@kzh wat vervelend zeg!!! mijn zus heeft ook de ziekte van lyme gehad en heeft hier super veel last van gehad voor dat ze bij de diagnose kwamen was ze ook al een half jaar besmet zeg maar heel veel sterkte!!!! hoop dat het allemaal een beetje meevalt voor je
Behandeling ziekte van Lyme Als de beet binnen 3 tot 4 maanden met antibiotica behandeld wordt, is de ziekte meestal goed te genezen. Ontstane schade aan de gewrichten en het zenuwstelsel herstelt niet altijd volledig. Ook in een later statium zal de arts met antibiotica behandelen. Volledig herstel is in dit statium soms niet meer moglijk. Er is geen vaccin beschikbaar tegen de ziekte van Lyme. buiten alle klachten om had mijn zus hele pijnlijke benen en krachtverlies, die heeft een tijd op krukken gelopen omdat ze er zoveel last van had ze heeft er weinig last meer van, maar bij te veel inspanning heeft ze wel sneller last van der benen dan een normaal iemand
Ik zou minimaal 2 jaar besmet zijn, mijn moeder denkt zelfs langer dan 3 jaar.. AB zal dan helpen tegen de infectie, maar niet tegen de schade die al gedaan is. heeft jouw zus alleen AB gehad miffy?
Hallo Dames! Wij gaan ook voor ons eerste wondertje! In september 2009 mijn laatste pil geslikt! Liefs!
Hoi allemaal! Ook ik zal mij even voorstellen; ik ben Imke (Imke22) en ben 22 jaar. Ik ben in September 2009 gestopt met de pil, omdat mijn vriend en ik al wisten dat een een spontane zwangerschap er voor ons niet in zit helaas. Mijn vriend zijn sperma is van slechte kwaliteit (te weinig per ml. en niet krachtig genoeg). Hij is in Mei 2008 geopereerd aan een spatader in zijn re- bal. Dit heeft wel voor wat verbetering gezorgd, maar nog lang niet genoeg. Ik loop vanaf Mei 2011 bij de gynaecoloog en heb ook verschillende onderzoeken gehad. Er is bij mij bloedgeprikt en hier is uitgekomen dat mijn nuchtere bloedsuiker 16.0 is.. Veelste hoog dus! De gyn. gaf aan dat ik insuline resistent ben. Verder was bij het inwendig onderzoek mijn slijm goed, dit was ''nummer'' 11? Vergeten te vragen wat dit precies in houdt? Ook zei hij dat mijn eierstokken te dicht aan mijn baarmoeder stonden? En dat dit gezien de situatie van mijn vriend wel belemmerend kan zijn. En ik heb een HSG onderzoek gehad en mijn eileiders zijn schoon!! Gelukkig.. Nu zijn we vorige week heen geweest voor een samenlevingstest en moet ik in mijn volgende cyclus weer bellen om een afspraak te maken voor de uitslag. Mocht deze negatief zijn (dan zijn er dus geen levende zaadcellen in mijn baarmoederhals gevonden) gaan we door voor IUI. Nou, dit was het wel zo'n beetje! Ik kijk uit om jullie ervaringen te lezen! Liefs.
@kzh moet ik even navragen, volgens mij wel @imke wat een verhaal zeg hoop dat de uitslag goed is van te test
@ Miffy; Ja, haha! We mogen as. dinsdag heen de uitslag van onze samenlevingstest! Ik had mijn verhaal van net even gekopieerd & geplakt zeg maar van een ander forum.
@ Kzh, wat een verhaal meid! Ik wens je veel beterschap hoor! @ Imke, welkom! En hopelijk ook voor jullie snel een wondertje! xoxox
Hoi, @kzh, heel veel beterschsp!! @Imke, welkom! Ik heb de laatste weken erg veel last van pukkels op mijn kin, ik lees dat dit met hormonale huishouding te maken heeft. Ik ben al vanaf sep-10 gestopt met de pil, maar nog niet eerder zo erg gehad. Ik vraag me eigenlijk af of je kunt merken wanneer je eisprong is. Ik heb vanavond wel een gevoel dat een beetje voelt alsof ik ongi moet worden, maar ja, zoals ik al eerder zei ik let overal op... Weltrusten allemaal!
