Wie gaat er nog meer voor een 1e beepje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Monique3, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monique3

Monique3 Lid

29 jun 2011
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Noa, duim, duim, duim!!!!

2. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    dat is helemaal spannend! en wat kan 1 dag dan zo ontzettend lang duren he! ;) succes!

3. L4dy

L4dy Actief lid

27 jun 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja erg spannend!! Heb al 7 dagen een positieve ovulatie test (ook erg vreemd) en symptonen van trekkerig gevoel in de onderbuik(laag) gepaard met steken en vannacht/begin van de ochtend wakker geworden van misselijkheid.
    Heb 8 juni mijn laatste menstratie gehad, 19 juni een zichtbare 2e streep (vond hem zelf nog niet zo duidelijk als de controlelijn) en 22 juni had ik opeens 1 malig rose afscheiding. en vanaf afgelopen vrijdag tot aan vandaag blijft mijn ovulatie test positief, dus wie weeet :)
    Mijn moeder was van mij ook binnen 1 maand zwanger en een vriendin van mij ook dus het gebeurd regelmatig!

4. L4dy

L4dy Actief lid

27 jun 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noa: ook een lichte lijn kan betekenen dat je zwanger bent!!
    Ik hoop het voor je meidd!!

5. Noa1988

Noa1988 Actief lid

24 jun 2011
    319
    1
    0
    Wat doen jullie eigenlijk voor werk..? En werken jullie fulltime..?
    Ik werk zelf in de gehandicaptenzorg. Kom net uit me slaapdienst. Ben 's midddags altijd vrij. En ik werk 24 uur. Dat is meer dan genoeg want heb soms erg zware diensten. Hoop dat ik ook als ik zwanger ben door kan blijven werken. Wordt wel moeilijk want er zitten een aantal agressieve clienten in het huis waar ik werk...

6. L4dy

L4dy Actief lid

27 jun 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Noa: Ik werk ook in de gehandicaptenzorg toevallig :)
    Ik heb een vast contract van 28 uur met onregelmatigheids diensten. Lichamelijk een zware groep, mocht ik zwanger worden dan vraag ik het me ook af of ik al die maanden ga vol houden. De doelgroep is laag niveau en hebben volledige zorg nodig.

7. Noa1988

Noa1988 Actief lid

24 jun 2011
    319
    1
    0

Ik heb ooit ergens gelezen dat je ovulatietest ook vaak positief is als je zwanger bent... Wanneer doe je een tweede zwangerschapstest..?

8. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    daar moet je wel mee oppassen inderdaad, als clienten onberekenbaar en agressief zijn! maar daar kan vast wel over mee gedacht worden, misschien kan je tijdelijk op een andere afdeling werken

Ikzelf werk momenteel niet, ik werkte ook in de gezondheidszorg psychiatrie/gehandicapten.. Het plan hier is dat ik tijdens zwangerschap en het eerste jaar na de zwangerschap niet werk (dat is gelukkig financieel mogenlijk) omdat ik dat lichamelijk niet allebei trek, maar toch ontzettend graag moeder wil worden. Ik wil wel in die periode een thuis studie gaan doen, en ik doe zowieso al jaren vrijwilligerswerk, en daar wil ik ook echt mee door gaan!

l4dy ; had er helemaal niet aan gedacht dat een ovulatie test ook zou kunnen zeggen of je zwanger bent.. werkt dat altijd?
    ik lees inderdaad van een hoop meiden die in 1 keer zwanger zijn, maar helaas ook teveel meiden die er heel lang mee bezig zijn en waarbij vanalles uit de kast getrokken word!
    Zou wel ontzettend leuk zijn voor je als het bij jou in de eerste ronde raak mag zijn! :)

9. L4dy

L4dy Actief lid

27 jun 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt dat heb ik ook gelezen, en mail nu met een meid van dit forum die 4 dagen ook een positieve ovulatie test had en ook zwanger was.Dus ff afwachten.
    Ik weet dus niet precies wanneer mijn eisprong is geweest, als ik uitga van een cyclus van 28 dagen dan zou ik dinsdag/woensdag mogen testen en anders volgende week vrijdag als ik uit ga van 30 dagen. Heb gister getest maar dat was nog veelste vroeg en gaf dus ook negatief aan. Ik wacht nog netjes een week :)

