hahaha dat ken ik ja... ik merk het nu al opkomen, terwijl de ongi nog niet 100% heeft door gezet, zal morgen wel gebeuren... heb alleen een grote doos celebrations hier staan voor mijn schoonzus en zwager dus hoop dat ik er vanaf kan blijven
ik heb een hele lieve vriend die voor mij naar de winkel geweest is om ijsjes te halen hihihihihi zo lief!!!
hahaha lief ja...ik heb gelukkig nog wat ijsjes in de vriezer, en flensjes met slagroom, en pralines die bervoren zijn en echt heerlijk en in de kast ook nog eierkoeken en indische cake en oja ook nog popcorn, kom het weekend wel door hahahaha.... nou ja we weten in ieder geval waar we aan toe zijn nu...jammer dat we allebei niet positief hebben mogen testen...(en dat geldt natuurlijk voor alle meiden die ongi zijn geworden)
waar woon je?? ik kom naar je toe jij hebt wel hele lekkere dingen in huis misschien moet mijn vriend ook nog maar popcorn halen daar heb ik spontaan trek in
hahahaha ik woon in de buurt van emmen en jij? ik heb de meeste dingen eigenlijk wel standaard in huis...even tussendoor een eierkoek of plakje indische cake vind ik heerlijk... maar nu zou ik wel heel blij zijn met een stukje chocolade...
hihihihi ik ben net nog onder het mom van; ik heb maandverband nodig, naar de supermarkt geweest en heerlijke milka chocolade opgehaald hahahahahaha noordwolde is ruim 1 uur rijden hiervandaan.... net voor het eerst een stukje met de pup gewandeld aan de riem, ging super goed!! ik blij want donderdag wilde hij er nog helemaal niks van weten
hihihihih, dan kun je lekker chocolade snoepen !!! heel slim van je!! ooooh toch een uur wij zijn regelmatig in westerbork dat is ongeveer 3kwartier dus dat klopt ook wel eigenlijk ooooh wat goed van de pup!!! is toch wel handig dat hij aan de riem wilt lopen
@ miffy : herkenbaar! ik ben ook altijd van de chocola als ik ongi ben! @ deb ; ruilen va koelkast? haha.. ik heb komkommer, en witlof en tomaatjes! en een heeeerlijk kokosmonatoetje! wat goed dat ie zo goed aan de riem loopt!! is zo leuk om zo'n frummeltje te zien ontdekken en leren!
@kzh ik wil wel met je ruilen!! krijg jij 2 chocolade ijsjes voor je komkommer (die ik vergeten ben te halen) ik ben zelf niet van de chocolade maar meer van de hartige dingen, maar me vriend had het laatste ijsje gepakt en toen zei ik oooh lekker ijsje, dus toen heeft hij die opgehaald
@ miffy ; haha prima! ik ruil wel! nou, ik heb 21 jaar lang geen chocolade gelust.. en ineens, was ik verslaaaafd aan chocolade :s
popcorn is niet mijn ding.. krijg je van die vieze harde velletjes tussen je tanden en in je keel ik heb voor vanavond home made rozijnen cake, yummeh!
ik vind het altijd heerlijk!!! ondanks die dingetjes tussen je tanden vertel.... home made rozijnen cake??
ik een glaasje.... of 2,3 spätlese (zoete witte wijn) nu ik toch "ongesteld" ben mag dat en het is weekend dus moet toch een beetje genieten
We moeten idd een beetje genieten ook, ik en mijn man hebben samen net een hele fles leeg (hij iets meer dan mij natuurlijk )... Normaal drink ik geen of heel weinig alcohol maar vandaag had ik echt zin in een glaasje, word het straks weer des te gezelliger in bed hahaha...
ik was vandaag een beetje en dan is een wijntje wel erg lekker vind ik en dan kan ik ook wat lekkerder slapen ondanks de pijn ik ga nu dan ook naar bed toe truste!!!
@ miffy ; ja ik had nog cakemeel, maar hou niet van standaard, dus heb ik er een zak rozijnen in gekieperd.. jammer alleen dat ze allemaal naar de bodem zijn gezonken @ kimmytje ; ooooh dat is ook heeeerlijk! die cake rol dan.. ik ben niet zo van de alcohol.. reageer er de laatste tijd nogal heftig op.. word helemaal warm en rood enzo,. heel irritant!