Hey lieve meiden, ben alweer een tijdje niet meer online geweest. Heb expres een btje afstand genomen, want was er veel te veel mee bezig..mrja merkte dat ik zonder dit forum ook nog steeds veel mee bezig was, dus ik dacht ik ga gwn weer lekker online, want miste het wel! En was erg benieuwd weer naar jullie verhalen.. Zo te zien nog niemand op roze helaas.. Hier nog even een paar dagen geduld.. Heb wel erg veel last van buikpijn gehad, maar verder dan dat en gevoelige tepels niet egt het gevoel dat ik ongesteld moet worden of zwanger ben.. Dus we wachten nog even af.. Ondertussen wel tante geworden Mn zus is 2 augustus mama geworden van een mooie zoon.. Ze heeft het wel behoorlijk zwaar gehad.. 14 uur weeen en ondertussen met de ambulance naar het ziekenhuis, omdat het kindje omgedraaid lag..dus uiteindelijk geboren met een keizensnee.. Nu gaat gelukkig alles goed en ze zijn weer fijn thuis! Voor de nieuwkomers: welkom en veel klusplezier! @kzh wat een verhaal! Verschrikkelijk voor jullie zeg! Heel erg veel sterkte!
Dank je wel Bjanc! ben ook erg blij om weer terug te zijn!Heb jullie verhalen wel gemist! met mn zus gaat nu alles wel goed opzich.. ze is natuurlijk nog herstellende van de keizersnee, dus is erg moe en meot veel rusten. Maar ondanks dat gaat het prima, ook met de kleine gelukkig!
@shawty, ik snap het helemaal hoor...dat heb ik ook steeds, maar zonder het forum ben je er ook mee bezig en hier kun je tenminste je verhaal kwijt en vragen stellen en is men er voor elkaar....maar dat van het afstand nemen is heel begrijpelijk...ik doe dat elke maand tot ik bijna mijn nod heb en dan ben ik er weer wat meer... @ kzh...pfff jeetje zeg dikke knuf
@Imke22 Welkom!! @Miffy Ik heb afgelopen maand ook een cyclus van 34 dagen gehad, verschrikkelijk! Voorheen duurde het met regelmaat nog langer. De laatste maanden ging het juist iets beter, maar toch afgelopen maand weer een lange. Ik hoop voor je dat het snel komt en voortaan korter wordt!! @Bjanc balen dat je toch ongi bent geworden (haha, beetje late reactie, waarschijnlijk zit het er al bijna weer op J ) @kzh Wat een verschrikkelijk bericht. Heb je ook echt al van de artsen te horen gekregen wat de consequenties zijn voor wat betreft kinderen krijgen etc? Heel veel sterkte meid. @Kimmytje Vervelend dat je je niet lekker voelt. Misschien ben je wel .. zwanger .? J J J Zelf ben ik bijna een week niet online geweest, ik ben namelijk onverwacht en spontaan een weekje er tussenuit geweest. Het weer kon beter, maar heb het wel erg leuk gehad. We zijn in Nederland gebleven. Verder ben ik vanmorgen ongesteld geworden. Ik zat er al een tijdje op te wachten en ik werd telkens maar niet ongesteld! Voelde al wel een aantal dagen ongesteldheidsbuikpijn en gisterochtend had ik ook al licht bloedverlies, maar de rest van de dag dus niets meer. Vanmorgen dus wel. Hierna nog 1 keer ongesteld worden en dan beginnen we zonder condoom en gaan we proberen om voor een eerste beepje te gaan J KAN NIET WACHTEN!! Veel succes allemaal deze week en laten we hopen dat er iemand zwanger blijkt te zijn!
Hey Catharina, welcome back! Fijn te horen dat je van ja vakantie genoten hebt, kan altijd deugd doen hé Ik hoop het! Als ik ging tellen ben ik ziek geweest rond de (eventuele) innesteling. We zullen zien, nog een weekje geduld Voor jou/jullie word het ook spannend! Liefs
@ catharina ; lekker, even er tussen uit! Leuk dat jullie al gaan beginnen! want je zou eigenlijk wachten toch? Succes!! en.. lyme is een bacteriele infectie, en dus overdraagbaar op de vrucht. Daarbij is de behandeling een antibiothica kuur en dat is ook niet gezond voor de vrucht. Het zou dus echt niet slim zijn om zwanger te raken voordat de infectie bestreden is.