Wie gaat er nog meer voor een 1e beepje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Monique3, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ranniej20

Ranniej20 Actief lid

27 dec 2008
    267
    0
    0
    Dat zou leuk zijn, lekker baby's knuffelen en jezelf nog gekker maken ;)

Op mijn werk vandaag even 10 minuten op de babygroep geweest om even lekker te knuffelen, kon het niet laten, al die kleine frummeltjes!

Ik wil ooooooook..!

2. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ik mag naast mijn schoonzus nog 2x op kraambezoek :D
    ja dan kan ik mezelf inderdaad nog gekker maken
    ik wil ook!!!!!!
    maar ik mag binnenkort een weekje oefenen :D
    dan ga ik op de kleine van een vriendin van mij passen omdat hun dan in huis gaan klussen

3. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Jij moet op hun kind passen terwij zij aan het klussen zijn? :$:p

Hier een lekker namiddagje geslapen en toen mijn man thuiskwam zijn we pizza gaan afhalen. Ik ging normaal koken maar had daar echt geen zin in... Voel me ietsje beter maar nog niet 100%

4. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    ja zoals de planning nu staat gaan ze klussen in huis.... niet "klussen" hihihihihi

fijn dat je je iets beter voelt, misschien was je wel gewoon moe

5. Kimmytje

:)

Ik ben nog moe, kruip sewwes weer lekker mijn bedje in met mijn man, gezellig :)

6. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    groot gelijk heb !!!
    lekker uitrusten!!!
    niet te veel "klussen" he :p

7. Mimuutje

Mimuutje Actief lid

9 nov 2010
    437
    0
    16
    Roosendaal
    Weltrusten kimmytje en hopelijk ben je snel weer opgeknapt!

8. Kimmytje

Thx meiden :)

Klussen zal er niet direct inzitten, voel me echt veel te slap. Morgenvroeg mss :)

Slaaplekker meiden!

xoxox

9. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    weltrusten kimmy!

10. Kimmytje

Night night Isis, jij veel plezier op kamp :)

11. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    hier helaas weer ongi. zie je maar weer hoe je lijf je voor de gek houdt.. is wel raar gegaan, opeens elderrood bloed, geen aankondiging, morgen maar even afwachten wast het hiero dan is.. daarbij ook nog eens 3 dagen te vroeg..

12. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    hey meiden,

weer een aantal ongi zie ik, jammer joh! alvast veel succes voor de volgende ronde.

Hier slecht nieuws, er is een grote kans dat ik de ziekte van lyme heb in een vergevordert stadium. Ik heb volgende week een aantal afspraken om te kijken hoe en waar het uitgezocht kan worden ( is niet een standaard onderzoeken, is vrij complex)
    Maar, lyme is een infectie ziekte en is schadelijk voor de vrucht..
    dus, mist de dok. mij dinsdag kan vertellen dat het absoluut niet mogenlijk is (wat waarschijnlijk niet zal gebeuren), zal ik voorlopig niet zwanger mogen worden ( t komende jaar ofzo)
    Daarbij is het een hele enge ziekte, en is de manier van behandelen en de mate van genezig nog redelijk onduidelijk.

Mijn koppie draait overuren, ben zo ontzettend bang dat alles weer gaat instorten! :<

13. Mimuutje

Mimuutje Actief lid

9 nov 2010
    437
    0
    16
    Roosendaal
    ahh meis toch, wat vreselijk! :( Ik hoop dat het toch gewoon iets anders blijkt te zijn en dat dat goed op te lossen is! ik wens je in ieder geval heeel veel sterkte voor de komende tijd! *knuf*

@bjanc
    Balen dat je ongi geworden bent!
    Bij mij is het vannacht toch doorgezet ook 3 dagen eerder.
    Hopelijk hebben we in de nieuwe ronde meer geluk!

14. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    dankjewel! ik vertrek straks, dus kom alvast even afscheid nemen van jullie voor een weekje! zal waarschijnlijk niet veel tijd hebben om te lezen!

kzh, nee wat verschrikkelijk! :( hebben ze enig idee hoe lang je dit al hebt? meis heel veel sterkte en ik hoop dat het iets anders is of dat ze het goed kunnen behandelen..dikke knuf!!!

bjanc, balen dat je ongi bent geworden!

15. Mimuutje

Mimuutje Actief lid

9 nov 2010
    437
    0
    16
    Roosendaal
    veel plezier isis! :D

16. Monique3

Monique3 Lid

29 jun 2011
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Isis, veel plezier!!

@KZH, meis, wat erg! Ik hoop echt voor je dat het iets anders is... Heel veel sterkte, dikke knuf..

17. Ranniej20

Ranniej20 Actief lid

27 dec 2008
    267
    0
    0
    KZH wat erg meid! Hoop voor je dat het wat anders is! Hoe ben je er achter gekomen dat je dit misschien hebt en hoe kan je dit krijgen...? Jeetje, ben er stil van! *knufffffffie*

Bjanc jammer dat je ongie bent geworden, wel een korte cyclus dan zeg 25! Hopen dat het volgende ronde raak is meid!

Isis veel plezier op kamp, hoop dat het wat mooier weer voor je word!

Kimmytje voel je je al wat beter!?

Ongie is hier gelukkig al wat minder geworden. Was gisteravond zwaar chaggie maar dat mocht gewoon even van mezelf haha..
    Zag net of facebook dat m'n papa lekker appeltaart heeft gebakken dus ik nodig mezelf denk ik maar even uit om een stukje te gaan proeven :)

18. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Thanx meiden!
    komt vast allemaal goed!

@kzh, dat zou enorm lastig zijn inderdaad de ziekte van lyme! Verklaard wel moeheid enz.. Succes!! **knuffel**

19. mrdam

mrdam Actief lid

16 mei 2011
    141
    0
    0
    he meiden
    een vraagje van mij
    kben 11juli voor het eerst ongi geworden na lange tijd ,na 12 13dagen ovulatietesten gedaan streepjes waren bijna even donker als controlestreep dus goed geklust.
    vandaag eigenlijk zomaar een ovulatietest gedaan en deze was erg donker bijna net zo als de controlestreep hoe kan dit??
    kben niet zwanger ook getest kzou als ik uitga van een cyclus van 30dagen volgende week weer ongi moeten worden,maar omdat ik 11jaar de pil heb geslikt en daarvoor onregelmatig was weet ik dat dus niet.
    maar hoe zou het komen dat ik nu zon dikke streep op de ovulatietest heb?? iemand een idee

20. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    bedankt voor de lieve berichtjes allemaal!
    Ik denk dat als ik het heb, het ongeveer 2 tot 3 jaar geleden is dat ik geinfecteerd ben.
    Ik heb toen een hele vreemde plek op mijn huid gehad waar de huisarts ook geen duidelijke reden voor kon geven, en zo'n plek komt ook voor in het 2e stadium van lyme.
    Lyme krijg je door een besmette tekenbeet, en schijnbaar merken mensen vaak niet eens dat ze gebeten zijn..
    ik kamp al heel lang met allerlei klachten waarvoor ik om de haverklap naar de HA of het ziekenhuis moet, maar vaak is er niets gevonden.
    Omdat ik dus niet verder kwam ben ik naar een homeopatisch "arts" geweest en heb ik al mijn klachten opgeschreven. Ze had toen een richtlijn met waar ze op zou moeten zoeken.
    In mijn bloed vond ze hetgeen wat voorkomt bij lyme.. maandag is er nog een onderzoek bij haar en dat zou volgens haar uitsluitsel moeten geven.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik wat sceptisch was toen ik bij haar weg ging, maar toen ik de symptomen lijst doorlas kon ik zo goed als alles aankruisen!
    ik baal er echt enorm van! want ook al heb ik het niet, ik moet toch wachten tot dat ik die zekerheid heb voordat ik zwanger mag raken.
    En van wat ik gelezen heb is het officieel aantonen dat het lyme is geen makkelijk proces..

Deel Deze Pagina