goedemorgen dames ik heb vandaag nog lekker een dagje vrij dus ik ga lekker nog even in huis bezig verder zijn wij nog druk aan het wachten wachten op een neefje en nichtje en op mijn ei gisteravond is de tante van mijn schoonmoeder overleden waardoor iedereen verwacht dan neefje of nichtje sneller zal komen, dus ik ben benieuwd of het vandaag eindelijk zover mag zijn @kimmytje je houd het wel spannend hooor!!! ik duim nog steeds voor je
@miffy Allereerst gecondoleerd! Hopelijk komt je neefje of nichtje nu wel gauw naar buiten En lekker zo`n dagje vrij! ik heb nu eindelijk ook weer eens een paar dagen vrij.. heerlijk
@ Miffy, gecondoleerd. En hopelijk snel weer nieuw leven, kindje mag nu wel gaan komen Hier vanmorgen ongi geworden, voel me echt wel depri want we hadden goede hoop... xoxox
ahh kimmytje Wat is dat balen zeg! je had zo`n goede hoop! Nja op naar een nieuwe ronde dan maar he! *knuf*
@Isis ik zie ook wat hoor..! Spannend meis ik duim voor je! @Kimmytje wat een domper! Snap dat je teleurgesteld bent maar hoop dat je toch met volle moed weer door gaat naar de volgende ronde! *knuff* @Miffy, gecondoleerd en hoop ook dat het babytje snel mag komen! @Mimuutje, we blijven thuis maar gaan het huis verbouwen. De eerste week gaan we zelf de keuken verplaatsen en als wij na 3 weken weer gaan werken komen de bouwvakkers om een muur eruit te halen en de openhaard anders te zetten.. Super spannend! Ben ook allemaal meubelstukken op marktplaats aan het zetten. Willen een nieuw bankstel en een nieuwe eethoek dus van de oude moet ik af. Is wel leuk, nu maar hopen dat er mensen gaan bieden. Iemand interesse hahaha!? Hier echt aan het wachten op mijn ei! Al vanaf zaterdag aan het testen maar nog steeds geen donkere streep, zal die morgen dan wel komen!? Van de week gehoord dat mijn vaste collega zwanger is. Ben ik blij voor haar!? Tuurlijk ben ik blij maar is toch even slikken. Ik gun het haar echt want haar vorige zwangerschap is met 23 weken mis gegaan dus zij was ook echt aan de beurt! Zo dit moest ik even kwijt! X
@ranniejj wat voor bank heb je?? wij hebben met hetzelfde plan onze bank ook te koop gezet denk tijd voor iets anders en kleiners, we hebben zo een gigantishe bank :O:O hier verder niet zo gezellig thuis hoop stress en gedoe, kat gaat weg en mijn vriend is hierdoor nogal gepikeerd, de tante van zijn moeder is overleden en dat brengt toch een hoop omhoog hij moest vandaag ook weer naar het ggz voor zijn dagbehandeling voor PTSS en ja dat geeft nogal wat stress enz dus het klussen wil ook niet echt ook al komt mijn ei eraan vrees dat het deze maand dus niet raak zal zijn maja.....
ooooh ja, ik had vandaag ook de gynocoloog gebeld over iets wat hij over mijn eiblaasjes had gezegd werd netjes binnen een half uur terug gebeld door de gynocoloog zelf en hij zei dat hij iets met mijn eiblaasjes had gezien wat kon duiden op pcos maar ik me geen zorgen moest maken zolang mijn cycles regelmatig bleef zoals het tot nu toe was en als ik wil dit altijd beter door gesproken kan worden, maar hij wel adviseert dit na de kijkoperatie te doen ivm eventuele bevindingen die dan nog gedaan kunnen worden hij zei ook eventueel doen we je nacontrole dan wat langer en bespreken we alles dan gewoon even door
We hebben best een grote hoek bank met een losse stoel erbij. Deze is van manliefs moeder geweest en toen zij overleed hebben wij deze genomen. We gaan nu het hele huis verbouwen en zijn ook toe aan een nieuwe bank. Wil 2 mooie leren banken, past meer bij het interieur.. Deze is denk ik dus niet kleiner hahaha.. Jammer dat het klussen niet echt wil deze maand! Zonde maar je moet het ook niet doen omdat het moet, klussen moet leuk blijven! Wel fijn dat je gyn zo snel terug belde en nu wat meer uitleg gaf. Heb je nu al een wat beter gevoel bij hem???
