Wie gaat er nog meer voor een 1e beepje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Monique3, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mimuutje

Mimuutje Actief lid

9 nov 2010
    437
    0
    16
    Roosendaal
    @kzh
    nee dat is waar idd, maar ik wil ook niet zo graag met een gat in mijn mond lopen(ook al is het bijna niet te zien), dus dan zou er een brug of implantaat in moeten en dat kost veel geld.. pff

@Miffy
    Zo zie je maar dat je gevoel je niet voor de gek houd. Maar wel fijn dat je nu een bevestiging gehad hebt.
    Hopelijk zit er de komende ronde ook weer iets en blijft het zitten!

2. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    # miffy ; je had ook zoveel kwaaltjes die overeen komen met een zwangerschap, ook al is het in zo'n vroeg stadium, tis toch balen!!! je weet in ieder wel geval dat je zwanger kan raken, nu hopen dat de volgende blijft plakken!!!

@ mimuutje ; welke kies is het dan? en inderdaad, brug of implantaat is duur :<

@ hier ; een kuur gekregen voor de blaasonsteking. 5 dagen en dan moet ik ervan af zijn..
    Ook even een testje gedaan, die is negatief.. maar dat had ik al verwacht.

3. Mimuutje

Mimuutje Actief lid

9 nov 2010
    437
    0
    16
    Roosendaal
    @kzh
    Het is de een na achterste kies, maar wel aan de onderkant. het zal niet zo snel opvallen denk ik maar misschien wel als ik echt uitbdundig moet lachen ;) haha

Hopelijk werkt je kuurtje gauw en ben je er gauw vanaf!

4. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    gewoon niet meer uitbundig lachen dus.. :p
    haha nee, volgens mij zou het jezelf meer opvallen dan dat een ander het opvalt..

Ik hoop t ook! t weekend ga ik met mijn ouders een weekendje weg, heb geen zin om dan elk half uur naar de wc te moeten!

5. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    het is ook best wel een opluchting eigenlijk
    ik weet dat het kan
    nu nog even blijven plakken :)
    maar dat komt vanzelf wel goed

6. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    mimuutje, dat is balen van je kies zeg!! :( Heb je er nu nog last van?

Miffy, jeetje meid, wel heftig! Wel fijn dat je idd weet dat het kan..nu nog plakken.

Kzh, hopelijk is de blaasontsteking gauw weg. Heb het vroeger ook vaak gehad, niet leuk! :(

hier, weinig nieuws..wachten op ei.. morgen even een testje doen om te zien of m'n test inderdaad nu netjes negatief is.

7. Catharina28

27 jul 2011
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Miffy Wat een rare gang van zaken dat ze niet precies wist van hoe en wat. Maar gelukkig is er voor jou nu wel duidelijkheid. HCG wel gedetecteerd in je bloed, je bent niet gek!
    Hier is eigenlijk niet zoveel nieuws te melden. Ik verwacht over 4 dagen ongesteld te worden, vanaf dan wil ik gaan beginnen met het slikken van foliumzuur/ proberen zwanger te worden vitaminen.
    Verder begin ik zelfs te denken om vanaf oktober te gaan proberen om zwanger te worden, het wordt steeds vroeger hahaha (vriend heb ik hier overigens nog niets over verteld).
    Mocht ik zo’n grote geluksvogel zijn dat het direct de eerste maand raak is, dan ben ik 1 maand zwanger op het moment dat ik op vakantie ga. Dat lijkt me wel te doen, toch?
    Ik ben vandaag natuurlijk weer aan het werk, maar denk dat ik vanmiddag lekker vroeg naar huis ga en van het weer ga genieten!!

8. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    ik werd wakker met een zwaar gevoel
    denk dat opeens het kwartje gevallen is wat er nou gebeurd is enz
    heb dus ook weinig motivatie om te werken
    maarja nu even lekker pauze en dan straks nog maar even aan de slag :)

9. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    catharina, het lijkt mij geen probleem om op vakantie te gaan als je 1maand zwanger bent. Mocht het raak zijn, hoop ik wel voor je dat je niet zo misselijk bent!

miffy, knuf voor jou!

het is hier heerlijk weer vandaag! Vandaag moet ik werk van morgen voor bereiden en wat kleine dingetjes doen. Vanavond lekker koken met m'n lief:)

10. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    het is echt mooi weer!!
    net 3kwartier in de zon koffie zitten drinken met de mensen waar ik moest schoonmaken
    en ik heb zowaar mijn tshirt op mijn arm staan hihihi

11. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    heerlijk!! ik wil ook! :D

12. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    ik moet straks bij iemand de ramen doen, ook lekker in het zonnetje
    ben om 3 uur/half 4 klaar
    en dan ga ik nog een keer van de zon genieten, door mijn eigen ramen ook nog maar even schoon te maken ;)
    en daarna zien we wel weer verder

13. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Ik wou dat ik wat in het zonnetje kon gaan zitten maar helaas, moet tot 17u werken. Dan ook samen met mijn man koken en mss een terrasje doen :)

14. Mimuutje

Mimuutje Actief lid

9 nov 2010
    437
    0
    16
    Roosendaal
    @isis
    Nee heb nu gelukkig nergens last meer van, hopelijk blijft dat nog lang zo anders moet ie eruit.:D

@Miffy
    Ook van mij een knuff!.. wel lekker dat je zo in het zonnetje aan het werk bent vandaag!

@kimmytje
    Balen dat je met dit weer moet werken he! Zou je eigenlijk verplicht vrij moeten krijgen, aangezien het hier in nederland niet vaak voorkomt dat het zo lekker is ;)

15. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    dames, weten jullie wat de gevoeligheid is van de kv2v5?

ik heb vanmiddag een test gedaan om te zien dat k nu echt negatief test (vrijdag was bloedwaarde 14 bij de gyn).
    En nu heb ik gewoon weer positief getest!! snap er niks van..:(

16. Mimuutje

Mimuutje Actief lid

9 nov 2010
    437
    0
    16
    Roosendaal
    Ik dacht dat het bij die testen vanaf 20 was, maar zeker weten doe ik het dus niet.
    Zou dus wel raar zijn als je vrijdag 14 had en het na vrijdag alleen maar minder zou moeten zijn geworden.

17. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Vind ik ook! Vrijaf vanaf 22 graden! :) (al is het bij mij wel in belgië te doen :) )

18. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    ja dat leek mij ook..niet dus..

19. Mimuutje

Mimuutje Actief lid

9 nov 2010
    437
    0
    16
    Roosendaal
    @kimmytje
    owja sorry jij zit in belgie was ik even vergeten haha, maar in belgie moet die regel dan ook komen ja ;)

@isis
    Idd erg raar, zo word je er ook niet veel wijzer van he. Had je verwacht niks meer te zien op je test en dan istie gewoon weer positief:(.. Wat ga je er mee doen denk je? nog een keertje bloed laten prikken?

20. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    ik wacht een aantal dagen met testen..is deze weer positief bel ik half augustus weer met de gyn..ga tussentijds nog op kamp namelijk

Deel Deze Pagina