thnx Kimmy Ik hoop het! Ik voel me verder goed, op misselijkheid na en ben verkouden.. Donderdag is pas m'n NOD.. dus afwachten maar! Hoe gaat het met jou? Ben je het rotgevoel al een beetje kwijt? Hopelijk kloppen de pendels in de zin van augustus bevruchting..ik duim voor je meid!!
dankjewel voor jullie reactie allemaal. ik zal jullie op de hoogte houden en lezen hoe het jullie vergaat allemaal. weet niet of ik er op het moment veel zal zijn ben nu een beetje aan het zoeken naar meiden die dit mee hebben gemaakt en meemaken om wat info te krijgen zeg maar dan weten we wat er een beetje op ons afkomt. nou hoop dat jullie heeeeel snel een positieve test in handen hebben en kunnen gaan genieten van een zwangerschap.
Ik duim! Ik voel me nog wat down ja, deze maand vrij hard zelfs... Maar ik geef de moed niet op, heb nog een kans in augustus en Gimena heeft me net gependeld op posi test in september dus, we will see xoxox
Gimena pendeld mij ook voor posi in september.. 2 andere pendels op bevruchting in augustus.. dus we zullen eens zien!! Duimen in ieder geval!!
Ik kan tussen de 30ste en 1 sept testen.. althans, dan verwacht ik mijn NOD.. das ook alweer bijna.. hahah gaat zo snel he! Dames, op naar roze nog meer roze!! Alleeeeeen maar roze!
zo nog een x getest...wel weer positief..het zij weer een erg lichte streep! ik ga nu niet meer testen totdat ik overtijd ben. Gaat moeilijk worden, maar probeer m'n gedachten te verzetten en met andere dingen bezig te zijn..
ik weet niet of ik de streep op de foto ga krijgen.. maar hier wel gewoon duidelijk te zien. Donderdag of vrijdag is m'n NOD
stom fototoestel...krijg het er gewoon niet fatsoenlijk op..ding corrigeert automatisch voor wat hij denkt dat oneffenheden zijn.. mja..succes met turen..maar volgens mij is het haast niet meer te zien op de foto..
Vlindetjuhh wat een heftig verhaal zeg! Gelukkig zeg je dat jullie samen sterk zijn en dat jullie hier elkaar doorheen kunnen trekken.. Als je iets kwijt wilt dan kan dat gewoon hier hoor, hoef je heus geen sorry voor te zeggen want ook voor dit soort dingen zitten we hier toch!? *knuffie* @Isis spannend hoor.. Na even turen zie ik toch ook wel wat zitten! Net een posi ovutest gehad. Mooie donkere streep! Mannetje komt zo thuis dus die bespring ik dan maar even haha! X
dames, bedankt voor het meekijken nu opgedroogd lijkt die van vanmiddag zelfs ietsie pietsie donkerder dan die van 2 dagen geleden.. word er blij van! maar goed, ga me niet gek maken..eerst maar eens overtijd raken! ranniej, veel plezier!