@ranniejj ik ben jaloers op je !!! ik wil ook wel zo een gebit volgens mij heb ik in elke kies wel een vullen en in 2 een wortelkanaalbehandeling, 1tje is er uit getroken nadat hij net als bij ..... (weet het ff niet meer) deels afgebroken was en niet meer te redden viel maar dat was gelukkig mijn achterste kies
haha, veel vakanties ofzo? nee ik ben er nog hoor!!! ik heb gister weer een ovutest gedaan en was voor de tweede dag op rij POSITIEF, dus weer aan de klus geweest gister!!! we klussen heel wat af de laatste tijd....hihi
Ik weet niet of er mensen weg zijn nu? waarschijnlijk druk aan het werk of zo Haha lekker door klussen dus, nou hopelijk is het niet voor niks!
Hee ik zie dat je uit roosendaal komt, dat is vlakbij, ik kom uit bergen op zoom ja iedereen zal wel aan het werk zijn idd.... nog een paar daagjes bij jou....wat denk je?
haha dat is vlakbij ja Het is alleen veelste lekker weer om te werken vandaag, ik mag zo ook weer, gelukkig maar voor 3 uurtjes Nou ik denk dat ik gewoon ongi ga worden, maar hoop stiekem toch van niet haha Ik kan zaterdag of dinsdag mijn nod hebben dus ik ga denk toch wel proberen te wachten met testen tot dinsdag. Heb ook maar 1 testje liggen dus ik wil hem niet onnodig verspillen hihi
ooooh dan ben je lekker vrij vanmiddag, heerlijk van de zon genieten! Nou ik ben gewoon aan het werk vandaag....hoop dat het dit weekend een beetje lekker wordt.... ja ik zou dan ook tot dinsdag wachten, maar ja....is wel lastig he!
goedemorgen dames, ik ben er ook nog! moet wel zo thuis aan het werk.. knap dat jullie kunnen/proberen te wachten tot nod.. dat wil ik deze maand ook eens proberen. Normaal temp ik, maar zaterdag ga ik een week op kamp en dan lig je ook als begeleiding samen gezellig op een zaal.. dus ik twijfel of ik door ga tempen. Denk dat ik dat maar niet doe.. En dan heeeeeeel hard hopen dat m'n ei pas komt als ik weer thuis ben
ik had gister en eergister pas een positieve ovutest dus ik kan er nog niet veel van zeggen. ik moet wel zeggen dat dit de eerste maand is dat we er zo "actief" mee bezig zijn. De eerste twee maanden nog ontpillen en gewoon op de gok bezig geweest. Vorige maand blaasontsteking gehad...dus ja door de medicatie toch niets geworden en deze maand voor het eerst met testen aan de gang gegaan en gericht bezig.....dus ben benieuwd....zou wel heel mooi zijn natuurlijk
goedemorgen dames!!! ik ben pas net wakker heb eindelijk eens even lekker uitgeslapen en daar was ik ook wel aan toe want was zooo verschrikkelijk moe pffff ik ga vandaag ook ovutesten halen omdat ik wil weten of mijn ei rond de geschatte datum komt en eigenlijk hoop dat het deze ronde gewoon raak is hihihi
hihi ja dat klopt snukkie, dus ik hoop dat de banner gelijk heeft goedemorgen miffy! lekker uitgeslapen?
@isis hoop t ook voor je dat je optijd trug bent voor je ei @ow heb je je ei dus net pas gehad? langere cyclus deze maand dan? of heb je een korte lf?.. @miffy fijn dat je zo hebt kunne uitslapen! ik ben er ook wel weer een keer aan toe haha pff net lekker op t werk in de zon gezeten en nu heb ik dus totaal geen zin om te beginne haha.. mja tis maar paar uurtjes ff doorzetten dus :d
nee dit hoeft niet te kort te zijn..volgens mij spreken ze bij een lf van 9 dagen over een te korte lf mijn lf is volgens mij ook 11 en ben gewoon zwanger geworden