Wie gaat er nog meer voor een 1e beepje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Monique3, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Ahh nee kzh, wat vervelend!!:( Knuf!!

2. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Ik hoop het ook! Zou superdefantastisch zijn! :)

3. Kimmytje

Kzh, wat jammer! :( Enig idee hoeveel tijd erover zal gaan voor je weer aan je kinderwens kan beginnen? Hopelijk snel hoor meid!
    Knuffies
    xox

4. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Als ik het via de homeopatische kant ga doen zal het een jaar zijn.. maar ik wil ook even kijken hoe het zit met de reguliere zorg.
    Vind een jaar wel lang, zijn er zo klaar voor om een kindje te krijgen!

5. Shawty85

Shawty85 Lid

5 jul 2011
    98
    0
    0
    Wat een tegenvaller kzh!:( Zou idd even kijken wat de beste optie is.. ik ben zelf altijd meer van de homeopatische kant, mrja reguliere zorg kan soms wel weer sneller werken..
    Hoop dat je snel mag genezen en verder kan met jullie kinder wens meis! Dikke knuf

6. Shawty85

Shawty85 Lid

5 jul 2011
    98
    0
    0
    Hier is het weer spannend hoor meiden! Kan bijna testen.. weet niet zo goed wat ik kan verwachten, want de meeste klachten die ik heb kunnen ook van ongi worden zijn.. Heb nu wel al 2 weken last van mn buik..steeds dat het niet lekker zit en pijntjes.. opgeblazen heb ik bijna dagelijks al door problemen met mn maag en darmen, zo ook misselijkheid, dus dat is moeilijk te zeggen omdat ik dat al zo vaak heb :(
    Heb wel iets anders raars.. heeft er niets mee te maken denk ik, maar wel vervelend! Heb sinds 2 weken overal in mn lichaam hele erge spierpijn.. heb niet gesport of zware dingen gedaan.. begrijp er helemaal niets van..ben ook zo ontzettend moe en kan soms niet lang in 1 houding blijven zitten..ook heb ik daarbij rare spiertrekkingtjes waar ik vaak gwn niet eens van kan slapen..!begrijp er helemaal niets van..Nu dus maar even afspraak bij de dokter gemaakt voor morgen, want wordt nu wel erg lang. Ze zullen het vast weer op een griepje steken denk ik, maar heb ook geen koorts gehad ofso.. dus we zullen zien..

Kan niet wachten om te gaan testen...! Ben alleen wel een btje bang, omdat ik al zo veel negatieve testen heb gehad.. Mag van mijn vriend tot het weekend ook niet testen, omdat ik met mn stomme hoofd heb gezegd dat ik wel eerst wacht tot mn NOD of ik ongi word haha. Mrja dat is misschien ook maar beter ;) Vrijdag of zaterdag toch maar even testje wagen denk ik....:)

7. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    spannend shawty! hopen dat je nu wel een posi test in handen mag hebben!

8. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    spannend shawty!!
    misschien komt die vermoeiheid en spierpijn wel van een eventuele zwangerschap
    spannend hoor!!

ik had vanochtend nog een testje gedaan op aandringen van mijn vriend
    maar hij was gewoon negatief :)
    dus die vage kwaaltjes zullen vast wegtrekken :)

9. Kimmytje

@ Kzh, idd goed alle opties overwegen! Hopelijk vinden jullie snel de juiste manier zodat jullie weer aan jullie grote wens kunnen werken :)

@ Shawty, spannend hé! Ik duim! :)

@ Miffy, wat jammer, maar nu heb je wel volledige zekerheid! :)

xoxox

10. Monique3

Monique3 Lid

29 jun 2011
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    @KZH, wat erg meid. Ik hoop dat je gauw weer beter mag worden en dat je dan mag proberen om een gezinnetje te stichten.

11. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Zijn jullie ook gelijk begonnen met het bijhouden van jullie eisprong etc? Ik weet wel wanneer het ongeveer komt, maar ben nog niet echt met ovulatietesten begonnen. Zelf heb ik dan het gevoel dat je echt op dat moment moet en er teveel bij nadenkt.

wij zijn nu bijna een jaar bezig en gaan volgende maand met ovu testen en tempen beginnen...
    ik ben er nou ook wel veel mee bezig, dus zal voor mij niet veel veranderen.
    maar iedereen denkt daar anders over, je moet doen wat voor jou goed voelt!!

12. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Ik hou wel mijn cyclus bij, maar temp niet en gebruik geen ovu testen. Klus er gewoon lekker op los!