10. L4dy

L4dy Actief lid

27 jun 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kzh: Ja klopt er zijn idd genoeg meiden die er maaden/jaren over doen.
    Heb op internet gelezen op een dokters site dat Lh die een ovulatietest meet ook in het zwangerschaps hormoon zit en pas later de hcg meet dus het kan zijn dat mijn test de lh al meet van het zwangerschapshormoon. Mijn eisprong is allang geweest want zit bijna in de 4e week!! dus vind het ook erg spannend allemaal.
    Je hebt gelijk dat als het lukt om thuis te blijven financieel etc dat je dan lekker thuis blijft, als ik het niet trek op me werk dan ga ik er ook vroeg tijdig uit. Je moet toch aan je lichaam denken he

11. Dieke

Dieke Lid

19 mrt 2011
    11
    0
    1
    NULL
    NULL
    Gezellig, ik klets ook even mee! Ik en mijn vriend gaan volgende maand voor de 1e ronde! Wel al paar maanden gestopt met de pil!
    Ben 22jr en mijn vent 28. Leuk dat er veel jonge meiden zijn :)

12. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik verlies het continu, het wordt steeds dunner zeg maar. Toen ik 16 was, was dat best een schok, maar 11 jaar later heb ik dat geaccepteerd. Nu camoufleer ik het met middeltjes, uiteindelijk wordt het een haarwerk. So be it!

Met het stoppen/starten van de pil gooi ik mijn hele hormoonwerking in de war en dan valt het dus tijdelijk sneller uit. Ik ben vroeger al vaker gestopt en gestart (tussen relaties), en die periode van gewenning duurt steeds langer, vreemd genoeg.

Maakt ook allemaal niks uit :D

13. L4dy

L4dy Actief lid

27 jun 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Satire: Wat vervelend zeg voor je meid

14. L4dy

L4dy Actief lid

27 jun 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dieke gezellig !! en spannend je 1e ronde

15. Monique3

Monique3 Lid

29 jun 2011
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat spannend allemaal, hopen op veel roze deze ronde!!!

Ik zelf werk op dit moment op een call-center maar dat is niet echt mijn ding maar het is wel werk en dat is het belangrijkste op dit moment.
    Het liefste zou ik als interieurstylist aan de slag gaan maar dat is iets wat ik dan pas over een paar jaartjes zal doen denk ik.

16. L4dy

L4dy Actief lid

27 jun 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Werk is werk idd, en er komt vanzelf iets leuks op je pad!Intereurstylist lijkt mij ook een leuke baan.

17. Lilipower

Lilipower Niet meer actief

Kijk even niet en gelijk weer een hoop bijgekletst!

@Satire: wat vervelend van je haar, is vaak toch voor vrouwen erg belangrijk punt, gelukkig kunnen ze tegenwoordig zo veel! vond zo mooi bij de film "komt een vrouw bij de dokter" (geen vergelijkenis) maar dat je zo kan varieren in de lengte en kleur van je haar met haarwerk ! Vind het knap van je dat je het hebt geaccepteerd!

Ik weet niet precies wie het zei maar ovulatietesten geven idd wel eens aan dat je zwanger bent omdat dan LH in je lijf blijft maar het heet niet voor niets een ovutest en geen zwangerschapstest dus pas daar mee op!

Ik loop al de hele dag met een tampon op zak maarja nog steeds niet nodig dus we duimen!

Ik werk op de financiële afdeling van een kleine vastgoedontwikkelaar. ik studeer voor accountant maar vind in het bedrijfsleven een stuk leuker dan op suf accountantskantoor, werk nu 32 uur maar kan makkelijk terug naar 24 uur... zo lang ik kan, studeer ik door al heb ik niet altijd even veel zin, moet nog een jaartje en nu liggen de prioriteiten anders! we zien wel!!!

18. Monique3

Monique3 Lid

29 jun 2011
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    :( Ik had net mijn mannetje aan de lijn en hij is vannacht weer niet thuis :(
    Hij werkt als vrachtwagenchauffeur dus dat gebeurt helaas wel vaker. Hopen dat hij volgende week wel thuis is...

19. L4dy

L4dy Actief lid

27 jun 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja hoop ik ook voor je! in ieder geval voor de eisprong of tijdens de eisprong ;)

20. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah jammer, Monique. Kan me voorstellen dat dat erg frustrerend is.

Deel Deze Pagina