Wie gaat er nog meer voor een 1e beepje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Monique3, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L4dy

L4dy Actief lid

27 jun 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd, ik ga ook uit van de zw.test en niet van een ovulatie test maar blijf het wel vreemd vinden aangezien ik symptonen heb.
    Las op een dokters site dat lh ook waar wordt genomen in het zwangerschaps hormoon en je hcg pas later kan worden gemeten.Maar ik kann iks anders doen dan wachten :)
    En ook spannend voor jou!! hopelijk blijft je ongi weg

2. Monique3

Monique3 Lid

29 jun 2011
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je weet het natuurlijk wel van te voren dat je niet altijd samen bent maar leuk is anders.
    Gelukkig mist hij mij ook...
    En de momenten die je doordeweeks wel samen bent daar geniet je dan weer extra van, dat zijn echt cadeautjes!

3. L4dy

L4dy Actief lid

27 jun 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snap je, hoevaak is hij weg dan??

4. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @ satire
    wat knap dat je er zo positief mee omgaat!

ik ben trouwens op dit moment nog student
    ik doe mbo2 helpende zorg en welzijn
    heb eigenlijk alles afgerond kom alleen stage uren te kort waardoor ik na de zomervakantie nog even door moet
    daarna mag ik op mijn stage plek aan het werk

5. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @noa
    ze zeggen: streep = streep
    ik duim voor je!!

6. Monique3

Monique3 Lid

29 jun 2011
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    @L4dy, we gaan er altijd gewoon vanuit dat hij doordeweeks van huis is maar dat is lang niet altijd zo hoor. Maar als je daar wel vanuit gaat en hij is wel thuis dan is dat echt een cadeautje...
    Maar met een beetje geluk is hij morgen lekker op tijd thuis...

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @monique
    kan me wel voorstellen dat het met ovuleren enz nu wat lastiger is
    maar ik vond het altijd wel fijn toen mijn vriend door de weeks niet thuis was
    we werkten dan allebij doordeweeks, en in het weekend konden we van elkaar genieten :)
    ben helemaal onwennig sinds hij ziek thuis zit en dus elke dag thuis is

8. Delta

Delta Niet meer actief

zo ik ben dr weer :) net klaar met werken.

Spannend Noa1988 ! ik hoop voor je dat je nog zwanger bent, maar een steeds lichter wordend streepje is meestal geen goed teken, heb je nog een test gedaan?

En wat zijn de plannen vandaag dames?

groetjes!

9. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    ik ga nu naar mijn stage ......
    dus ik lees het vanavond wel weer bij :)

10. Delta

Delta Niet meer actief

veel plezier op je stage!

11. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    #111 Brondy, 30 jun 2011
    Laatst bewerkt: 30 jun 2011
    Hoi hoi

Wij gaan binnenkort bezig voor ons 1e kindje. Ben 16 juni gestopt met de pil, zoals gewoonlijk 2 dagen later ongi.

Ik ben 26 en mijn man 27, zijn pas getrouwd (16-06-2011).

Wij wachten met het echte werk tot na mijn 1e echte menstruatie. Wanner zouden wij het de rest vertellen? Persoonlijk pas na de 1e echo, maar mijn vriend denkt dat eerder beter is, mocht er iets misgaan dan kun je er die mensen over praten. Al zie ik het niet zitten om dat met mijn schoonmoeder te doen.

Bij ons kwam het doordat ik altijd al kids wilde, maar mijn man wilde eerst trouwen, dat hebben we toen maar gepland. Ik mocht ook echt niet voor die tijd stoppen met de pil, al was dit ook wel handig ivm plannen van de menstruatie. Nu wil hij gelukkig ook wel een kleine, maar liefst nog even uitstellen. Tja hoe haal je hem dan over??