onze bank is 290 bij 260 en we hebben een woonkamer van 18 vierkante meter geloof ik dus dat is te groot we willen zo een 3zit met chaiselounge erin, ook een soort hoekbank maar dan kleiner..... nee, ik ga hem ook niet dwingen baal er wel van want ik heb er wel zin in met of zonder ei dus dat is wel jammer, maarja ben er nog steeds niet 100% happy mee, maar het is wel fijn dat hij zo snel contact op nam en het wel wil uitleggen baal er alleen wel van want in mijn ogen is pcos niet niks en vind het gewoon nog steeds vervelend dat hij er niks over zegt het hoeft niet zo te zijn dat ik het heb, maar het kan wel en dat speelt wel heel erg in mijn hoofd nu
Dag dames, Ben even een tijdje weg geweest. Je mist dan direct een hele hoop he! Heb jullie berichtjes gescand: @Miffy Gecondoleerd. @Snukkie wat een geweldig nieuws, van harte gefeliciteerd! @Isis en @Ruja ben zooo benieuwd naar jullie uitslag. Had me eigenlijk verheugd om te lezen dat jullie ook al zwanger zijn, maar zal nog even geduld hebben tot jullie gaan testen @Kimmytje Wat balen. Ik had het idee dat je zwanger zou zijn, gezien je kwaaltjes en dergelijke. Wat vervelend voor je.. Maar op naar de volgende ronde!
goedemorgen meiden, hier vanochtend weer getest..maar test is even donker als die van 2 dagen geleden.. vrees dat dit niet veel goed betekent..
wat een stilte hier.. miffy, wanneer is de kijkoperatie eigenlijk? hopelijk kunnen jullie het daarna wat duidelijker met de gyn overleggen..
@isis ongeveer 2 weken na mijn volgende menstruatie dus als het deze ronde niet raak is, dan over een maandje ongeveer dus dat is wel spannend!!! heb je een foto van je test??? ben erg nieuwschierig!!
@miffy gecondoleerd. @isis857 ik duim voor je dat je test donkerder word spannend meis. @kimmytje wat balen dat je ongi ben geworden succes met de volgende ronde. sorry als ik niet op iedereen heb gereageerd heb het wel allemaal gelezen maar niet alles onthouden. nou mijn man en ik zijn gister terug geweest naar de ha ziet er niet best uit allemaal normaal geeft een man 2 tot 5 ml sperma zeg maar mijn man heeft met de onderzoeken maar 0,2 ml ingeleverd was dus veel te weinig. en van die 0,2 ml leeft maar 1%. op een normale manier zwanger worden zit er niet meer in we gaan nu de mmm in beginnen bij de uroloog op 30 aug hopen dat hij nog goed nieuws heeft want de ha gaf ook aan dat we er rekening mee moesten houden dat het erg moeilijk ging worden. het leuke is er nu wel ff van af dat we niet meer op een spontane manier zwanger kunnen worden. we vinden het allemaal erg spannend wat er nu allemaal op ons af gaat komen. en een verdriet waarom overkomt ons dit maar we maken er samen het beste van we houden enorm veel van elkaar en we slepen elkaar door deze periode heen. sorry voor mijn lange verhaal ben blij dat ik het ff kwijt kan
jeetje vlindertjuh, wat een heftig verhaal! kan me voorstellen dat je wereldje dan even instort. Wat goed dat je aangeeft dat jullie samen zo sterk zijn en elkaar goed tot steun kunnen zijn! Ik hoop ontzettend voor jullie dat de mmm jullie veel geluk gaat brengen! miffy spannend zeg! hopelijk is het niet meer nodig! foto van test..niet gemaakt... twijfel of ik misschien vanmiddag nog even zal testen.. heb niet echt een lekker gevoel bij de test van vanochtend..
Vindertje, geen sorry voor lange verhalen! wat je kwijt mioet, moet je kwijt. Wij willen je ook steunen. Wat een heftig verhaal zeg... Ik hoop dat het snel goedkomt in de mmm. Isis, ben benieuwd naar foto! show us!
Thx voor het medeleven dames, ik voel me nog steeds een beetje down maar het gaat alweer wat beter. Hopelijk in de volgende ronde meer geluk Vlindertjuuh, sorry dat te lezen meid. Maar ik ben heel blij dat jullie het van de positieve kant bekijken. Laat het allemaal op jullie afkomen en ik duim dat jullie snel zwanger mogen zijn, van een plakbeebje uiteraard! Dikke knuffels xoxox
@ Isis, wat jammer meid, hopelijk morgen weer ietsje donkerder? Hoe voel je je? Vandaag is je NOD zeker? Geen bloed= moed meid, dus niet opgeven! Dikke knuffel, ik weet hoe goed dat kan doen xoxox