie het maar als een heftige menstruatie en ga volle moed de volgende ronde in!!!!
aah, jeetje miffy!! #knuffel# is even goed balen! Ik slik al maanden foliumzuur, gewoon van de apotheek, eenmaal daags. Slikte ik al voor ik stopte met de pil denk een maand of3. Die mammapillen van de etos slik ik niet, dus daar zou het niet aan kunnen liggen..
Als jij jezelf daar het best bij voelt dan moet je het niet doen meid! Dat vindt ik altijd het belangrijkste, als ik mezelf ergens niet prettig bij voel dan doe ik het ook (meestal) niet! Hoop dat de volgende ronde een mooie roze is! X
zullen zien.. morgen pas innesteling volgens de berekeningen.. dus wachte af kan ook pas 8-8 testen.. van 14 8 jarig.. zou super cadeau zijn!!
@miffy wat balen meis! Vind het egt knap dat je er zo mee om kan gaan! Zoals ik al eerder zei was ik er van overtuigd dat je zwanger was door al die symptonen!En dan nog die positieve testen.. balen meid! Sterkte en heel veel succes in de volgende ronde! Om nog even terug te komen op je vraag over het ontpillen.. Ik denk idd dat het daardoor kan komen.. heb anders nooit maar 2 dagen en dat het met bruin begint en eindigt..mrgoed.. soms moet je het ook gewoon even loslaten en afwachten.. heb nu al paar x een ovtest gedaan, maar nog geen eisprong te zien.. Tog heb ik wel het gevoel dat het al geweest is, of er aan komt, want heb tog best last van mn buik gehad en gister ineens erg veel doorzichtige afscheiding.. het liep er gewoon uit (sorry voor de details) Zoals kymmetje al zei, ik vertrouw die testen ook niet zo hoor..maar gister even flink geklust haha dus dan maar gewoon op gevoel!
toen ik tot 2 keer toe doorzichtig slijm ontdekte hebben we ook hard geklusty.. dus ik hoop dat het wat opgeleverd heeft. En anders, next round... Helaas...
ze zeggen inderdaad dat, dat soort slijm naar vruchtbaarheid wijst ik heb het zelf nog niet ontdekt ik klus gewoon bijna altijd om de dag
meiden, hier helaas toch ook op rood! de testen bleken toch van oud hcg te komen.. op naar een nieuwe ronde! Vandaag bleek hcg goed gedaald te zijn..dus nu kunnen we het in ieder geval afsluiten, dus wel fijn!