Wie gaat er nog meer voor een 1e beepje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Monique3, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ranniej20

Ranniej20 Actief lid

27 dec 2008
    267
    0
    0
    Dat is balen zeg maar idd fijn dat je het nu kan afsluiten en met een schonelei kan beginnen! Zal wel even een teleurstelling zijn geweest!? Veel succes deze ronde, hoop ook voor jou dat deze ronde roze mag eindigen!

X

2. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    ene kant inderdaad een lichte teleurstelling, aan de andere kant..om een zwangerschap alweer met bloedverlies te beginnen is ook niet fijn.
    Nu mezelf rust geven en met een schone lei weer beginnen. Ik merk dat de duidelijkheid me in ieder geval 'blij' maakt en ik het niet zo heeel erg vind dat het niet raak is. Wel jammer, maar geen drama. Wil momenteel vooral rust..

3. Ranniej20

Ranniej20 Actief lid

27 dec 2008
    267
    0
    0
    Duidelijkheid is het super belangrijk en gelukkig heb je die nu! Hoop dat je je rust kan pakken! *knuff*

4. Mimuutje

Mimuutje Actief lid

9 nov 2010
    437
    0
    16
    Roosendaal
    @ miffy
    heftig nieuws!, maar goed van je dat je het zo goed oppakt. nieuwe ronde nieuwe kansen!

@isis
    jammer dat je niet zwanger bent, maar je hebt nu idd duidelijkheid!
    ook voor jou hoop ik dat het snel raak mag zijn.

5. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ isis ; jee, dat is echt balen! in ieder geval weet je nu dat je hcg weer normaal is.. hopen op meer succes de volgende ronde..

6. Shawty85

Shawty85 Lid

5 jul 2011
    98
    0
    0
    @isis goh meid dat is wel even een domper.. vind het egt heel goed van je dat je er zo mee om gaat! Egt respect! Sterkte voor jullie en veel succes in de volgende ronde!
    Knuf

Hier vandaag tog een soort van positieve ovtest! :D Streepjes waren ongeveer even donker allebei,dus flink erop los geklust haha. Ben benieuwd! Hoop dat we goed hebben geklust!

7. Ranniej20

Ranniej20 Actief lid

27 dec 2008
    267
    0
    0
    Shawty hopen dat t raak is! Toch leuk dat je een posi ovutest had! :)

Vandaag alweer vroeg wakker, niets voor mij in het weekend.. Het is nog erg bewolkt hier dus ben benieuwd wat het gaat worden vandaag!

Ben de dagen aan het aftellen, was het maar vast donderdag!

8. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    dat gevoel ken ik......
    stond om 8uur klaarwakker naast me bed :O
    hier ook bewolkt :(

nog leuke plannen dit weekend voor de afleiding???

9. Ranniej20

Ranniej20 Actief lid

27 dec 2008
    267
    0
    0
    Niet echt plannen.. Mijn moeder werkt bij karwei en vandaag is er 25% korting op alle verf en aangezien we de buitenkant moeten schilderen vond ik dat wel een leuke aanbieding en we krijgen dan ook nog 15% korting van haar dus dat is wel mooi meegenomen..

Vanmiddag Ajax kijken want manlief is een groot liefhebber, vind het altijd leuk om mee te kijken..

Morgen is mijn tante jarig maar twijfel nog of ik ga.. Ook niet door haar zelf uitgenodigd maar via mijn moeder gehoord..

Jullie nog plannen!?

X

10. Catharina28

27 jul 2011
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Miffy wat vervelend voor je. Heel veel sterkte
    @Bianc Spannend zeg, ik zal voor je duimen
    @ Isis Vervelend nieuws, maar nu weet je het in ieder geval. Rust maar lekker uit en laat je lekker verwennen ;)
    Hier trouwens nog iemand die zeer vroeg wakker is geworden in het weekend.. Vannacht moest ik vriendinnen naar Schiphol brengen, dus had gehoopt lekker uit te kunnen slapen. Maar helaas.. Ik ben vandaag dus inderdaad wat kort van stof (of chagrijnig tegen vriend) en ik zit rond mijn ovulatie. Of het nu door ovulatieperiode komt of door slaapgebrek dat weet ik niet. In fertilityfriend probeer ik ook wat symptomen te noteren zodat ik kan controleren of ik daar iedere maand rond dezelfde periode last van heb (zoals hoofdpijn, chagrijnig, moeilijke stoelgang, etc) Misschien leer ik mijn lichaam dan écht goed kennen :-D
    Verder slik ik nog geen foliumzuur. Is het aan te raden om daar nu al mee te beginnen als ik pas in december (of november) echt wil gaan proberen?
    Om mijn ovulatie te spotten temperatuur ik. Jullie hebben het over ovulatietesten. Is dat betrouwbaarder? Ik vind het best duur en heb het idee dat ik met temperaturen ook een goed idee krijg van mijn ovulatie.
    Verder ga ik dadelijk sporten en vanavond uit eten. Morgen lekker bbq-en en voor de rest heerlijk rustig aan doen.
    Dames, een heel goed weekend gewenst!!

11. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    dikke knuffel voor Isis en Miffy...

ik was vanmorgen ook vroeg wakker, maar met een reden. we hebben sinds 2 dagen een puppy erbij dus ja die moet dan wel even uit!! erg leuk en lief puppy:D:D
    her verder rust, wat pijnlijke borsten en gister wat rood/rozige afscheiding dus ongi zal wel wat eerder komen deze maand...ach ja dacht het aan het begin van de week eigenlijk wel al...leer mijn lichaam nu rustig aan wel kennen na bijna een jaar gestopt te zijn met de pil, dus dat is fijn...

wij gaan straks even naar mijn nichtje toe:D en cadeautjes kopen voor schoonmoeder...en natuurlijk heerlijk druk zijn met onze 2 honden:D:D

fijn weekend allemaal liefs

12. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ shawty ; hopen op succes!!!

@ ranniej ; spannend hoor, nog maar een paar daagjes!!

@ catharina ; t kan geen kwaad om op tijd te beginnen met foliumzuur..
    over die ovu testen, je kunt ze vrij goedkoop op internet bestellen.. dan heb je dipsticks.
    of het betrouwbaar is, geen idee.. ik gebruik ze pas net.

@ deb ; awwww wat leuk!!! ben gek op honden, en zeker als ze zo frummelig en schattig zijn! wat voor een ras?
    he balen dat je ongi (waarschijnlijk) gaat komen joh!

@ iedereen ; fijn weekend!!

13. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @deb27
    wat leuk dat jullie een puppy hebben!!!
    wat voor ras is het?? heb je foto hihihi

wij gaan dit weekend lekker in huis bezig en ik ga proberen nog wat schoolwerk te maken
    en misschien morgen naar me schoonzus, maar die voelt zich vandaag niet zo lekker dus denk dat, dat niet doorgaat

14. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    het is een kruising Australian Shepherd met Border collie....lekker bolletje wol....ik heb een foto in mijn album gezet.
    We hebben hem Bondi genoemd, vernoemd naar het beroemde Bondi Beach in Australie. Heb daar een jaar door gebracht en ook wel veel op Bondi beach geweest dus vond het wel leuk...en hij luistert er goed naar...gelukkig;)

fijn weekend allemaal

15. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    awww wat is ie ontzettend schattig!!!! zo lekker fluffy!
    leuke naam, bondi!

16. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    oooooh wat een lieverd!!!
    en leuke naam!!

17. Shawty85

Shawty85 Lid

5 jul 2011
    98
    0
    0
    @catharina wat kzh zei over die diptiks die je op internet kan kopen.. die gebruik ik zelf ook..dacht eerst dat ze niet egt betrouwbaar waren, maar heb nu tog positieve ovtesten gehad, dus ze werken wel! ;)

@deb wat een schatjeee!! Wij willen er ook graag eentje, zijn nog een btje aan het rondkijken.. :)

18. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Mijn ovutestje is vandaag eindelijk licht positief! Straks nog eens en dan hopelijk iets donkerder, maar we zijn dus goed op weg :)

Schattig hondje Deb! Cute!

19. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    dank jullie wel:D:D

20. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    vandaag een lekker lui dagje gehouden :)
    wel even de auto van binnen schoongemaakt en even gestofzuigen enz en verder lekker op de bank gehangen tv gekeken en beetje op mijn laptop lopen klieren
    voel me nu wel echt ongesteld incl vreetbuien :$
    echt erg heb trek in de gekste dingen hihihihi

Deel Deze Pagina