Ben trouwens begonnen met zwanger worden van de etos (vitamine pilletjes (lees pillen, zijn redelijk groot van formaat!) met foliumzuur ed. Had de foliumzuur op, en had over de "zwanger worden"pillen van de etos gelezen! Just give it a try

13. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    wij rekenen wel de geschatte eisprong uit
    maar doen niet aan tempraturen of ovulatie testen
    wij "klussen" bijna altijd om de dag dus moet vanzelf wel goed komen :)

14. Mimuutje

Mimuutje Actief lid

9 nov 2010
    437
    0
    16
    Roosendaal
    Goeiemorgen meiden!

Ik heb nog niet alles helemaal bijgelezen dus sorry als ik iemand vergeet :D

@miffy
    Jammer dat je toch niet zwanger bent, maar nu heb je in ieder geval wel duidelijkheid! succes de komende ronde ;)

@Kimmytje
    Voor jou begint het nu ook erg spannend te worden he! Ik duim voor je hoor meid!!

@shawty
    Ook voor jou spannend nu! Hopelijk betekenen al die kwaaltjes een zwangerschap ipv ongi! ook voor jou duim ik:)

@kzh
    Echt balen dat je die ziekte hebt. Hopelijk kunnen ze het snel genezen en kun je gauw weer verder voor een beepje!!

@De nieuwe meiden
    Welkom hier! Hopelijk mogen jullie gauw zwanger worden :)

@wie het vroegen
    Ik doe geen ovutestjes maar ik hou wel mijn cyclus bij. Ik voel me eisprong altijd wel en ik zorg gewoon dat ik genoeg klus ;)

15. Kimmytje

Wat stilletjes hier!

Hoe is het met jou Mimuutje?

16. Mimuutje

Mimuutje Actief lid

9 nov 2010
    437
    0
    16
    Roosendaal
    Met mij is alles goed hoor! me ongi is nu net over :) dus op naar me ei haha..
    En hoe is het bij jou? veel kwaaltjes?

17. Kimmytje

Hup hup, aan de klus hoor ;)

Met mij cava, ik voel me niet 100% maar kan niet zeggen dat ik kwaaltjes heb. Ik zou maar net 3 weken zijn dus denk niet dat er dan al echt veel te voelen valt...?

Mijn borsten doen niet pijn maar voelen "raar", steekjes in mijn (onder)buik, ik voel "het" werken, laat me het zo zeggen. En sinds deze morgen heb ik overal jeuk.
    Weet niet waaraan dat kan liggen...

xoxox

18. Shawty85

Shawty85 Lid

5 jul 2011
    98
    0
    0
    Dank je wel meiden! Het is idd spannend..! Probeer er niet te veel mee bezig te zijn, maar dat lukt natuurlijk voor geen meter haha. Kan gelukkig wel het geduld opbrengen om te wachten met testen, omdat ik gwn te bang ben voor weer een negatieve test..Ben zo bang dat het gwn weer mn ongi is wat ik voel.. Mn borsten zijn wel weer wat voller en mn tepels zijn ook weer erg gevoelig.. Maar dat had ik vorige maand ook.. Heb alleen met die spierpijn niet echt gekeken als een eventueel symptoon van een zwangerschap eigenlijk.. heb ik ook nog nooit van gehoord.. Mrgoed we zullen even kijken wat de dokter zegt.. Kan gelukkig bij een andere dokter, omdat de mijne op vakantie is.. Heb zo een hekel aan die vent! Hoop dat deze wat vriendelijker is..

Kimmytje: voor jou ook erg spannend meid! Zou erg leuk zijn als we samen op roze mogen! :D
    Wanneer ga jij testen..?

19. Kimmytje

Spanned hé Shawty! Ik duim voor je hoor :) Ik heb hetzelfde als jij, heb nooit voor NOD getest en de éne keer dat ik (na NOD) wel getest had was ie negatief en ik was enorm teleurgesteld dus ik wacht liefst zo lang mogelijk...

Ik probeer toch te wachten tot na het weekend hoor :)
    Het zou idd leuk zijn om samen op roze te gaan! Ik hoop het!

xoxox

20. Mimuutje

Mimuutje Actief lid

9 nov 2010
    437
    0
    16
    Roosendaal
    @kimmytje
    het zou zomaar kunnen dat je al wat voelt. das bij iedereen anders!.. maja nog ff paar dagen geduld hebben dus.

@shawty
    ik herken het van het testen. voel me nog rotter als ik test en hij dan negatief is. ik zou ook wachten tot nod of erna en pas als ik enigzins het vermoede heb dat raak kan zijn.

Deel Deze Pagina