Wie gaat er nog meer voor een 1e beepje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Monique3, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    Hi

Hier ook eerste beebje (ook 1ste rondje deze maand). Ik ben wel al 6 maanden geleden gestopt met mijn pil. Daarna geklust met condooms. Mijn NOD is 11/12 juni, maar heb nu al krampen en steken etc. Misschien m'n ei? Nou.. Afwachten maar! Ik ga ook voor jullie duimen!

X kim

2. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    even een dagje stage....
    kon meteen een hoop terug lezen :)
    leuk!!

@noa
    wat vervelend dat je bloedverlies heb gehad
    ben benieuwd hoe het nu verder loopt

3. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

6 apr 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL
    hallo meiden,

kom me ook toevoegen hier bij jullie.
    mijn man en ik gaan ook voor een eerste kindje we zitten nu in ronde 12:( wat duurt wachten lang als je het zo graag wil.
    ik ben 26 en mijn man 28.
    2 juli is mijn nod dus vind het wel spannend.
    we zijn vorig maand bij de ha geweest hij gaf aan als het deze maand niet lukt wou hij het zaad van mijn man onderzoeken of het goed is voordat hij ons door stuurt naar het zh dus hoop dan we goed nieuws hebben:)

iedereen succes en hoop voor iedereen dat het snel raak mag zijn:D

4. Monique3

Monique3 Lid

29 jun 2011
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alle nieuwe meiden, welkom!

@Brondy, ik denk dat de krampen je eisprong is...

Ik heb even vlug bij gelezen en ga zo ook weer stoppen. Mijn mannetje is vanmiddag al thuis gekomen en hoeft deze week ook niet meer weg!!!
    Ik ben dus helemaal happy!

Fijne avond!

Liefs Monique

5. Delta

Delta Niet meer actief

wat super leuk monique ! eindelijk je mannetje lekker thuis ! geniet met zn tweeën van t weekend !

6. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Geniet van je mannetje ;)

7. mrdam

mrdam Actief lid

16 mei 2011
    141
    0
    0
    hadden jullie ook veel klachten na het stoppen met de pil?
    toen ik stopte met de pil heb ik van van alles erg veel last gehad vooral heel erg misselijk weken lang en pijn in me buik rug benen hoofdpijn alles eigenlijk wel nu na bijna 8maanden is dat eindelijk voorbij nu ist wachten op de eerste echte ongi .hopelijk komt het deze week nu wel door na het kuurtje.
    vandaag met me vriend en neefje van 3 naar de dierentuin geweest was een hele leuke dag hij viel als een blok in slaap aant einde van de dag in de auto.
    groetjess manon

8. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @monique
    wat fijn zeg!! dat is nog eens een leuke verassing :)

@mrdam
    ik voel me sinds het stoppen met de pil alleen maar beter
    maja is misschien ook omdat er een last van mijn schouders valt zeg maar
    ben veel vrolijker, minder vaak hoofdpijn, meer energie,
    3 kilo afgevallen....

9. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

6 apr 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mrdam in het begin ook veel last van gehad maar nu voel ik me super zonder die pil

10. Siri1981

Siri1981 Actief lid

4 jun 2011
    130
    0
    0
    reisagent
    Wij gaan ook voor ons eerste kindje.
    Dit is ronde 2 en volgende week mogen we weer testen.
    Succes iedereen!

Groetjes Siri1981

11. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

6 apr 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL
    jij ook veel succes zal voor je duimen

12. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ja zeker, ik had de dag voor mijn eisprong flinke kramp aan 1 kant. Net nadat ik een positieve ovu had gekregen. Je eisprong komt ongeveer 14 dagen voor je NOD, dus dan zou dat bij jou wel ongeveer kunnen kloppen....:D dusse....aan de slag jij ;)

13. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Vlindertjuhh, oef ronde 12? Ik hoop zo dat het deze maand dan zal lukken en je niet die mmm in hoeft! Ik zal voor je duimen!!

14. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

6 apr 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja ronde 12 alweer helaas maar we geven de moed niet op.dankjewel wij hopen het ook zo deze ronde en dat we niet de mmm in hoeven zaterdag weten we meer dan is mijn nod spannend.
    en zijn jullie allang bezig?

15. mrdam

mrdam Actief lid

16 mei 2011
    141
    0
    0
    ik voel me nu ook een stuk beter zo zonder de pil heb nergens meer last van gelukkig.
    wat word er nou precies bedoeld met nod kweet dat het niet ongesteldheid dag is maar elke dag na je laatste menstruatie is dan toch een dag dat je niet ongesteld meer bent?

16. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gok erop dat dat de eerste dag is dat je over tijd bent? Ik vroeg het me ook al af namelijk.

17. Noa1988

Noa1988 Actief lid

24 jun 2011
    319
    1
    0
    Goedemorgen,

Ik heb vanochtend weer getest (Na opnieuw bloeden gister). Er was weer een 2e streepje maar even licht als de test die ik dinsdag heb gedaan. Als ik echt zwanger was had deze wel donkerder moeten zijn denk ik.
    Ik denk dus dat ik wel zwanger ben geweest maar dat het al vroeg is mis gegaan. Ik bekijk het positieve ervan. We kunnen Wel zwanger worden.
    Wel jammer dat ik nu niet precies weet wanneer me ei deze maand dan komt. Dan wordt het gokken :).

Voor iedereen die tegen zijn NOD aan zit: Ik hoop dat jullie snel een positieve test hebben.

Ohja NOD betekend inderdaad Niet Ongesteld Dag. Dat is eigenljk dus gewoon de dag dat je ongesteld zou moeten worden maar je hoopt natuurlijk dat het niet komt, dan kan je zwanger zijn.

Groetjes Noa

18. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hoi hoi,

Na ff weg te zijn geweest moet je wel weer wat bijlezen zeg.

@mrdam
    Heb ook beetje last van misselijkheid, hoofdpijn en krampen. Hopelijk gaat het snel over.

Bedankt voor de reactie, heb het ook wel ff opgezocht op internet. Dacht miss zijn het verschijnselen van het ontpillen??
    Maar goed, als het mijn eisprong was dan zou dat beteken dat ik waarschijnlijk over 2 weken ongesteld wordt??

19. Lilipower

Lilipower Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Heb een beetje bij gelezen maar moeilijk om alles te beantwoorden!

@monique3: wat fijn dat je kereltje er weer is! geniet ervan!

Ontpillen: (weet niet meer wie het vroeg) heb ik behoorlijk last van gehad. misselijk, opgezette buik... maar uiteindelijk kan ik nu zeggen dat ik me een stuk beter voel zonder pil... had last van een soort epelepsieaanvallen en die zijn na het stoppen met de pil niet meer terug gekomen, voor mij dus nooit meer de pil!

Ik ben nu twee dagen over tijd en nog steeds geen ongi klachten... had last van een soort ongikrampen en die zijn nu weg! misselijkheid en een warm gevoel zijn er voor in de plaats gekomen.
    Morgenvroeg ga ik testen en dan hopelijk goed nieuws :D

20. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Ik hoop echt voor je dat je morgen positief test!!
    wij zijn ook al een tijdje bezig en het is soms wel wat frustrerend om elke maand ongi te worden:S....

ik zal voor je duimen morgen!!!

Deel Deze Pagina