Hoe voelden jullie je trouwens na het stoppen met de pil??
    Ben nu beetje misselijk en heb sinds gister al krampen in mijn onderbuik :(

12. lovemybaby

lovemybaby Nieuw lid

30 jun 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haihai

wij gaan ook voor ons 1e kindje! deze maand slik ik de laatste pilstrip! reuze spannend!! we hopen in december zwanger te zijn....zou het zo leuk vinden om het mijn ouders met kerst of oud en nieuw te vertellen....

groetjes

13. Shalmin

Shalmin Nieuw lid

30 jun 2011
    3
    0
    0
    Hoi hoi,

Wij gaan ook voor ons 1e beepje :D

Sinds april gestopt met de pil! Meteen mijn menstruatie gehad.
    4 juni volgde een heftige "natuurlijke".

Ik ben 25, en mijn vriend is 28.

Enkel een vriendin van me is op de hoogte.
    Verder denk ik wel vermoedens om ons heen, maar zeggen lekker niets haha.

Groetjes

14. Noa1988

Noa1988 Actief lid

24 jun 2011
    319
    1
    0
    Pff... Ik was zaterdag ongesteld geworden en heb dinsdag een licht positieve test gehad. Ongesteldheid (of wat het dat ook was) was gisteravond opgehouden. Ga ik net naar de wc en komt er opeens weer bloed. Ook zelfde pijn in me buik als bij ongesteldheid. Dit had ik zaterdag niet... Toch doe ik morgenochtend nog een tweede test, maar ben bang dat het toch niet goed zit. Bah...
    Moest het even kwijt hoor...

15. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @brondy ; nog gefeliciteerd met je huwelijk!
    dat vind ik ook belangrijk, dat er iemand op de hoogte is zodat je daar terecht kan mocht het mis gaan!
    ik heb niet echt veel gemerkt toen ik met de pil gestopt ben.. mn huid is wat vetter, maar weet niet of dat daaraan kan liggen..

@ shalmin, lovemybaby ; succes! :)

16. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hi!

Ook wij gaan voor de eerste. Ik ben 26 en mijn vriend 32.
    Ik ben middenin mijn strip gestopt op 3 Juni en paar dagen later, 8 Juni ongesteld geworden. Ben gelijk gaan ovutesten en had na een paar dagen een prachtige test! Hier hebben we toen dankbaar gebruik van gemaakt.
    Ik heb nu wel flinke buikpijn! Geen idee wat ik er van moet denken.....
    @Noa, wat raar. Van jouw cyclus snap ik niets! Zou het ook geen innesteling kunnen zijn....?

Ik zie hier trouwens aardig wat bekenden uit het andere topic: pilstoppers in Juni ;)

17. L4dy

L4dy Actief lid

27 jun 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo daar ben ik weer en alles weer bijgelezen.
    Vanmiddag ff geshopt, even wat anders aan me hoofd dan de testen etc haha :)

@Monique: fijn dat hij morgen waarschijnlijk weer thuis komt daar kun je dan ook wel naar uitkijken he

18. L4dy

L4dy Actief lid

27 jun 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Noa: Balen !!!! hopelijk zet de bloeding niet door, ben benieuwd als je weer gaat testen wat de test dan aangeeft.

19. Ranniej20

Ranniej20 Actief lid

27 dec 2008
    267
    0
    0
    Zoooo welkom alle nieuwe meiden.. Even een dagje gewerkt en kan gelijk 6 pagina's terug lezen haha!

Ik werk in de kinderopvang op een peutergroep van 3 tot 4 jaar, erg leuk! Ook ben ik coördinator van het pand. Werk 36 per week en hoop dit zo lang mogelijk vol te kunnen houden als ik eenmaal zwanger ben. Misschien als er een kleintje is naar de 27 uur maar dat zien we dan wel.

@Noa spannend hoor! Ben benieuwd!

@Mammadoe wat goed dat je zo snel ongesteld bent geworden. Volgende week ga ik ook midden in de strip stoppen dus hoop dat het dan ook zo goed gaat!

Oh meiden vindt het zo leuk om hier te lezen, echt gezellig :)

20. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Ranniej, ja fijn is dat idd. En mijn eitje kwam 2 dagen later dan bij een normale cyclus van 28 dagen, dus hopelijk word ik op CD 30 dan ongesteld :)

Deel Deze Pagina