@isis in de verpakking staat het ook niet wel weet ik dan de hcg in het urine hoger kan zijn dan in het bloed zeker na een miskraam doordat je lichaam het afbreekt en via de urine afscheid dat vertelde mijn ha namelijk
oh? dat wist ik niet! dat is vreemd.. dus als mijn bloedwaarde 14 zou zijn, dan zou het in de urine bijv. 25 kunnen zijn??
Ok dan dat wist ik ook niet nee. dan idd over een paar dagen nog eens testen en dan zou het wel minder moeten worden dus
Hoi meiden, Ik heb een vmk gehad en 4 weken later (volgende cyclus dus) dacht ik, hee ben weer zwanger maar nee dat was nog het HCG. Wat betreft de waardes, dat weet ik niet. Groetjes Jela
Hoi meiden, Wij gaan ook voor ons eerste kindje. Ik ben in april gestopt met de pil en heb tot nu toe hele nette cyclussen. Vorige maand alleen blaasontsteking met antibiotica gehad, dus die maand is er weinig gebeurd. Deze maand ben ik voor het eerst met ovu testen aan de slag gegaan en het blijkt nu dat mijn ei veel later is dan dat ik berekend heb op vele sites! Gister een knalpositieve test gehad en toen maar meteen geklust! vanavond nog een keertje....ben benieuwd!
Zo kom even 2 dagen niet kijken en heb gelijk een heleboel terug te lezen, gezellig @Miffy knuffel voor je meid is toch wel heftig om te horen dat er toch iets zat! @Mimuutje wat rot dat je zo'n slecht gebit hebt zeg, ik mag het afkloppen, heb nog maar 2 keer een gaatje gehad en verder niets. @Isis wat balen dat de testen nog steeds posi aan geven, je zou toch verwachten dat het er nu wel uit zou zijn! Hoop dat je snel weer kan beginnen meid! @Deb27 jammer dat je ongi bent geworden, succes met de volgende ronde! En wat een heerlijk hondje heb je! @Snukkie welkom! Nou dat was het zonnetje alweer, hier erg bewolkt en het heeft zelfs al even geregend. Hoe is het in België Kimmtje!? Ben de dagen aan het aftellen, morgen zou ik volgens een netjes cyclus mijn NOD hebben dus ben benieuwd! Heb me verder kunnen inhouden met testen. Hoop dat ik me kan inhouden tot zaterdagochtend want anders is het zo gehaast voor t werk etc... Hoop dat ik de aankomende dagen wat meer mee kan kletsen! X
Hey Ranniej! Hier is het ook aan het gieten, niet te doen! Weer om in je zetel te blijven hangen... Hoe voel je je? Heb je een gevoel zwanger te zijn? Spannend hoor! xoxox
Oooh balen, wat een flut zomer zeg! Ik weet niet of ik het gevoel heb, aan de ene kant denk ik dat er wel iets is maar aan de andere kant denk ik dat ik mezelf voor de gek hou. Heb ook niet echt ergens last van. Voel me buik wel elke dag en stoelgang is heel raar maar verder eigenlijk niets. Echt afwachten dus! X
Welkom Snukkie! Hopelijk word je snel zwanger! @Ranniej Ja dan heb je geluk met je tanden . Ik baal er soms wel echt erg van. Als het aan mij had gelegen waren al mijn tanden er nu uit en had ik implantaten, maar mijn tandarts wilde niet ( snap ik wel want dan verdient ie niet zoveel meer aan me) en zonder intentieverklaring moet ik echt alles zelf betalen. Je zit nu dus in de spannende dagen! Ik zal voor je duimen dat je ongi wegblijft en dat je zaterdag een mooie test in je handen mag hebben!
Ja dit is echt niks he gisteren 1 dag mooi weer en nu gelijk weer regen en regen, en het is nog benauwd ook bah
Idd! Ik voel me zo plakkerig! Pfff Ik zou toch graag nog een beetje zomer hebben hoor, zodat we met het weekend eens naar de zee kunnen ofzo... Schattig trouwens je profielfoto!
ja het weekend is elke keer bagger, kun je lekker binnen gaan zitten pff.. hopelijk is het dit weekend wel een beetje te doen.. Thnx wel lief he, was me puppy toen ie nog wat kleiner was haha
ja dat weet ik dus niet....slecht geslapen ook vannacht en vandaag eigenlijk nergens zin in....en snel geirriteerd.... hmmm dus nu nog een week in spanning zitten! ik voel nu sinds ik er meer mee bezig ben veel meer aan mijn lichaam dan normaal, en dan denk ik.....is het nu?...wat voel ik....pfff moet ik niet teveel gaan doen....
hm das minder, ik heb ook slecht geslapen maar ben niet chago gelukkig. hihi Nou hopelijk heb je vanaaf wel weer zin om te klussen! Je voelt nu je er mee bezig bent idd altijd echt vanalles in je lichaam waarschijnlijk veel dingen die er altijd al waren maar die nu pas opvallen. Of omdat je lichaam je gewoon voor de gek houd, dat is wel zuur. Ik probeer gewoon nergens op te letten en hou gewoon voor me dat ik dit weekend ongi word dan kan het in ieder geval niet zo tegenvallen als ik idd ongi word.