Wie gaat er nog meer voor een 1e beepje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Monique3, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snukkie

Snukkie Lid

23 jun 2011
    92
    0
    0
    Het is nu nog het geheimpje tussen mijn vriend en ik....als ik mijn eerste echo heb gehad, vertel ik het aan mijn ouders en vreienden natuurlijk! Nu eerst even met zijn tweetjes genieten!

2. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    dat ben ik ook wel van plan
    voel me absoluut niet serieus genomen

3. Ruja

Ruja Lid

16 jul 2011
    9
    0
    0
    #1343 Ruja, 13 aug 2011
    Laatst bewerkt: 13 aug 2011
    Hi,

@Snukkie, van harte!! Geniet ervan!!

@Kimmytje en @Isis spannend hoor, ik duim mee!!

ik zit ook op het wachtbankje, aangezien mijn cyclus varieert van 29 tot 38 dagen, zijn we van plan om op de 38e dag (23/8) te testen mocht ik dan nog niet ongi zijn uiteraard.

Gr, Ruja

4. Mimuutje

Mimuutje Actief lid

9 nov 2010
    437
    0
    16
    Roosendaal
    @Vlindertje
    Jeetje meid wat klote allemaal! dan lukt het zwanger worden al niet en dan gaan de testen ook nog eens verkeerd! hopelijk komt er snel wat duidelijkheid en lukken de testen wel! Succes en sterkte

@isis
    Leuk dat je er weer bent meis :) en fijn dat je zon leuke week gehad hebt! je zult nu wel ff moeten bijkomen denk ik ? ;)

Ook erg spannend voor jou nu dus! Heb je nog getest ondertussen?
    Ik duim voor je! :)

@miffy
    Das zeker niet leuk zoals je gyn doet. Als ie ergens over begint moet ie er wel uitleg bijgeven en je niet in onzekerheid laten zitten en zeggen dat het verder niks belangrijks is. Als je je niet prettig voelt bij hem zou ik idd een andere nemen!

5. Mimuutje

Mimuutje Actief lid

9 nov 2010
    437
    0
    16
    Roosendaal
    @ruja
    Voor jou begint het nu dus ook erg spannend te worden! hopelijk blijft je ongi mooi weg ;) en kun je straks posi testen :D
    Ik duim ook voor jou!

6. Shawty85

Shawty85 Lid

5 jul 2011
    98
    0
    0
    dank je wel lieve meiden! Hoop dat het allemaal een btje mee gaat zitten in mn huisje..
    Het is een huurhuis, 1 gezinswoning, dus lekker de ruimte voor een aankomend kleintje:D

@miffy kan me goed voorstellen dat je je zo voelt.. Heb het zelf ook al meerdere malen meegemaakt een arts die zo onverschillig doet.. ze houden gwn totaal geen rekening met onze gevoelens! kan me daar zo kwaad over maken! Heel veel sterkte meid!

@snukkie gefeliciteerd meid!! Hopen dat alles goed mag gaan! Geniet ervan!

@kzh heel veel sterkte vootr jullie in deze moeilijke tijd..

@kimytje en de andere meiden die nog moeten testen: ik duim voor jullie mee!! Spannenddd!

7. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    @ mimuutje, ja moet nu wel bijkomen :D heb niet zoveel slaap gehad.. heb vannacht heeeerlijk 10 uur geslapen! voel me gelijk een stuk fitter

8. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    goedemorgen/middag dames!!
    ik schrik een beetje van mezelf vandaag
    ik was pas om kwart voor 12 wakker :O:O
    normaal kom ik er nooit zo laat uit, maar zal het wel nodig gehad hebben denk ik

9. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    lekker toch miffy, dan heb je het waarschijnlijk wel nodig gehad!

10. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    ja denk het ook wel
    zware werkweek gehad, weinig slaap
    dus voel me nu ook echt heerlijk uitgerust

11. Ranniej20

Ranniej20 Actief lid

27 dec 2008
    267
    0
    0
    Snukkie gefeliciteerd meis! Geniet er lekker van samen met je mannetje!

Vlindertjuhh wat vervelend zeg dat jullie dit allemaal moeten mee maken! Denk aan jullie!

Heb nog heeeeel veeeel meer gelezen, sorry dat ik niet op iedereen persoonlijk reageer!

Kimmytje, hoe is het?? Ga je al testen? Je houd ons wel in spanning hoor!

Ik ben de afgelopen dagen toch begonnen met ovutestjes om even te kijken wanneer mijn ei precies is. Vorige ronde had ik het gevoel dat mijn ei eerder was, denk rond dag 11 of 12 van mijn cyclus. Vanmiddag maar weer een testje doen. Zijn hier wel lekker aan de klus!

Nog 1 weekje werken en dan heb ik lekker 3 weken vakantie, heerlijk! Kijk er echt naar uit!

X

12. Mimuutje

Mimuutje Actief lid

9 nov 2010
    437
    0
    16
    Roosendaal
    @isis
    Ja een lekker lang nachtje slapen doet veel goeds! :)

@miffy
    zo dat is best laat joh :D maar dan zal je het idd zeker nodig gehad hebben!

@ranniej
    Lekker joh bijna vakantie! ga je nog weg of blijf je lekker thuis?

13. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    JOEHOE!!! Gefeliciteerd! Wat geweldig nieuws meid! Geniet er lekker van!

LIEFS.:D

14. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    oeh ik zie dat ik jullie nog helemaal niet heb laten weten dat ik vandaag getest heb! aangezien m'n buik dus zo opgezet blijft en m'n 'rare' ovutestje gisteren

Ben vandaag 9 dpo..zie hier het resultaat :) ga dinsdagochtend weer testen denk ik

15. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    ooh ik zie um! :D leukleukleuk!

16. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    :):D

17. Mimuutje

Mimuutje Actief lid

9 nov 2010
    437
    0
    16
    Roosendaal
    Ik zie ook zeker wat!! ;) spannend joh!!

18. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Spannend! SUCCES! ;)

19. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Ik zie ook een streepje hoor Isis! *DUIM DUIM DUIM* :)

Hier nog wat bang om te testen, weet niet of ik het hier al gezet had maar doe effe copie/paste :D

Gisteren namiddag heb ik een test gedaan omdat ik migraine had en wilde weten of ik een medicijn kon nemen. De test was negatief. Maar ik denk dat het wat vroeg was.
    Als donderdag morgend die paar drupjes bloed met innesteling te maken hadden, is het nu nog net iets te vroeg niet?

Mijn vorige cyclus was 25 dagen, die ben ik dus voorbij, mijn andere waren 27 dagen en daar ben ik vandaag, nog steeds geen bloed. Juist gisteren avond een héééééél licht roze slijmpje...??

Vandaag niets bloed gezien (en ik hoop dat dat zo blijft), wel een erg opgezette buik en kreeg in de namiddag mijn broek niet meer toe.
    Ik weet enkel niet wanneer ik nu dus zou kunnen testen, als donderdagmorgend die drupjes bloed in mijn slipje echt een innestelingsbloeding waren...

xoxox

20. Mimuutje

Mimuutje Actief lid

9 nov 2010
    437
    0
    16
    Roosendaal
    @kimmytje
    Als je innesteling nog maar net geweest is zou het idd nog wat te vroeg kunnen zijn om te testen. Hopelijk test je gauw wel positief hoor!! Wel spannend weer nu moet je nog wat langer wachten. Ik duim nog steeds voor je ;)

Deel Deze Pagina