Heb twee drukke dagen gehad, mocht even proef moederen bij de kids van een vriendin (15 mnd en 4 jaar).. was gisteravond blij dat ik rustig op de bank zat verder nog steeds geen ongi, nu op dag 41.. voel nog geen ongi aankomen. (en ben niet zwanger) had eigenlijk gehoopt op een normale cyclus deze keer! (vorge was 58 dagen)
@snukkie nee dat hoeft zeker geen probleem te zijn hoor vroeg het me gewoon af vanwege je banner/cyclus. @kzh ja is best vermoeiend he! haha Balen dat je nog niet ongi bent en ook niet zwanger. Hopelijk komt het nu gauw doorzetten. Dat wachten is niks he
zooooo vervelend dat ik zo een lange cycles heb kan niet wachten tot mijn ei en daarna weer niet tot mijn nod
ik heb maandag mijn NOD.. heb het idee misselijk tezijn.. met kokhalsneigingen.. pijnlijke tits en opgeblazen buik.. Ik verlies overigens melk achtigspul.. vloeibaarder dan normaal en witter... vind het enorm spannend heb er een goed gevoel bij namelijkj... maja, had ik laatste maanmd ook haha, maar goed.. we wachte aaaaf! al kan ik bijna niet meer wachten,... spannend..
Ja miffy, al dat wachten is zo verschrikkelijk!! @bjanc idd spannend!! ook omdat je al zoveel voelt. Ik ben ook wel benieuwd wanneer je gaat testen
Hoooi meiden, Gisteravond ongi geworden, wist niet dat je zo erg ongesteld kon zijn zeg, poeeeeh! Wel wat teleurgesteld maar weet nu dat me cyclus weer mooi 28 is en daar ben ik blij mee! Op naar de volgende ronde! @Bjanc, spannend hoor! Wil idd ook wel weten wanneer je gaat testen
ahh ranniej das jammer!.. maar wel fijn dat je zon nette cyclus hebt! hopelijk blijft dat zo. Op naar een nieuwe ronde
@ranniej jammer dat je ongesteld bent geworden, ik ben nu nog jaloerser op je mooie cycles, die wil ik ook wel inplaats van 34 dagen
Hopen dat die ook zo blijft! Ben alleen aan het twijfelen of dat ik vanaf gisteravond weer moet gaan tellen of vanaf vandaag want werd rond een uurtje of half 10 ongie.. Ik doe maar vanaf gister dan is het weer 1 dagje korter! Miffy hoop dat jouw cyclus wat korter word want ik zou echt gek worden als mijne 34 dagen zou duren.. Stom eigenlijk he dat die paar dagen zoveeeeel verschil maken in dit proces! Sowieso heb ik geen geduld, altijd als ik iets wil dan wil ik het ook meteen.. Als ik 's avonds besluit dat ik iets ga kopen dan doe ik het gelijk die dag erna maar het liefst dezelfde avond nog maar nog liever al die dag ervoor.. Jammer dat het hiermee niet zo werkt want zit mezelf alleen maar gek te maken en op te vreten :s X
moeilijke vraag dames wanneer ik ga testen.. vorige keer was ik op dedag af ongesteld, mooie 28daagse cyclus.. denk maandag of dinsdag.. misschien zelfs woensdag...
@bjanc Ja is wel het beste dan om te wachten tot na je nod. Ben wel erg benieuwd! en ik zal voor je duimen @ranniej Dat is bij mij ook wel zo als ik iets graag wil dan is wachten zo moeilijk! Mijn cyclus is ook altijd rond de 34 geweest. Hopelijk word het toch nog wat korter het zijn toch weer 6 dagen langer en je hebt nog minder kansen in een jaar ook! haha
@ranniej dat gevoel ken ik helemaal!!! ik was liever gister als morgen al zwanger maja moet toch een klein beetje geduld proberen te houden denk namelijk niet dat mijn cycles korter word, volgens mijn moeder was ik het vroeger ook ongeveer om de 5 weken
Nou meiden voor mij is het alweer over deze ronde . Had al paar dagen af en toe last van lichte ongipijn maar ook beetje van me darmen. Had goede hoop dat het wat anders betekende maar net ontdekte ik dus wat oud bloed. heb ook een zeurderig gevoel nu dus het zal vannacht wel doorzetten helaas. Heb nu wel een cyclus van maar 29 dagen en een lf van 12.
balen mimuutje! wel een mooie cyclus van 29 dagen.. heb je ook al krampen? oud bloed kan ook nog wat anders betekenen he.. ranniej, het niet kunnen wachten is zoo herkenbaar! Ik kan momenteel niet eens andere vrouwen aanzien.. dan denk ik weer, als het niet mis was gegaan was ik nu bijna 21 weken.. niet eerlijk ik weet het..mja wachten op iets wat je graag wil duurt altijd lang!
Nog niet echt de krampen die ik normaal heb. gewoon beetje zeurderig gevoel, maar heb ook beetje last van me darmen dus ik kan het nu niet goed onderscheiden eigenlijk. maar meestal zat het bij mij in de nacht door dus ik zal het morgen ochtend wel zien en voelen. Wel mooi idd dat me cyclus nu wat korter is dan. Lijkt me ook wel moeilijk om zwangere vrouwen te zien dan als je dat heb meegemaakt!
Nou ik ben benieuwd of het idd ongie is of wat anders....! Een van de kwaaltjes is toch ook rommelende darmen?